The Body Shop | White Musk – Bodymist

Vandaag review ik voor jullie een echte klassieker van het merk The Body Shop! Namelijk de welbekende Bodymist in de geur; White Musk.
Kijk je mee naar mijn review?

Zo af en toe mag je jezelf best wel eens lekker verwennen met bepaalde producten!
Ik deed dat laatst met dit product van The Body Shop, wat voor mij echt een heerlijke verwennerij is om te kopen.
Deze bodymist is bij ons in de familie érg populair, bijna iedereen is dol op deze geur, hoe ontzettend leuk is dat?
Des te leuker is het om dan weer een nieuwe variant aan te schaffen, toch?



De flacon van de Bodymist vind ik er echt mooi en chique uitzien! Véél beter dan de plastic verpakkingen die ze vroeger hadden.
The Body Shop is hier gelukkig echt op vooruit gegaan! Het ziet er nu erg goed uit. Een mooie stevige – glazen flacon.
Met een zachte lichtpaarse tint.
De glazen flacon heeft een combinatie van mat en glans wat betreft de details.
De Bodymist beschikt over een handig en makkelijk pomp verstuiver.
Op zowel de voor- als achterkant, vind je informatie over de bodymist, helaas niet de ingrediënten lijst.. maar deze behandel ik evengoed later in de review met jullie.


Wat is een Bodymist?

Een Bodymist is een product wat een stuk lichter is qua geur als een; eau de parfum. Een Bodymist kan je dus gebruiken als vervanging, mocht je geen zin hebben in een hele zwarte geur.
Bodymisten zijn evengoed op een subtiele maar toch heerlijke intense manier aanwezig. En qua houdbaarheid doen ze het net zo goed! Althans, zo ervaar ik het absoluut wel met deze variant van The Body Shop!
Dus mocht je geen zin hebben in een Eau de Parfum of Eau de Toilette, dan is een bodymist een ideale vervanger!


 

 


Ingrediënten lijst

Alcohol Denat., Aqua (water), Parfum, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, t-Butyl Alcohol, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Hydroxycitronellal, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Benzyl Benzoate, Isoeugenol, Benzyl Salicylate, Geraniol, Evernia prunastri (eikenmosextract), Benzyl Alcohol, Denatonium Benzoate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Eugenol, Amyl Cinnamal, Benzyl Cinnamate, Limonene, Farnesol, Cinnamyl Alcohol, Cinnamal, Citral.


 

 


Geuromschrijving van White Musk:

 

  • Topnoten: Muskus, lelie, ylang ylang
  • Hartnoten: Muskus, jasmijn, lelie, roos
  • Basisnoten: Muskus, jasmijn, roos, iris, amber, patchouli, vetiver
  • Bevat geen Siliconen


De geur van White Musk is echt waanzinnig lekker! Persoonlijk vind ik dat het een geur is, die het áltijd goed zal doen.
Het is een hele intense – frisse en warme geur, die toch op een subtiele en fijne manier aanwezig is.
Bij het idee aan; White Musk, zal je al snel denken dat het een hele zware – heftige geur is, maar dit is totaal niet het geval!
Het is namelijk echt een prima ‘basic’ geur, ideaal en perfect voor iedere dag.

De houdbaarheid van deze geur is ook érg goed! Hij blijft over de gehele dag op een fijne manier aanwezig, ik vind het zelf ook een hele fijne en lekkere geur om door mijn kamer te spuiten. Of bijvoorbeeld over mijn beddengoed. Ik hou écht enorm van deze geur! Het is voor mij echt een favoriet, een geur die ik keer op keer opnieuw koop.

 

Ja! Ik ben erg tevreden over deze héérlijke bodymist van The Body Shop! En raad hem absoluut aan. Neem eens gezellig een kijkje in de winkel of bij hun in de webshop, en laat je verassen door deze heerlijke geur. Want ze verkopen er niet alleen een bodymist van, zo heb je bijvoorbeeld ook een lekkere bodylotion met de geur van White Musk! Ik ben in ieder geval dol op deze geur en zal hem zeker weten weer met heel veel liefde gaan dragen.

The Body Shop | White Musk – Bodymist kost €14,50,- voor 100ml.
Te koop: in de winkel van The Body Shop of online: http://www.thebodyshop.nl

Geef een reactie

