MAC | Matte lipstick – Diva

Vandaag laat ik jullie wel een hele bijzondere lipstick zien, de naam zegt het eigenlijk al stiekem.. deze lipstick maakt je namelijk een échte Diva! Kijk je mee naar mijn review over deze knapperd?

 

Deze prachtige lipstick stond al een langere tijd op mijn wishlist. En laatst besloot ik hem dan éindelijk toe te voegen aan mijn stash.
Want deze Diva is niet alleen prachtig van zichzelf, maar ook nog eens helemaal perfect voor aankomend seizoen!
Op het moment dat ik bij de MAC Counter stond bedacht ik me ook geen seconde toen ik deze lipstick swatchte, ze moest gewoon écht met mij mee naar huis. Want ze past helemaal thuis in mijn MAC Collectie, welkom prachtige Diva!

 

MAC Diva behoort tot de vaste collectie van de MAC lipsticks. De lipstick zit allereerst verpakt in een zwart – mat, kartonnen doosje.

Met daarop het logo van MAC, de finish van de lipstick, en aan de zijkant staat de naam van de lipstick.
Persoonlijk vind ik het erg fijn dat MAC de lipsticks eerst verpakt hebben in een doosje, geeft toch een stukje luxe en vind het prettiger/hygiënischer.
De lipstick zelf zit in de gebruikelijke – standaard verpakking van MAC, een mat -zwarte kogelvormige lipstick huls.
Met zilveren details staat het logo erop, en aan de onderkant van de lipstick vind je nogmaals de naam en de finish.
Ik vind het uiterlijk van de lipsticks van MAC er goed uitzien! Prima van kwaliteit.

 

MAC Diva is een hele diepe/donkere – wijn rode kleur. Een lipstick die onwijs goed gepigmenteerd is! En zoals altijd de standaard heerlijke vanille geur met zich meedraagt. (Dit is een typisch dingetje van MAC, erg leuk!)
De lipstick behoort tot de; Matte Collectie, van MAC. Wat inhoud dat de lipstick dus een volledige matte finish heeft.
Ik vind het echt een hele mooie finish voor deze kleur! Ik hou er namelijk echt van als donkere kleuren een mooie matte finish hebben.
En wat is de kleur fantastisch mooi zeg, wauw.. i love it!
De kleur is zelf zó gepigmenteerd, dat ik veel moeite had met de swatch van mijn hand af te halen.. dus dat beloofd veel goeds voor deze review!

 

Aanbrengen ging prima, wel is het met donkere kleuren een kwestie van héél precies kunnen werken. Want een foutje zie je al snel.
Ondanks de matte finish, voelt de lipstick erg fijn aan op mijn lippen. Voor mijn gevoel voel je de lipstick namelijk niet zitten, en dat vind ik erg fijn.
Hij droogt mijn lippen totaal niet uit! Tot nu toe heb ik zelf hele fijne ervaringen met de matte lipsticks van MAC.
Het verbaasde me trouwens ook dat de kleur zo ontzettend goed dekt! Een donker rode kleur kan namelijk snel gaan vlekken of niet mooi egaal worden op de lippen. MAC Diva is daarin tegen echt een topper!

Ik vind de lipstick echt ongelofelijk mooi! Hij staat zo vrouwelijk, chique, stiekem een beetje sexy! Een prachtige – ideale kleur voor dit seizoen, voor de feestdagen. Een kleur die écht thuis hoort in iedere stash, een mooie aanvulling dat zeker!
De lipstick is echt zo goed gepigmenteerd! Dekt volledig op de lippen en voelt comfortabel aan, en.. blijf tot zeker wel 6 uurtjes mooi zitten!
Eigenlijk bied deze lipstick echt álles wat je zoekt in een lipstick, hoe geweldig is dat? Ik ben super tevreden! Maar dat hebben jullie waarschijnlijk al door haha..

 

 

Ik ben echt heel erg blij met MAC Diva, en ze is absoluut van harte welkom in mijn collectie! Ik raad deze kleur ook absoluut aan, mocht je nog opzoek zijn naar een geweldige en vooral prachtige; rode kleur! Dan is MAC Diva echt perfect!
Deze prachtige dame verdient een mooie plaats op mijn blog, want dat verdient deze lipstick echt.

MAC lipstick | Diva – kost €19,50 en is te koop bij de MAC Counters (MAC Store, Douglas of Bijenkorf) en online op: http://www.douglas.nl | http://www.maccosmetics.nl

4 gedachtes over “MAC | Matte lipstick – Diva

Geef een reactie

