Freedom | Pro Blush Palette – Pink and Baked

DSC_0912

Naast mijn grote liefde voor lipstick, ben ik ook echt dol op blush & highlighter! In allerlei prachtige kleuren, de een is nog mooier dan de ander. Kortom ik hou er echt van! En wat is er nou nog mooier dan een prachtig palette waarin al verschillende kleuren zitten? Perfect toch! Vandaag review ik dit prachtige palette van het make-up merk Freedom. Kijk je gezellig mee?

DSC_0917
DSC_0918

Het merk Freedom, voor mij nog geheel onbekend. Maar het is een merk wat wel steeds bekender wilt worden in Nederland.
Freedom is namelijk het zusje van het welbekende budget merk; Makeup Revolution!
Makeup Revolution is al een tijd erg actief in Beautyland, het merk verkoopt prachtige producten. Waarvan ik er al een aantal heb gereviewd op mijn blog.

Maar nu komt dus ook haar zusje om de hoek kijken, namelijk het andere budget merk; Freedom!
Laatst kwam ik dit merk tegen op de webshop Boozyshop, ik snuffelde wat rond en al snel viel mijn oog op dit schitterende blush/highlighter palette. Helemaal leuk! Helemaal iets voor mij! Bestellen dus hihi. En vandaag is het dan eindelijk zover om deze parel te laten gaan schitteren op mijn blog!

DSC_0801
DSC_0820
DSC_0860
DSC_0988
DSC_0889

Het palette zit allereerst keurig netjes verpakt in een glimmend – zwart doosje.
In witte letters staat er op de voorkant; Freedom – Pro Blush & Highlight. Het palette beschikt over 8 verschillende blush/highlighter kleuren.
Op de achterkant staat een afbeelding van de inhoud van het palette. Zo kun je stiekem al bewonderen hoe mooi de inhoud is van dit Freedom Palette.

Het palette zelf is ook glimmend – zwart, op het palette staat ook het logo van Freedom bedrukt.
Op de achterkant van het palette kun je naam nog eens terugvinden, ik koos voor het; Pink and Baked Palette.
De verpakking ziet er mooi strak en clean uit, helemaal prima dus! Maar, het gaat natuurlijk ook om de práchtige inhoud!
Ik moet eerlijk bekennen, ik had echt een wauw! gevoel toen ik het doosje open maakte.
Want wat een prachtige blush/highlighter kleuren bevat dit palette! En wat super fijn dat dit palette ook een grote spiegel in zich heeft, erg handig. Ja, de verpakking en vormgeving zien er echt heel goed uit!

Freedom blush palette-006

De Freedom – Pro Blush Palette Collectie bestaan uit 3 verschillende paletten.
Drie blush/highlighter paletten, allemaal totaal verschillend, maar toch met hun eigen unieke, en vooral prachtige inhoud.
Ergens hebben ze iets weg van de Makeup Revolution Paletten, maar stiekem vind ik deze van Freedom mooier hihi.

♥ Bronze and Baked
♥ Peach and Baked
Pink and Baked

DSC_0940

Freedom blush palette

Bovenste : Lichtroze/koraal-achtige kleur.
Middelste : Opvallende – barbieroze kleur.
Onderste  : Donkerroze kleur.

Freedom blush palette-001

Bovenste : Witte/Parelmoer-achtige Highlighter kleur.
Onderste : Middenroze/Mettalic-achtige Highlighter kleur.

Freedom blush palette-002

Bovenste : Lichtroze kleur.
Middelste : Oranje/Peach kleur.
Onderste : Donkere wijn-rode kleur.


Wat heb ik lopen genieten tijdens het swatchen van deze prachtige kleurtjes. Wat is de pigmentatie onwijs mooi zeg!
En wat een verschillende en vooral aparte kleuren. Het zijn echt 8 totaal verschillende kleuren, en dat maakt dit palette zo leuk en uniek!
Vooral de kleur rechts onderin het palette is erg apart, zo leuk om te ontdekken! Het is een keer wat anders als de gebruikelijke roze tinten bijvoorbeeld. Naast dat de highlighters natuurlijk prachtig glinsteren, zijn de andere 6 blush kleuren weer mooi mat.

En dan, de twee highlighters in het midden… WAUW! Wat zijn deze ongelofelijk mooi zeg, ik had dit nooit zien aankomen.
Maar wat ben ik blij verrast, ik vind ze echt schitterend. Zo intens gepigmenteerd, ze knallen echt van mijn beeldscherm af!
Wat een geweldige mooie kleuren, ja hier ben ik echt onwijs blij mee!

Freedom blush palette-003
Buiten in het daglicht
Freedom blush palette-004
Freedom blush palette-005

Ik heb voor deze review de onderste blush uit de linkerrij van het palette gekozen, in combinatie met de witte/parelmoer-achtige highlighter kleur.
De rede dat ik zoveel face – foto’s laat zien, is omdat ik graag in verschillende soorten licht wil laten zien hoe de blush en highlighter uitpakken.
Tijdens het swatchen merkte ik al dat zowel de blushes, als de highlighters erg zacht zijn van structuur. Heel fijn!
Ze hebben totaal geen last van fall-out, of dat ze te korrelig/te poederig zijn.

Aanbrengen op mijn gezicht ging daarom ook prima! De blush en highlighter lieten zich samen erg fijn en makkelijk aanbrengen.
Ik kon ze goed in intensiteit opbouwen, zonder dat ze té zouden worden.
Vooral de highlighter is echt prachtig op mijn gezicht! Ik was in eerste instantie bang, doordat hij zo ontzettend goed is gepigmenteerd, dat hij als het ware een soort glitterbal van mijn gezicht zou gaan maken. Maar dit is totaal niet het geval!
Zoals ik al zei, ze werken zo fijn qua opbouwen van intensiteit. Helemaal top!

DSC_0962

Eindconclusie:


Ik ben echt onwijs blij met dit palette! Maar dat konden jullie waarschijnlijk al merken hihi. Naast dat ik al verschillende soort gelijken palletten heb van Makeup Revolution, knalt deze van Freedom er voor mij echt uit! Wat een geweldige – goede, en vooral prachtige kwaliteit levert dit palette. Ik kan echt niet anders verwoorden! De kleuren zijn stuk voor stuk zo leuk, mooi en uniek. De highlighters zijn onwijs mooi!
De structuur is prima in orde, aanbrengen gaat erg fijn, en het eindresultaat is zo mooi. Wat wil je nou nog meer?
Ik ben in ieder geval helemaal verkocht en verliefd op dit palette, en ik ben ook erg benieuwd hoe de andere twee paletten zijn van het merk Freedom!
In ieder geval raad ik absoluut dit schitterende palette aan! Want voor het geld hoef je hem niet te laten liggen, want hij is ook nog eens heerlijk budget! Top, top, toppie!

Freedom | Pro Blush Palette kost €8,99,- en is o.a te koop bij http://www.boozyshop.nl

2 gedachtes over “Freedom | Pro Blush Palette – Pink and Baked

Geef een reactie

