L’Oréal | Collection Exclusive La Vie en Rose – Blake’s Delicate Rose lipstick

DSC_0174

Een lipstick kopen die bijna net zo duur is als mijn geliefde MAC lipsticks..? Ja, dat klopt. Laatst besloot ik om eens een lipstick van een ander merk uit te gaan proberen. Gewoon puur uit nieuwsgierigheid! Vandaag review ik deze lipstick voor jullie, uit de nieuwe Exclusive Collection van L’Oréal. Kijk je gezellig mee?

DSC_0098

Mijn beauty-hartje nijgt al een tijdje naar een lipstick uit de collectie van L’Oréal. De verpakkingen, het merk, en de kleuren spraken mij erg aan. Maar ik heb een lange tijd getwijfeld, wel of niet kopen? Aangezien de lipsticks namelijk bijna net zo duur zijn als die van MAC. Maar zijn ze qua kwaliteit ook net zo goed?

Ik vond het wel eens tijd worden om er één uit te proberen! En laat er nou net een hele leuke nieuwe ‘Exclusive Collection’ uit zijn van de L’Oréal lipsticks. Na lang twijfelen besloot ik om er éindelijk eentje mee te nemen. Ik koos voor: Blake’s Delicate Rose. Ik ben ontzettend benieuwd naar de inhoud van deze lipstick, jullie ook?

DSC_0003
DSC_0009
DSC_0062
DSC_0046
DSC_0087

Wat mij gelijk opviel, en wat ik super netjes vond van L’Oréal, is dat ze de lipstick allereerst hebben ‘geseald’ met plastic. (En voor diefstal zaten er van die speciale stickers op)
Maar goed, dit viel mij dus als eerste op bij het kopen van de lipstick. Dat hij eerst nog keurig verpakt zat! Zo voorkom je dat de lipstick in de winkel al aangeraakt is door mensen die weigeren om een ‘Tester’ lipstick te pakken, grrr!
Erg netjes dus van L’Oréal! Zo heb ik tenminste een mooie, onaangeraakte lipstick.

De huls van de lipstick zelf is mat – zwart. Met gouden letters en details staat er op de voorkant van de verpakking: L’Oréal Paris – Collection Exclusive by Blake.
Aan de onderkant van de lipstick bevind zich de sticker in dezelfde kleur als de lipstick, met daarop de tekst: Color Riche Blake’s Delicate Rose. Dit is de naam van de lipstick.
Ik vind persoonlijk de combinatie van glanzend goud en mat zwart, erg mooi! De verpakking ziet er goed uit, erg chique ook!

12080205_978507118855335_126433234032073722_o


L’Oréal Collection Exclusive

Een speciale collectie, uitgebracht door L’Oréal zelf. Op dit moment bestaan er al 3 verschillende collecties van de L’Oreal Collection Exclusive.
Namelijk: L’Oréal Collection Exclusive Nudes, L’Oréal Collection Exclusive Pure Reds, en nu als laatste nieuwe: De L’Oréal Collection Exclusive La Vie en Rose.
De collecties bestaan uit zowel lipsticks, als bijpassende nagellak. De kleuren zijn samengesteld door alle vrouwelijke ambassadrices van L’Oréal.

La Vie en Rose bestaat uit:

– Julianne
– Blake
– Doutzen
– Jlo

L’Oréal heeft deze collecties speciaal ontworpen zodat er voor ieder wat moois bij zit. Elke collectie beschikt over 4 verschillende kleurtinten van één kleur, zodat er voor elke huidtype er een juiste lip kleur is. Dit vind ik ontzettend leuk van L’Oréal.
Want een lipstick kan wel erg mooi zijn, maar moet wel bij jou huidskleur passen. Daarom heeft L’Oréal deze Collection Exclusive dus opgezet. Zij hebben hiervoor dus al een ‘nude’ en een ‘pure red’ collectie gehad.
En op dit moment ligt de La Vie en Rose collectie in de winkel, deze lipstick collectie bestaat uit 4 verschillende roze tinten.
Zowel licht, als donker. Echt voor iedereen zit er iets moois bij! En dat is niet het enige wat L’Oréal goed heeft gedaan, want als je een lipstick koopt uit een L’Oréal Collection Exclusive, dan gaat er €1,- van de opbrengst van de lipstick naar het goede doel: Free a Girl! Goed initiatief toch?


DSC_0111
DSC_0189


Wat zegt L’Oréal over de Collection Exclusive lipstick? :

De La Vie en Rose lipsticks van Collection Exclusive bestaan uit sophisticated en unieke tinten roze. De unieke bestanddelen van roze parels en velvet pigmenten zorgen voor unieke matte kleuren roze.

Color Riche Collection Exclusive zorgt voor fluweel zachte, intense en stralende lippen. De formule is verrijkt met pure en fijne kleurpigmenten voor een sophisticated en uniek kleurresultaat.

Ga voor sophisticated en verfijnd roze. Kies voor de La Vie en Rose lipstick die bij jouw huidtype past voor zachte, intens fluwelen roze lippen.


DSC_0054
L'Oreal Blake lipstick

Blake’s Delicate Rose is een lichtroze/koraal-achtige kleur. Erg leuk feitje trouwens; nu ik deze review schrijf kom ik erachter dat ik voor de lipstick heb gekozen van Blake Lively. Zij heeft een hoofdrol in de serie Gossip Girl die ik op dit moment kijk. Hoe leuk is dat hihi?
Maar goed, nu weer verder met de lipstick! De pigmentatie is middelmatig. De kleur dekt niet volledig op zowel de huid als op de lippen. Ook viel het me op, dat de kleur in de huls meer perzik-achtig lijkt. Terwijl de lipstick zelf roze is.
De lipstick heeft echt een typische ‘bloemige make-up geur’. De kleur van de lipstick vind ik wel erg leuk!

L'Oreal Blake lipstick-001
20151018_133715

Aanbrengen op de lippen ging vrij gemakkelijk. Wel moest ik er in het begin erg aan wennen, omdat de lipstick dus middelmatige pigmentatie heeft. Hierdoor kost het meer moeite om hem mooi – volledig te laten dekken.
Je kunt er natuurlijk zelf voor kiezen hoe je de lipstick draagt, als jij wél van een subtiele kleur houd kun je hem zo laten na het aanbrengen. Maar zelf hou ik er wel van als de lipstick goed zichtbaar is op de lippen, en dus een volledige dekking geeft. De lipstick voelt comfortabel en zacht aan op m’n lippen. De kleur is heeft een satin finish, een matte kleur met een subtiele glans erin. Wel moet je van te voren goed je lippen verzorgen/scrubben, want deze lipstick benadrukt wel erg goed de velletjes op de lippen.

Verder vind ik de kleur wel erg leuk! Lekker opvallend doordat hij naar een koraal-achtige kleur nijgt. Ik vind het wel erg jammer dat de pigmentatie zo middelmatig is, stiekem had ik toch gehoopt op een hele intense goed gepigmenteerde lipstick! Maar goed, al met al bleef de lipstick uiteindelijk wel 3 uur mooi op mijn lippen zitten, en overleefd hij een drankje met gemak. En dat is iets, wat ik totaal niet verwacht had! Dus dat vind ik wel weer een leuk voordeel aan de lipstick!

DSC_0137

Blake’s Delicate Rose, mijn allereerste lipstick van L’Oréal. Ik vind het een leuke toevoeging voor aan mijn stash! Maar vind ik hem het geld waard? Nee dat niet. Maar dat komt omdat ik voor dezelfde prijs, ook een lipstick van MAC kan kopen, en die vind ik persoonlijk fijner en beter.
Wel vond ik het leuk om deze van L’Oréal eens uit te proberen! En daarom raad ik hem toch wel aan voor jullie, en dan meer voor de liefhebbers van mooie subtiele lipstick kleuren. Mocht je daar van houden, dan zijn deze lipsticks van L’Oréal perfect voor jou!

L’Oréal Collection Exclusive La Vie en Rose kost €14,99,- per stuk, en is o.a te koop bij de Kruidvat en Drogisterij.

Een gedachte over “L’Oréal | Collection Exclusive La Vie en Rose – Blake’s Delicate Rose lipstick

Geef een reactie

