Persoonlijk #1 | Hoe gaat het nu met mij en LifeofRenee?

pictures_zps0irqvknt

Hallo lieve bezoekers van mij!

Dat is lang geleden hé? Laat ik allereerst mijn excuses aanbieden. Het spijt me dat het zo lang heeft geduurd voordat ik weer eens iets op mijn blog plaatsten.
Vandaar dit artikeltje, ik wil jullie graag alles vertellen wat er op dit moment allemaal afspeelt in mijn leventje. Dit is mijn eerste persoonlijke artikeltje, waarin ik dus graag vertel hoe het nu allemaal zit op dit moment.

| Mijn opleiding :



Eindelijk is het zover, en nu mag dan toch eindelijk zeggen dat ik mijn állerlaatste weken in mag gaan van mijn opleiding.
Ik heb geen idee of jullie enig idee hebben wat voor opleiding ik volg, maar voor degene die het dus nog niet weten.
Ik studeer de opleiding: Junior Kapper Niveau 2.
Helaas heb ik de eerste 3 jaar van mijn opleiding geen goede school gehad en had ik geen vooruitgang de laatste paar maanden.
Nu sinds een halfjaar studeer ik in Beverwijk op een nieuwe MBO school, een plaats die voor mij niet naast de deur ligt helaas. Ik reis er ongeveer 1.5/2 uur over, maar ik heb het er absoluut voor over!
Op deze school mag ik mijn opleiding dus afmaken en de school zelf is zoveel keer beter als mijn vorige. Soms zou ik echt willen dat ik dit veel eerder had ontdekt, maar goed ik mag blij wezen dat ik deze nieuwe kans heb mogen krijgen. En ben erg dankbaar voor alle hulp die ik mag ontvangen van deze school.
Nu alleen nog de laatste weken knallen! Op dit moment heb ik al 2/3 van mijn laatste examens gedaan en is het nu daarvan wachten op de uitslag. Eind deze maand ga ik mijn állerlaatste examen maken en zodra alle uitslagen voldoende zijn, mag ik dan éindelijk na bijna 5 jaar zeggen dat ik mijn ; Kappersdiploma heb! Dus de komende weken worden erg spannend voor mij en vandaar ook soms mijn afwezigheid op Social Media. Sorry hiervoor, maar hopelijk begrijpen jullie deze situatie.

| LifeofRenee – Mijn blog :



Doordat er dus een hele drukke periode voor mij is geweest en nog steeds is, heeft mijn blog ook een aantal weken stil gelegen. Dit mede dus door de drukte, maar ook doordat het limiet van mijn WordPress opslag nu helemaal vol is. En ik daardoor nog steeds opzoek ben naar een handige website waar ik mijn foto’s evengoed kan uploaden en over kan zetten naar WordPress. Op dit moment gebruik ik Photobucket, en op zich werkt dat prima.
Toch zou ik erg graag willen dat ik alles gewoon weer vanuit WordPress zelf kan doen, maar ik heb nog geen idee hoe ik dit het beste kan aanpakken. Dus mochten andere bloggers tips hebben voor mij, dan hoor ik dat heel erg graag.. =)
Dit jaar wil ik absoluut mijn blog weer helemaal oppakken en ervoor zorgen dat er om de 2 dagen een leuk artikel voor jullie online staat.
Ook is mijn doel om mijn blog dit jaar een make-over te geven, ik zou super graag alles weer even willen opfrissen en dus een nieuw uiterlijk geven!
Dit zijn allemaal plannen die ik graag wil gaan bereiken dit jaar! En dit is hoe het er nu voor zal gaan staan met mijn blog. Dus geen zorgen, bloggen ga ik zeker weten doen dit jaar! En jullie kunnen een hoop mooie en leuke reviews van mij gaan verwachten!
Mochten jullie nou bijvoorbeeld heel erg graag een review van iets willen zien, mogen jullie dit altijd als tip aan mij geven via een reactie op mijn blog, of bijvoorbeeld een berichtje te plaatsen op mijn instagram. Dat zou ik heel erg leuk vinden! In ieder geval; LifeofRenee zal in 2016 weer veel mooie dingen brengen!

| Mijn allereerste samenwerking :

Jaaaa! Jullie lezen het heel goed. Het jaar 2016 begint voor mij heel erg goed.
Ik kreeg laatst namelijk een wel hele erge leuke mail binnen, namelijk van een PR – Bureau die onder andere samenwerkt met het grote en welbekende merk; Vichy!
Het bedrijf Vichy benaderde het PR Bureau en vroeg zich af of ik het leuk zou vinden om met hun te gaan samenwerken.
Echt ongelofelijk leuk en stiekem ook een beetje spannend, want het is zowel voor mij als voor m’n blog; LifeofRenee, de allereerste samenwerking.
Een ontzettende gave kans, één die ik zeker weten met beide handen grijp!
Dus hou mijn blog goed in de gaten, want er zullen dus een aantal mooie reviews komen over de producten van dit merk.
Ik ben ze in ieder geval heel erg dankbaar voor deze kans! Een heel mooi begin voor dit nieuwe jaar voor mij..


Dit was dan mijn allereerste persoonlijke artikel. Deze punten wilden ik graag met jullie delen, zo zijn jullie in ieder geval goed op de hoogte van wat er zich nu allemaal afspeelt in mijn leventje.
Over 2 dagen zal er ook gelijk een nieuwe review verschijnen op mijn blog! Ik zal jullie op de hoogte houden via mijn Facebook en Instagram, of jullie kunnen mij volgen via Bloglovin, zodat je altijd up-to-date bent van mijn laatste blogposten.

In ieder geval heel erg bedankt dat je de tijd nam op dit te lezen, en bedankt dat je mijn blog volgt! Jullie zijn hele lieve bezoekers

xx Groetjes ;

lifeofrenee20logo_zpsxjmjnwtc

2 gedachtes over “Persoonlijk #1 | Hoe gaat het nu met mij en LifeofRenee?

  1. Superleuk die samenwerking! Ik heb er zelf ook een mailtje over gehad, maar ik plaats eigenlijk zelden samenwerkingen op mijn blog (iets met zeer kieskeurig.. :P) Ik werk zelf overigens niet met WordPress, dus ik zou echt niet weten hoe ik dat met de foto’s zou moeten oplossen..

    Like

Geef een reactie

