LA Splash | Lip Couture Liquid lipstick – Ghoulish

Vandaag review ik wel een hele aparte lip kleur voor mijn blog, ik had van te voren nóóit verwacht dat ik zo’n soort kleur mooi zou vinden. Maar soms verassen ze me toch enorm! Vandaag laat ik deze aparte – maar zeker wel ontzettende gave kleur zien van LA Splash. Kijk je mee naar mijn review?

 

Het merk LA Splash, ik zie er de laatste tijd steeds meer over op Social Media, het is een merk die het meest bekend staan om hun geweldige – super gepigmenteerde Liquid lipsticks. De kleur Ghoulish is één van hun populairste kleuren, en hoewel ik de kleur in het begin maar raar vond, begin ik hem nu echt zo te waarderen.
Ik werd nieuwsgierig, en besloot om meer op te zoeken over het merk, en wauw! wat een mooie kleuren verkoopt dit merk!
Ze hebben me echt zo verrast, want qua prijs staan ze bijna gelijk aan mijn favorieten merk; MAC.
Ik wil jullie erg graag kennis laten maken met dit merk, want ze verdienen het om nog populairder te worden.

 

De verpakking van deze Liquid lipstick lijkt op dat van een lipgloss. Ghoulish zit verpakt in een doorzichtige – plastic huls met gouden details.
In dezelfde gouden letters staat er op de verpakking: LASplash – Lip Couture Waterproof Liquid lipstick.
Aan de onderkant bevind zich een stickertje met de naam van de Liquid lipstick, in dit geval: Ghoulish, dus!
De Liquid lipstick voelt stevig aan, en het uiterlijk ziet er opzich prima uit. Niks mis mee, mooi basic.
Het had misschien voor het geld wel iets ‘luxer’ er uit mogen zien, maar goed.. uiteindelijk gaat het om de inhoud!
De applicator is wel echt ontzettend fijn! Een mooie langwerpige – brede kwast, neemt voldoende product op.
Je kan echt zo fijn en precies te werk gaan, echt een groot voordeel!

 

 


Wat is een Liquid lipstick?

Een mengsel van een lipgloss/lipstick, het product heeft de dekking van een lipstick, en de glans van een gloss. De pigmentatie van een Liquid Lipstick is dus net zo fijn en mooi als dat van een lipstick.
Tegenwoordig bestaan er ook Liquid lipsticks die een matte finish hebben. Zo ook in dit geval bij het product van LASplash.


 

Ghoulish is echt zo’n ontzettende aparte kleur, die ik zelf zou omschrijven als een combinatie van: Mauve/paars met een grijze ondertoon erin.
Veel zeggen dat de kleur zo lelijk is, dat hij eigenlijk gewoon geweldig is. Nou en terecht, de kleur is waanzinnig gaaf!
De pigmentatie is echt zo intens goed, je hebt maar één dunne laag nodig voor het gewenste resultaat. Echt, wauw! Ik raak zo meteen nog té enthousiast, hebben jullie het door hihi..
De kleur is alleen wel wat lastig om op de foto te zetten, hij lijkt al gauw té grijs, maar dit is gelukkig niet het geval. Je vind evengoed de mauve/paarsachtige toon er in terug.

 

 

Zoals ik al aangaf is de applicator van dit product echt heel erg fijn. Dus aanbrengen was heel gemakkelijk!
Ook doordat de Liquid lipstick zo ontzettend goed gepigmenteerd is heb je maar een kleine hoeveelheid nodig voor een volledige dekking.
Wel moet je snel kunnen werken, omdat het product een; matte finish heeft, droogt hij vrij snel op. Dus je moet wel een snelle hand hebben met aanbrengen.
Het gene wat me het meeste opviel is dat hij tijdens het aanbrengen en opdrogen heel trekkerig werd, dit is wel minder fijn aan het product.
Maar eenmaal perfect aangebracht te hebben, en nadat hij helemaal opgedroogd zit hij wel echt als een muur op je lippen. En dát is precies wat we graag willen zien! Je merkt ook echt duidelijk dat de Liquid lipstickwaterproof is. Dus drankjes overleefd hij met gemak, en een maaltijd ook makkelijk!
Het is zeker weten een ideaal product, als je iets op je lippen wil dragen de gehele dag. Zonder dat je je zorgen hoeft te maken hoe hij blijft zitten.
Wel zou ik als tip willen meegeven dat je van te voren echt heel goed je lippen verzorgt, en eventueel een goede lippenbalsem onder het product draagt. Want mijn lippen voelde na het verwijderen wel heel erg droog aan.. en wat was het moeilijk om hem er af te halen zeg haha jeetje!
Hij blijft echt zo ontzettend goed zitten, en tja.. de kleur is gewoon onwijs gaaf! ♥ Ik ben echt verrast dat hij zo leuk is en dat ik hem durf te dragen, want dat laatste had ik echt nooit verwacht.

 

 

Mijn conclusie, dit product is echt geweldig! Ik ben dit merk echt gaan waarderen, en ik snap de hele hype rondom de kleur Ghoulish absoluut, want zeg nou zelf; zo’n kleur is toch onwijs gaaf om te hebben!
Ik raad zeker weten aan om eens een kijkje te nemen bij de verschillende kleurtjes die dit merk verkoopt, ze hebben ook meerdere soorten finishes binnen de Liquid lipsticks.
Maar mocht je opzoek zijn naar; Onwijs goed gepigmenteerde Liquid lipsticks, met een matte finish, die echt de gehele dag perfect blijven zitten.. dan is LASplash echt iets voor jouw! Het enige nadeel is dat hij wat droog kan aanvoelen, maar dat is gelukkig alleen een kwestie van; in het vervolg de lippen heel goed te verzorgen voordat je het product aanbrengt. Maar goed, tevreden ben ik zeker! En zal hem zeker weten met heel veel liefde gaan dragen, want wat was het moeilijk om deze kleur te bemachtigen vanwege de gehele hype eromheen.

LASplash | Lip Couture Liquid lipstick – Ghoulish kost €15,99,- en is o.a te koop bij de webshop: http://www.beauty88.nl

Een gedachte over “LA Splash | Lip Couture Liquid lipstick – Ghoulish

Geef een reactie

