LUSH ♥ Zeep – Respect Your Elders

20151017_143142

Voor vandaag heb ik toch wel een heel erg leuk artikel klaar staan voor jullie! Ik review voor de allereerste keer een blokje zeep, maar niet zomaar één. Deze leukerd is van het geweldige merk; LUSH – Een merk wat ik nog nooit eerder heb behandeld op mijn blog, maar daar gaan we vandaag verandering in brengen! Ik laat jullie vandaag meegenieten met dit heerlijke artikel, kijk je gezellig mee?

DSC_0343

LUSH, een geweldige leuke winkel .. Maar eigenlijk kwam ik er nooit. Waarom niet? Omdat ik dacht dat je er alleen maar producten kon kopen voor in een bad, en helaas heb ik die niet.
Maar gelukkig is dat helemaal niet zo! En kan je bij LUSH juist ontzettend veel leuke producten kopen voor zowel in bad als voor onder de douche!

Jullie konden laatst al in mijn Photo Diary lezen en zien, dat ik samen met Duncan een dagje was wezen winkelen in Maastricht. In deze stad hadden ze een LUSH filiaal zitten, ideaal moment dus om éindelijk eens iets leuks te kopen! En dat hebben we geweten haha .. we zijn tot wel 3x in de winkel geweest! (Oh oh oh hahaha!) We konden het niet laten en besloten telkens weer wat leuke dingetjes te kopen. We hadden namelijk op onze vakantie bestemming wel een bad.
Dus we konden hierdoor nog even extra goed winkelen bij LUSH!

DSC_0173
DSC_0185
DSC_0199

Naast het feit dat ik 3 onwijs leuke bruisballen voor in bad had gekocht, besloot ik ook om voor mezelf een heerlijk blokje zeep te halen. Je kunt helemaal zelf aangeven voor hoeveel gram/euro je het zeep blokje wilt hebben.
Ik wilde zelf een blokje die rond de €5,- uitkwam.

De medewerkster bij LUSH verpakte me zeepje keurig in een wit – papieren zakje, met daarop een sticker waar op staat; Hoe het product heet, een korte beschrijving over de geur, voor hoeveel gram ik heb, en wat de prijs is.
Daarna deed ze hem evengoed ook nog netjes in een grotere zwarte – papieren zak.
Om hem dicht te maken, plakte ze nogmaals een sticker op waar op stond; Hoe je product heet en welke geur hij bevat.
Het zijn de kleine details die mij gelukkig maken, persoonlijk vind ik dit namelijk erg netjes van LUSH.

LUSH Zeep


Leuk feitje van LUSH! :

Als je 5 lege verpakkingen van LUSH ingeleverd, denk hierbij aan; Lege potjes van maskers/crème, of bijvoorbeeld een lege verpakking van een douche gel, dan mag je bij een filiaal van LUSH een gratis; vers gezichtsmaker uitzoeken.
Hoe onwijs leuk is dat?! Ik vind het echt een super tof idee van LUSH. Doen ze goed!


DSC_0219
DSC_0283

En dan nu natuurlijk het allerleukste aan dit artikel; Het ontzettende leuke en geweldige zeep blokje!
Jullie merken vast al wel dat ik razend enthousiast ben over LUSH, en over dit product. En dat mag ook! Want ik hou ervan als ik leuke producten ontdek, om ze dan nog even extra in het zonnetje te zetten op mijn blog

Het zeepblokje; Respect Your Elders, is zwart – kleurig met een mengsel van paarse vlekken. De binnenkant is crèmekleurig.
Ergens doet het met denken aan een ‘Galaxy’ patroon. De uitstraling van het blokje zeep ziet er in ieder geval erg leuk uit!

DSC_0309


Ingrediënten lijst:

Raapzaadolie en kokosolie (Brassica napus and Cocos nucifera), Glycerine (Glycerine), Vlierbes infusie (Sambucus nigra), Sorbitol, Water (Aqua), Parfum (Perfume), Natriumstearaat (Sodium Stearate), Sprankelend zilveren glanspoeder, Vlierbessen (Sambucus), Natrium Chloride (Sodium Chloride), Bergamot essentiële olie (Citrus aurantium bergamia), Bocco essentiële olie (Barosma betulina), Cypres essentiële olie (Cupressus sempervirens), Olibanum essentiële olie (Boswellia carterii), EDTA (EDTA), Tetrasodium Etidronaat (Tetrasodium Etidronate), Natrium Hydroxide (Sodium Hydroxide), Alpha Isomethyl Ionone (Methyl Ionone), Benzyl salicylaat (Benzyl Salicylate), *Hydroxycitronellal (*Hydroxycitronellal), *Limonene (*Limonene), *Linalool (*Linalool), Kleurstof 17200 (Colour 17200), Kleurstof 42090 (Colour 42090)


Centerparcs Kempervennen 2015


Over LUSH  :

WIJ GELOVEN

In het maken van effectieve producten van verse* biologische* groentes en fruit, de beste essentiële oliën en veilige synthetische ingrediënten.
We geloven in het kopen van ingrediënten van bedrijven die niet op dieren testen en in het testen van onze producten op mensen.
We bedenken onze eigen producten en geuren, we maken ze vers en met de hand en gebruiken zo weinig mogelijk of geen conserveringsmiddelen of verpakkingsmaterialen, met alleen maar vegetarische ingrediënten en vertellen je wanneer ze gemaakt zijn.
Wij geloven in blije mensen die blije producten maken, hun gezicht graag op de producten laten zetten en hun moeders trots maken.
Wij geloven in lange baden met kaarslicht, samen douchen, massages en het verspreiden van heerlijke geuren, het recht om fouten te maken, alles te verliezen en opnieuw te beginnen.
Wij geloven dat onze producten hun geld waard zijn, dat we winst mogen maken en dat onze klanten altijd gelijk hebben.
Wij geloven ook dat woorden als vers en biologisch meer betekenen dan marketing-termen.

(Bovenstaande tekst komt van hun website!) – Ik wilde dit graag delen aangezien ik nog nooit over LUSH heb geschreven, zo krijgen jullie evengoed een indruk over wat dit merk nou allemaal doet voor hun producten.



20151017_152239
20151017_152250

Respect Your Elders; deze zeep met verzachtende vlierbes. Met de volgende heerlijke geuren in zich; Vlierbes, bergamot, bocco-olie, cypres en olibanum.
Die in combinatie samen zorgen voor een donkere, fruitige bessengeur.

Een zeepje die je onder de douche kunt gebruiken, of om even snel je handen op te frissen. Persoonlijk gebruik ik hem voor het laatste, om even lekker mijn handen mee te wassen. Voor onder de douche vind ik hem namelijk te uitdrogend werken.

De geur is echt waanzinnig lekker! Wat geniet ik volop van dit blokje zeep zeg. Respect Your Elders ruikt intens lekker naar bessen. Maar is tijdens gebruik toch op een warme – subtiele manier aanwezig. Helemaal perfect dus al zeg ik het zelf!
Ergens doet de geur mij denken aan een parfum die mijn oma vroeger had, het is een hele warme – draagbare geur.

Tijdens het gebruik komt er een lichte schuimlaag van het zeepje af, die je heerlijk kunt in masseren in je handen.
Er komt een ontzettende lekkere geur van het blokje af, heel je badkamer ruikt naar bessen hihi! Zo intens krachtig zijn de geuren van LUSH, ik hou hier echt van, heerlijk!
Nadat je je handen hebt afgespoeld, voelen ze heel even trekkerig/droog aan, maar dit veranderd al snel in fijne zachte handjes. En dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht, de meeste zeep blokken drogen mijn huid namelijk erg uit. Maar dit blokje van LUSH zorgt voor hele zachte handen, wat super fijn is dus!

DSC_0318

Mijn eerste echte product van LUSH is een groot succes! Ik ben echt ontzettend blij met dit heerlijke blokje zeep, en ben zeker weten van plan om in de toekomst nog meer heerlijke blokjes aan te schaffen!
Hopelijk heb ik jullie op een leuke manier kunnen vertellen wie LUSH nou eigenlijk is, en hebben jullie een beetje een indruk van hoe de producten en de winkel eruit zien.
Ik heb in ieder geval volop genoten van mijn bezoekje aan de winkel, en van de producten die ik gekocht heb!
Loop zeker eens de winkel van LUSH binnen, en laat je verassen door alle leuke producten die ze verkopen.
Je mag alles in de winkel ook uitproberen, en de medewerkers helpen je echt op een leuke manier!

Ik kan in ieder geval niks anders zeggen dan dat ik écht verliefd ben geworden op dit merk, dus LUSH jullie hebben er een nieuwe fan bij! ♥


LUSH Zeep | Respect Your Elders kost €4,95,- voor 100gram – en is te koop bij filialen van LUSH (o.a in Amsterdam Kalverstraat en Amsterdam Centraal) of op de website van LUSH: http://www.lush.nl

3 gedachtes over “LUSH ♥ Zeep – Respect Your Elders

  1. Pingback: LUSH ♥ Zeep – Layer Cake |

Geef een reactie

