Fall 2015 | Fashion Wishlist ♥

Hoi hoi! Voor vandaag leek het me erg leuk om mijn ‘ Fall – Fashion Wishlist ‘ aan jullie te laten zien! Op dit moment staan deze artikelen hoog op mijn verlanglijstje als het gaat om fashion items. En het leek me daarom ontzettend leuk om ze met jullie te delen, wie weet spot jij namelijk ook iets heel leuks tussen mijn lijstje! Kijk je gezellig mee?


Het is misschien niet veel, maar toch staan deze geweldige leuke items op mijn verlanglijstje! Ik heb al eens eerder zo’n ‘wishlist’ gemaakt. Ik vind het ontzettend leuk om te doen, en ook om het bij andere blog meiden te lezen.
Het is vooral leuk omdat je er inspiratie uit op kan doen, althans zo ervaar ik dat heel erg als ik kijk naar andere soort – gelijke artikelen.

Dit keer koos ik niet alleen voor hele donkere tinten, wat natuurlijk wel helemaal perfect past bij aankomend seizoen. (Vandaar ook de titel haha!).
Nee, dit keer viel mijn oog op heerlijke warme truien met zachte kleurtjes en patronen, en spotte ik wel hele leuke tasjes bij een webshop! Raken jullie al benieuwd? Ik zal jullie niet langer laten wachten, kijk lekker mee!



MostWantedNL – http://www.mostwantednl.nl

– Must Have Winter Jacket | Black : €189,95,-
– Sleeveless Ribbed Dress | Black : €29,95,-

De zwarte winterjas is basic, maar wel écht een musthave voor deze winter! Zwart is een kleur die gewoon ook altijd kan. En ik vind het model en de manier hoe de jas in afgewerkt gewoon erg mooi.
De kledingstukken met een col, helemaal ‘hot’ op dit moment! Ik hou écht zo van deze trend! Op dit moment heb ik al verschillende shirtjes met col, en ook een soort gelijken jurk met lange mouwen én een col.
Maar één zonder mouwen kan natuurlijk ook niet ontbreken in mijn kledingkast. Deze trend is ook echt een musthave om te hebben dit najaar, want je kan ze oneindig leuk combineren. (P.S de webshop verkoopt verschillende soorten artikelen met een col, en ook verschillende kleuren!)




Loavies – http://www.loavies.com

– Ultimate Sweater | Beige : €59,95,-
– Soft Grid and Grey : €59,95,-

Op deze twee coltruien werd ik gelijk al stapel verliefd! Want wat zijn ze óntzettend leuk en wat wil ik ze graag toevoegen aan mijn kledingkast. Doordat ze truien allebei een mooie lengte hebben, en best ‘comfy’ vallen, zijn ze super leuk te combineren!
Zelf zie ik me bijvoorbeeld al helemaal lopen in de linker – beige coltrui, leuke laarsjes/gympen eronder, een mooie panty met sokken tot over de knie. Ja helemaal leuk!




Loavies – http://www.loavies.com

– Chic High Waisted | Black : €34,95,-
– Green Bomber Jacket : €49,95,-

De Chic High Waisted vind ik echt ontzettend gaaf! Helaas paste ik deze niet en heb ik hem met veel teleurstelling moeten terug sturen naar de webshop. Toch wilde ik deze leukerd nog even laten zien op mijn blog! Het is namelijk zo’n leuke, stoere, maar vooral ook chique broek. Ook absoluut een musthave item voor dit seizoen! De broek is in meerdere kleuren verkrijgbaar.
En natuurlijk niet te vergeten; de Bomber Jacket! Een ontzettend populair item, elke webshop / winkel heeft het wel en ook dit item is in verschillende kleuren verkrijgbaar.
Zelf heb ik er al één in het zwart, maar deze legergroene kleur vind ik ook helemaal geweldig!




♥ MostWantedNL – http://www.mostwantednl.nl

– Zipper Bag Cow | Small : €29,95,-
– Leather Cow Pouch | Big : €49,95,-

Op het gebied van accessoires sprongen voor mij eigenlijk deze twee tasjes naar voren, ik vind ze allebei qua kleur en model erg leuk! Ook een mooi klein formaat, zo kun je toch de belangrijkste dingen bij je dragen en er toch ‘fabulous’ uit zien!
Ik had nooit verwacht dat ik zoiets als deze items, leuk zou gaan vinden. Maar toch is het echt zo hihi!




Stylefile – http://www.stylefile.nl | ♥ Comegetfashion – http://www.comegetfashion.com

– Adidas Superstar Foundation | Black : €63,90,-
– Long Waterfall Coat | Black : €39,95,-

Sneakers, ik hou er echt heel erg van! Natuurlijk kan dan een goed – zwart paar niet ontbreken natuurlijk!
Tijdens mijn vakantie in Centerparcs, kreeg ik van mijn vriend al een paar van Adidas Superstar, namelijk de welbekende wit/zwarte.
Maar ik vind ze zo ontzettend leuk, het model en hoe ze lopen, dat ik toch stiekem ook heel graag de zwarte wil! Dus ik ben al druk aan het sparen haha!

Tot slot wilde ik met jullie nog een hele leuke jas delen van de webshop; Comegetfashion.
Deze ‘waterval’ jassen vind je tegenwoordig overal, maar ik zag dat deze webshop wel heel veel leuke varianten had.
Zo kan je namelijk voor een korter model kiezen, of in dit geval zoals op de foto; een lange.
Ook zijn ze in meerdere kleuren verkrijgbaar. Ik vind het in ieder geval hele mooie jassen! Ze zijn nog best warm, en ze staan er vrouwelijk en chique, maar kan ook weer erg stoer gecombineerd worden!


Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en er eventueel inspiratie uit opgehaald hebben!
Hebben jullie eigenlijk nog leuke ‘musthave’ – items voor aankomend seizoen die jullie écht aanraden? Ik ben namelijk ontzettend benieuwd!

♥ LifeofRenée

2 gedachtes over “Fall 2015 | Fashion Wishlist ♥

Geef een reactie

