Heart & Home ♥ Geurkaars – Tropsich Eiland

DSC_0137

Vandaag review ik voor de allereerste keer een geurkaars op mijn blog! Deze ontzettende leuke geurkaars is van het merk Heart & Home, en ook al is het geen geur voor aankomend seizoen. Toch verdient deze ontzettende leuke kaars een plekje op mijn blog, en kunnen jullie vandaag kennis maken met dit merk tijdens het lezen van mijn review. Kijk je gezellig mee?

DSC_0047

Het merk Heart & Home, ik heb er persoonlijk nog nooit van gehoord. Ik ontdekte dit merk toen ik op vakantie was in het vakantiepark; Centerparcs de Kempervennen.
In één van de winkeltjes op het park verkochten ze verschillende geurkaarsen van het merk Heart & Home.
Buiten het feit dat de ontzettende leuke verpakkingen mij al erg aanspraken, roken de kaarsen stuk voor stuk ook heerlijk! Moeilijk kiezen dus, maar uiteindelijk ging mijn keus het meeste uit naar de geur; Tropisch Eiland.
Tijd om nog even stiekem terug te denken aan de heerlijke warme zomers, verlangend naar een heerlijke cocktail drinken op het strand. Deze geurkaars laat je heerlijk genieten en denken aan de lange warme zomerdagen. Tijd voor mijn review! 

DSC_0011
DSC_0050

De verpakking van de geurkaars vind ik er ontzettend leuk uitzien! Het sprak mij ook echt gelijk aan in de winkel.
Je kunt uit verschillende soorten maten kiezen van de glazen potjes, dit behandel ik later in de review met jullie verder.
De geurkaars zelf zit verpakt in een stevige – glazen pot. Op de voorkant staat allereerst in gouden letters hun logo; Heart & Home.
Vervolgens staat er ook in zwarte letters op welke geur het is, ik heb de geur: Tropisch Eiland.
Verder staat er nog de tekst: Met deze ware sensatie van exotische geuren zal je wegdromen naar tropische oorden.. waar je herenigd wordt met herrieneringen aan zorgeloze zomers.

Op de achterkant staan er nog een aantal belangrijke pictogrammen over wat je wel en niet mag doen met de geurkaars.
Je kunt ook terugvinden hoeveel uur je geurkaars kan branden, de glazen pot die ik heb kan tot 30 uur branden.
De bijpassende dop van het glazen potje vind ik tot slot toch wel het allerleukste! Afgebeeld staat er een prachtig wit – strand op met allemaal palmbomen, en het logo van Heart & Home, krijgen jullie nu al weer zin in de zomer? Hihi!

Home & Hearts geurkaars


Informatie over het merk Heart & Home

Heart & Home is een bedrijf die alles verkoopt op het gebied van geurkaarsen. Ze verkopen ze in alle soorten en maten, en natuurlijk in allerlei verschillende – heerlijke geuren! Ze hebben van alles wat, van; Aardbeien Roomijs, tot aan Frisse linnen, en van Caramel Cupcake, tot aan Franse Vanille. Allemaal stuk voor stuk heerlijke en vooral aparte geuren.

– 1: Geurwax | €1,99,- | Brand tot 8 uur.
– 2: Votive kaarsje | €2.49,- | Brand tot 15 uur.
– 3: Geurkaars M (110g) | €8.95,- | Brand tot 30 uur.
– 4: Geurkaars L (310g) | €17.95,- | Brand tot 70 uur.


Geweldige geurbeleving. Met uw ogen dicht bent u even in uw droomwereld!

De brede selectie aan geuren heeft ervoor gezorgd dat ieder huis gevuld kan worden met heerlijke geuren en mooi vormgegeven kaarsen, votives en waxbranders.

Onze kwalitatieve geurkaarsen bevatten natuurlijke Sojawax en verspreiden een sensationele geur en creëren een stijlvolle ambiance.

We hebben samen met de beste parfumleveranciers gewerkt aan unieke geuren die de potentie hebben om binnen te dringen tot jouw verbeelding en zintuigen.

Met een lange brandduur zorgen onze heerlijke geurende kaarsen voor een uitstekende geurverspreiding in de kamer, waarbij beleving realiteit wordt en een heerlijke impressie achterlaat.

(Bron: http://www.hearthome.nl/?page_id=31)


DSC_0152

Tropisch Eiland is echt een waanzinnige lekkere geur! Die mij ontzettend erg doet denken aan de bekende geur; Jill Sander – Sun!
Het is een hele intense, warme – maar vooral een hele frisse geur. Echt een onwijs fijne geur om aan te steken in huis!
Zodra je de pot alleen al opent komt de heerlijke geur naar buiten, ergens doet het me ook denken aan het moment dat je net je bed hebt verschoont, en weer lekkere frisse lakens hebt. Of aan een lekkere bodylotion van Zwitsal. Maar hij ruikt toch het allermeeste naar de geur van Jill Sander, en dat vind ik echt superleuk! Dit is namelijk niet alleen een lievelingsgeur van mij, maar ook een groot favoriet van mijn moeder. Hopelijk snappen jullie een beetje welke kant ik op wil gaan met deze geur hihi!

DSC_0092

Naast het feit dat ik echt verliefd ben geworden op de superleuke verpakking en de ongelofelijke lekkere geur van deze geurkaars, zijn jullie natuurlijk het meest benieuwd naar wat ik er uiteindelijk nou écht van vind. En hoe ik deze geurkaars ervaren heb.
Nou ik zal jullie niet langer laten wachten! Ik besloot de geurkaars lekker aan te steken, en ging voor de rest rustig aan de slag achter de laptop voor mijn blog.
Al snel begon ik te merken dat de Tropische geuren al te voorschijn kwamen, en zich op een heerlijke subtiele manier verspreidde over de woonkamer.

De geurkaars is op een subtiele en zachte manier aanwezig, ik rook de geur niet heel sterk in huis en dit vond ik persoonlijk wel erg jammer! Nou hoeft een geurkaars van mij ook niet ontzettend aanwezig te zijn dat je er bijna misselijk van word.
Maar ik had wel gehoopt dat de kaars wat meer geur zou vrij laten in de kamer. Verder vind ik de geurkaars wél zuinig in gebruik, ik heb zelf gekozen voor ‘geurkaars M’, en het viel me wel op dat ondanks dat hij al een aantal uurtjes brand, hij weinig van de geurkaars verliest. Dit is wel een voordeel! Zo heb je er lang plezier van.

DSC_0144

Ik vond het leuk om kennis te maken met dit merk, de geuren zijn ontzettend lekker en de verpakkingen zien er echt heel goed en leuk uit! Dit is zeker weten een pluspunt van Heart & Home!
Alleen helaas had ik wel iets meer van de geur zelf verwacht tijdens het branden. De geur had van mij wel iets meer aanwezig mogen zijn op een fijne – subtiele manier.
Toch verdient deze geurkaars een mooi plekje op mijn blog, en raad ik hem aan voor degene die ervan houden dat een geurkaars op een subtiele en zachte manier aanwezig is in de kamer.


Heart & Home is o.a te koop op hun eigen webshop: http://www.hearthome.nl/ – (Op de website kun je bij ‘Verkooppunten’ zo zien waar bij jou in de omgeving dit merk verkocht word!).
Voor de mensen bij mij uit Den Helder, het merk Heart & Home is o.a te koop bij de Bruna en bij Drogisterij DA.

3 gedachtes over “Heart & Home ♥ Geurkaars – Tropsich Eiland

Geef een reactie

