Photo Diary | Vakantie – Centerparcs de Kempervennen ♥

Centerparcs Kempervennen 2015-013

Vandaag deel ik mijn allereerste Photo Diary met jullie! Ik ging namelijk voor een week op vakantie naar Centerparcs de Kempervennen met mijn familie & mijn vriend. Ik heb de leukste foto’s geselecteerd voor jullie, en vandaag kunnen jullie gezellig een kijkje nemen in mijn ‘foto dagboek’, een kleine blik in mijn onvergetelijke leuke vakantie! Veel plezier met het bekijken van mijn artikel!

Centerparcs Kempervennen 2015


Vrijdag 09-10-2015  | Dag van vertrek

Eindelijk was het zover! Onze familie vakantie naar Centerparcs. Iets wat we ontzettend leuk vinden om samen te doen, en dit was onze 3e keer dat we met ze alle naar het vakantie park toe gingen. Voor Duncan en mij de tweede keer in park Kempervennen.

Aangezien de hele familie niet in één auto past, besloten Duncan en ik om met de trein heen te gaan. Helaas wonen wij in het uiterste puntje van Noord-Holland, en was het voor ons dus een reis van 3.5 uur .. een lange weg te gaan dus, maar het maakte ons helemaal niks uit, want we gingen heerlijk een weekje op vakantie!

Thuis had ik twee heerlijke broodjes Carpaccio gemaakt voor in de trein, en samen hadden we nog wat te drinken en wat lekkers gehaald voor onze lange trein reis.
We namen op vrijdag de trein van 14.07, met als eindpunt; Eindhoven. Na een goede reis te hebben gehad kwamen wij rond 5 uur aan in Eindhoven, en kon onze welverdiende vakantie beginnen!


Centerparcs Kempervennen 2015-002


Uitzicht achter ons huisje

Is dit niet ontzettend mooi? – Centerparcs de Kempervennen ligt in het plaatsje Westerhoven in Brabant. Een plaats vlakbij Valkenswaard en Eindhoven.
Het park zelf ligt echt middenin een prachtig bos, met hierboven dus het resultaat. Je zit echt middenin de natuur, heerlijk!
Wij hadden een huisje in Zone 3, en hadden alle faciliteiten op 10 minuten loop afstand, prima dus!


Centerparcs Kempervennen 2015-001


In ons huisje

We hadden een luxe 8-persoons huisje in Centerparcs. Duncan en ik hadden een mooie grote kamer met een 2-persoons bed en een televisie.
WiFi was ook aanwezig in ons huisje, dat kwam helemaal mooi uit aangezien ik mijn laptop mee had genomen. Zo konden Duncan en ik dus s’avonds lekker series kijken op Netflix! Op dit moment kijken wij; American Horror Story.

Mijn hondje en die van mijn zus waren ook gezellig mee! Op de foto rechtsboven kun je mijn kleine viervoeter zien, Evie!

Duncan en mijn neefje Kain waren twinnies op de foto rechtsonder. Mijn ouders hadden namelijk het pakje gekocht wat hij aan heeft op de foto, en aangezien Duncan zo’n soort gelijken had, vond me neefje het helemaal geweldig dat ze nu op elkaar leken. Ontzettend lief!

En tja .. wat valt er over de foto rechtsonder te zeggen .. Mijn Noodles verslaving liep iets wat uit de hand hahahah!
Er ontbrak helaas een grote kom of iets dergelijks in de keukenkastjes, dus tja, je moet toch iets hè! Oh oh oh.. haha.


Centerparcs Kempervennen 2015-003


Maandag 12-10-2015  |  Dagje Shoppen in Eindhoven

Het weekend hadden we lekker uitgerust op het park, en zijn we naar het zwembad geweest die bij het park hoort.
Op maandag besloten Duncan en ik om lekker te gaan winkelen in Eindhoven. De stad lag ongeveer 45min. van ons park vandaan, en was prima te doen met het openbaar vervoer.

Eenmaal aangekomen op Eindhoven Centraal besloten we om eerst onze dag te beginnen met een heerlijke Starbucks!
Duncan had de superleuke pet die hij op heeft gekocht in Centerparcs, hij is echt zo leuk hihi.


Centerparcs Kempervennen 2015-004


Wat is Eindhoven ontzettend gezellig en leuk! De stad beschikt echt over hele leuke winkels. Zo gingen we onder andere naar de Primark, een Sneaker winkel, de Bijenkorf en de Sting. Vooral Duncan was erg goed geslaagd in Eindhoven!

Op de terugweg besloten we om nog een keer langs de Starbucks te gaan, ik nam een heerlijke warme chocolademelk, hmmm!


Centerparcs Kempervennen 2015-005


De Primark in Eindhoven .. slechte ervaringen met deze winkel. De laatste keer dat ik hier met mijn moeder was, was het onwijs druk en was het één slagveld aan kleding wat overal lag. Niet leuk dus!
Toch wilde ik deze Primark nog een tweede kans geven, en besloten Duncan en ik om onze Shopdag in Eindhoven te beginnen bij de Primark. Om 11:00 zou de winkel open gaan, en we wilden ook rond deze tijd er het liefste zijn. Zodat het nog lekker rustig was.
Tot onze verbazing stond er al een hele lange rij voor de deur toen wij aan kwamen lopen. Gelukkig hebben wij hier in de winkel weinig last van gehad en konden we gewoon lekker rustig rond kijken.

Alle herfst – musthaves, hingen nu ook in de Primark. Je had ontzettend veel keus uit allerlei leuke truien, vesten, gilets, ga zo maar door!
Ik heb me keurig ingehouden deze keer en besloot om alleen voor het superleuke bonten giletje te gaan, linksonder op de foto.
Verder kocht ik nog twee leuke basic shirtjes, en nog een paar andere dingen die jullie later in dit artikel kunnen zien.


Centerparcs Kempervennen 2015-006


Een bezoekje aan de MAC counter kon natuurlijk niet ontbreken. Ik ging langs bij de counter in de Bijenkorf, en had het rijkdom voor mij alleen want er was helemaal niemand! Zo kon ik heerlijk op mijn gemak een nieuwe lipstick uitzoeken van MAC. Uiteindelijk besloot ik voor MAC Diva te gaan, helemaal perfect voor dit najaar! De review komt eerdaags online op mijn blog.

De foto linksonder is van de Home – afdeling in de Bijenkorf, dit zag er zo ontzettend gezellig en knus uit! Ze hadden echt hele leuke spulletjes voor in huis.

s’Middags besloten we om bij de KFC te eten, ik koos voor het Filet Bites menu. Jammie!
Een dagje shoppen in Eindhoven was echt heel erg leuk, en is absoluut een aanrader!


Centerparcs Kempervennen 2015-007


Woensdag 14-10-2015  |  Dagje Shoppen in Maastricht

Alsof we nog niet genoeg gewinkeld hadden haha! Op woensdag besloten we een dagje naar Maastricht te gaan.
s’Ochtends moesten we al vroeg op pad, we moesten ruim 2 uur reizen om naar Maastricht te gaan, maar we hadden het ervoor over!

De bus richting Station Eindhoven was echt onwijs druk, dus moesten we helaas bijna 45 minuten lang staan tussen de mensen massa. Maar goed, het was voor een goed doel! Een dagje Shoppen in Maastricht!

Wat is Maastricht toch ook mooi, wat een prachtige straten heeft deze stad. We besloten allereerst om te gaan ontbijten bij de Subway, ik nam een heerlijk broodje met tonijn.
De foto rechtsonder is van een etalage van een brillen winkel, hoe creatief en origineel kun je wezen haha! Erg leuk detail aan een winkel.


Centerparcs Kempervennen 2015-008


Een bezoekje aan LUSH

Wauw! Wat ben ik verliefd geworden op deze winkel zeg!
Voorheen kwam ik hier nooit, omdat ik thuis helaas geen bad heb, besloot ik om eigenlijk nooit deze winkel binnen te stappen.
Waarom niet? Ik heb geen idee .. Want wat heeft deze winkel leuke spulletjes voor onder de douche & in bad zeg!

Aangezien we wel een bad hadden in het huisje van Centerparcs, besloten Duncan en ik om 3 bruisballen mee te nemen.
We kozen uiteindelijk voor:

– So White Bath Bomb   (De ronde witte bal)
– Luxury Lush Pud Bath Bomb  (De gekleurde ronde bal)
– Sunny Side Oxfort  (De gouden)

En als laatste kocht ik voor mijzelf nog een lekker blokje zeep, ik koos voor de variant: Respect Your Elders. (Hier komt ook een review van online!)

De bruisballen waren een groot succes! Ze roken ontzettend lekker, en waren erg leuk om te gebruiken ♥


Centerparcs Kempervennen 2015-009


Woensdag 14-10-2015  |  Uiteten met ze alle

Woensdagavond besloten we om met ze alle uiteten te gaan bij een Restaurant op Centerparcs.
Als voorgerecht nam ik heerlijke Carpaccio, ik hou hier echt van! Een lekker stukje biefstuk kon natuurlijk niet ontbreken als hoofdgerecht.
En ziet mijn toetje er niet super lekker uit? Ik koos voor Caramel ijs, wat was dit lekker zeg!

De foto rechtsboven zijn mijn zus en vader, die lekker aan het genieten waren van een grote pan mosselen.


Centerparcs Kempervennen 2015-010


Donderdag 15-10-2015  |  Laatste avond – Bowlen

Donderdag was onze laatste avond in Centerparcs, we besloten om met ze alle te gaan bowlen.
Jeetje wat ben ik hier slecht in haha, achja zolang het maar wel gezellig was!

Duncan en ik ontdekte in de game – hal, een Flappy Bird kast. Het was maar goed dat we deze op de laatste avond ontdekte, want wat is dit spelletje toch verslavend haha!


Centerparcs Kempervennen 2015-011


Vrijdag 16-10-2015  |  Walibi Fright Nights

Duncan en ik besloten om op onze allerlaatste vakantie dag, de vakantie op een hele leuke manier nog af te sluiten.
We gingen namelijk samen naar Walibi Fright Nights! (Halloween in Walibi)

Na een wereldreis van bijna 3.5 uur kwamen we om 11:00 aan in het park. Het was nog lekker rustig, dus we besloten om gelijk in de alle leuke achtbanen te gaan, zoals onder andere de Goliath! Wat was het weer gaaf om al die achtbanen te ervaren.

Tussendoor gingen we langs bij een kraampje waar je een soort ‘gefrituurde’ aardappel kon krijgen. Het zag er niet alleen leuk uit, maar was ook erg lekker!

Helaas begon het vanaf 14:00 erg te regenen, en heeft dat eigenlijk onze hele dag in het water laten lopen ..
De Fright Nights zouden vanaf 6 uur s’avonds beginnen, maar doordat het zo regende, besloten Duncan en ik om rond vier uur naar huis te gaan. Ontzettend jammer! Maar goed, de rest van de dag in de stromende regen lopen is ook niet leuk.

Na nog zo’n 10000 pogingen om een mega knuffel-beer voor mij te winnen, besloten we om toch echt het park uit te gaan.
Ik baalde enorm, maar ergens was ik ook wel erg blij dat we toch in alle rust (en droogte) nog in alle leuke achtbanen zijn geweest, en evengoed een superleuke dag hebben gehad samen! Na weer een wereldreis van 3.5 uur, kwamen we éindelijk weer thuis in ons kleine stadje helemaal in het puntje van Noord-Holland. Home Sweet Home.


Centerparcs Kempervennen 2015-012

Dit zijn een aantal dingen die ik onder andere heb geshopt op mijn vakantie! Als verrassing mocht ik van Duncan een paar sneakers uitzoeken, echt onwijs lief van hem! Dus lieverd mocht je dit lezen; Nogmaals ontzettend bedankt!♥
Ik koos voor de Adidas Superstars, deze sneakers wilde ik al erg lang hebben. En dankzij mijn lieve vriend ben ik nu de trotse eigenaresse geworden!

Naast dat ik bij de Primark al leuk geslaagd was voor een bont giletje, en twee basic shirtjes, kocht ik ook nog een hele leuke en vooral opvallende ketting! En viel mijn oog op een ontzettend leuke bed overtrek! Ik ben verliefd.

In Maastricht scoorde ik bij de Douglas nog een prachtige lipstick van MAC, namelijk: Viva Glamm III.
Ik kan echt niet wachten op deze knapperd te gaan reviewen voor jullie!


home-sweet-home-quotes-xkzydctd

En dan was dit mijn allereerste Photo Diary, dit keer van mijn vakantie in Centerparcs de Kempervennen.
Ik heb een ontzettende leuke en gezellige week gehad met mijn familie en mijn grote liefde, en ik hoop dat jullie mijn artikel ook erg leuk vonden! Ik heb er in ieder geval veel plezier in gehad om dit artikel te schrijven, en nogmaals alle leuke herinneringen op te halen van mijn vakantie, want wat hebben we in één week tijd veel beleefd zeg.
Zo kan ik nog uren door tikken over wat er allemaal gebeurd is, maar voor nu heb ik natuurlijk alleen de leukste dingen voor jullie op een rijtje gezet. Bedankt voor het bekijken en lezen van mijn artikel, en tot de volgende keer! ♥

Geef een reactie

