Lush | Lemony Flutter – Nagelriem crème

dsc_0044_zpsfghybu4k

Een nagelriem crème die intens lekker ruikt naar een mengelmoes van citroen & limoen, dit product is één van de grote toppers van het geweldige merk; Lush! En vandaag verdient dit heerlijke product dan eindelijk een mooi plekje op mijn blog. Kijk je mee naar mijn review?

Dit product leerde ik een aantal jaar geleden kennen. Toen de tijd zat er een klein proef monstertje in de Glossybox. (Wie herkent deze leuke boxen nog?)
En ik kan me nog goed herinneren met hoe blij ik ermee was; want jaaaa! ik had dan toch eindelijk eens een product van Lush!
Het merk was toen al zo populair in Beauty-land, maar ik kocht er nooit wat omdat ik het toen allemaal nog duur vond.

Maar goed.. ik leerde dit product kennen, ik leerde het merk kennen, en ik begon er van te houden!
Het proef monstertje is al een lange tijd op, en eigenlijk besloot ik nooit om de full-size ervan te kopen, terwijl ik het product wel geweldig goed vond!
Daar moest maar eens verandering in komen, dus op naar Amsterdam met mijn beste vriendinnetje, en op weg om de Lush eens goed leeg te kopen haha!

Laten we het allereerst over de verpakking hebben, de nagelriem crème komt in de gebruikelijke stevige – zwarte potjes van Lush.
Niks mis mee! Ik vind de verpakkingen een dikke prima. Het is echt wat hoort bij Lush vind ik.
De teksten die Lush altijd op zijn verpakkingen zet, maakt het geheel alleen nog maar leuker! Op mijn potje staat: ‘Gemaakt voor je nagelriemen, maar zo multifunctioneel dat je nooit meer zonder kunt. Smeer deze rijke, voedende balsem op alle plekjes van je lichaam die echt droog zijn. Knieën, ellebogen, hielen, ze zijn je eeuwig dankbaar!’

Ik vind het echt een leuk detail! Het product is nog eens multifunctioneel ook? Daar vertel ik straks meer over! Eerst nog wat kleine dingetjes over de verpakking.
Op de zijkant van de pot bevind zich een kleine ‘gebruiksaanwijzing’, ook erg handig!
En tot slot vind je op de onderkant van de pot de ingrediënten lijst, en een sticker waar op staat wie het product heeft gemaakt, in dit geval ene Nathan! Verder staat er op welke datum het product gemaakt is, en tot wanneer die houdbaar is.
Ook een van de superleuke details aan het merk Lush! Mijn Lemony Flutter is houdbaar tot december 2016. Dus ik heb gelukkig nog even!

| Leuke tip van Lush! : Als je 5 schone/legen potten of flessen inlevert bij één van hun filialen, mag je een gratis gezichtsmasker naar keuze uitkiezen! |

 

 


Ingrediënten lijst:

Citroen infusie, vers, biologisch (Citrus limonum), Sheaboter (Butyrospermum parkii), Bijenwas (Cera alba), Lanoline (Lanolin), Soya Olie (Glycine soja), Avocado-olie, koud geperst, biologisch (Persea gratissima), Vlaszaadolie, koud geperst, biologisch (Linum usitatissimum), Mangoboter (Mangifera indica), Kokosolie, extra virgin (Cocos nucifera), Castor olie (Ricinus communis), Parfum (Perfume), Tarwekiemolie, koud geperst, biologisch (Triticum vulgare), Citroen essentiële olie (Citrus limonum), Lavendel essentiële olie ((Lavandula angustifolia)), Tagetesolie, essentiële (Tagetes minuta), Kamille essentiële olie, blauwe (Matricaria chamomilla), Tri-ethanolamine (Triethanolamine), Stearinezuur (Stearic Acid), Cetearyl alcohol (Cetearyl Alcohol), Gardenia extract (Gardenia jasminoides), *Citral (*Citral), *Geraniol (*Geraniol), *Citronellol (*Citronellol), *Limonene (*Limonene), *Linalool (*Linalool), Methylparabeen, Propylparabenen (Propylparaben)


 

 


Wat zegt Lush over dit product:

Dit is zo’n product waarvan je misschien denkt: waarom een speciaal product voor nagelriemen? Nou, geloof ons, dit is een van onze best verkopende producten, want onze liefhebbers zijn eigenwijs (gelukkig, daar houden we wel van!) en smeren het op elk stukje huid dat droog is!

Maar het is dus in eerste instantie ontwikkeld voor je nagelriemen, de cacaoboter en allerlei andere oliën en boters zorgen ervoor dat je nagels en nagelriemen zacht en soepel worden. Dat bevordert de nagelgroei, dus als je nagels snel splijten en breken is dit het wondermiddel!

Het ruikt heerlijk naar citroen, dat is goed voor je humeur maar helpt ook om je nagels wat op te lichten, dus als je nagels wat verkleurd zijn moet je dit zeker ook een paar dagen achter elkaar gebruiken, ze knappen er enorm van op.

Wij gebruiken het ook op onze hielen, ellebogen, tenen en andere droge plekjes. Briljant!

Zin in superzachte en schone handen? Verwen je tengeltjes eens met een mix van een schepje Ocean Salt en een klodder Lemony Flutter. Mengen, flink inmasseren en afspoelen met warm water. Heerlijk…


 


En dan nu het allerleukste aan het artikel, althans dat vind ik hihi.. hoe is de substantie en de geur nou? En hoe werkt dit product? Nou lieve bezoekers van mij, zet je schrap! Ik beloof veel goeds voor dit artikel.

Laat ik allereerst beginnen met het feit dat de geur echt ontzettend lekker is!
Ik ben een grote liefhebber van de limoen/citroen. En deze geur komt echt op een geweldige manier terug in het product. Niet te heftig qua geur, maar ook zeker niet te min. De verhouding is precies goed! Ik ben verliefd op deze geur, waanzinnig lekker!
De substantie is ook erg fijn om mee te werken, het product voelt echt aan als een boter.
Een fijne – vrij dikke boter substantie, met een liefelijk geel kleurtje. Een product die niet alleen je nagelriemen intens goed verzorgen, maar het is ook een product die je voor meerdere droge plekjes dus kunt gebruiken. Bijvoorbeeld droge ellebogen, of knieën. Geloof me..Lemony Flutter doet echt wonderen!

 

De nagelriem crème bevat een hoop goede en verzorgende oliën en boters. Waaronder bijvoorbeeld: Shea boter, cacao boter, en mango boter.
Ik ben echt enorm enthousiast over Lemony Flutter, en ik geloof ook zeker dat dit één van Lush zijn best verkochte producten is.
| Hoe gebruik je dit product? : Breng een kleine hoeveelheid van de boter aan op de droge plekjes waar jij nodig vind, masseer het product goed in, er komt dan vanzelf een hele zachte – olie substantie vrij. Laat dit vervolgens intrekken, en klaar! Een heerlijk verzorgd huidje.

Wat ik vooral merk is, dat als ik het product een keer niet gebruik, me handen er nog net niet om zeuren.. en dat meen ik echt!
Droge plekjes, velletjes bij je nagels, ze verdwijnen als sneeuw voor de zon!
Kortom.. het is écht een geweldig product! Ik kan niet anders zeggen, Lush!

Wat vond ik het weer heerlijk en fijn om weer een positieve review te schrijven!
Ik blijf het leuk vinden om prachtige producten te ontdekken, en om dan vervolgens mijn liefde en enthousiasme met jullie te delen.
Dit heerlijke, geweldige, en waanzinnig lekker – ruikende product van Lush verdient zeker weten een mooi plekje op mijn blog.
Dus stop met zoeken naar producten voor droge plekjes, want Lemony Flutter is echt één van de geweldigste producten die ik hiervoor kan bedenken!

Lush | Lemony Flutter – Nagelriem crème (50gram) kost €10.65,- en is hier te koop of in de Lush filialen.

5 gedachtes over “Lush | Lemony Flutter – Nagelriem crème

  1. Pingback: LUSH ♥ Zeep – Layer Cake |

Geef een reactie

