MAC | Mineralize Skinfinish Highlighter ♥ Soft and Gentle

mac20highlighter2014_zpsl9akdra6

Ook op mijn blog staat nu eindelijk een review over, ik denk wel, de állermooiste en één van de meest bekendste highlighters in de beauty wereld; Soft and Gentle, van het merk MAC. Vandaag kunnen jullie dit prachtige product bewonderen op mijn blog, kijk je mee?

dsc_0040_zpst3aki9j3

Ik moet eerlijk bekennen, vroeger begreep ik nooit de gehele ‘hype’ rondom deze highlighter van MAC. Maar sinds ik steeds meer van make-up begin te houden, begin ik ook steeds meer nieuwe producten en merken te ontdekken.
Zo heb nu dus ook sinds een jaartje het product; highlighter, ontdekt.

En hoewel veel mensen de highlighter; Soft and Gentle, als één van hun eerste producten nemen. Was voor mij: Cheeky Bronze, mijn allereerste highlighter van MAC.
Ook echt een geweldige en schitterende highlighter! Een perfecte kleur voor de zomer maanden. Een highlighter waar ik tot op de dag van vandaag nog steeds onwijs blij mee ben!
Maar .. vandaag is het de beurt aan dit práchtige product! Zijn jullie er klaar voor?

dsc_0008_zpsuios4itr
dsc_0013_zpsztkwgxfs
dsc_0045_zpscn00jolr

Een make-up product bij MAC kopen voelt echt letterlijk als een cadeautje voor jezelf kopen. Zo ervaar ik het echt! Een echt luxe verwen momentje.
De producten van MAC zitten allereerst netjes verpakt in een zwart – mat doosje.
Zo ook dus met deze highlighter! Al is deze verpakking een combinatie van mat en glanzend.
De verpakking van de highlighters zitten wel al een tijdje in een ‘nieuw jasje’, ik hoor van veel meiden dat ze de oude verpakkingen veel beter en fijner vonden.
Zelf heb ik niet echt problemen met de verpakking van de highlighters. Ze openen en sluiten door middel van een magneet systeem.

dsc_0066_zpsyhtveb75
dsc_0058_zpsnpf7cugm

Soft and Gentle zit verpakt in een mat – zwart, rond doosje. Met een klein doorzichtig vlak waar je het product doorheen kunt zien, erg handig voor in je stash!
Op de achterkant van het doosje vind je de naam van het product. Mocht je de ingrediënten lijst graag willen zien, deze bevind zich op het kartonnen doosje waar de highlighter in zit.
Ik vind de verpakking van de highlighters er prima uitzien! Niks mis mee!
Persoonlijk hou ik heel erg van strak zwart – basic uitstralingen. (Alhoewel een hele luxe en mooie verpakking er ook zeker mag wezen!)

mac20highlighter2023_zpscv6krlms
dsc_0100_zpslilhij2o
dsc_0119_zpsqjew4kzt


Wat is een Highlighter? :

” Een Highlighter staat vooral bekend door zijn waanzinnige mooie glans, naast de glans kan je ze in verschillende kleuren kopen.
Een Highlighter gebruik je, net als een bronzer, om je gezicht te definiëren en vorm te geven.
Je kan dit product op veel plekken op je gezicht aanbrengen, wil je voor het extreme ‘contour & highlight’ effect gaan.
Maar voor een mooie basic – look, kan je hem gewoon alleen op de jukbeen aanbrengen van je gezicht.
De glans zorgt voor een gezonde en mooie uitstraling van het gezicht. ”





Soft and Gentle is een: gouden – champagne’ -achtige kleur. De highlighter zit tussen een warme en koele ondertoon in.
De pigmentatie is echt waanzinnig goed! Er komt een ongelofelijke mooie glans af van het product!
Het voordeel aan de highlighters van MAC is dat ze vooral veel glans bevatten. Zelf hou ik namelijk niet van highlighters die meer glitters dan glans hebben.
En mag ik even een moment van stilte voor het práchtige patroon die in de highlighter staat weergeven.. ♥ Hier kan je toch uren naar kijken! Echt schitterend zeg!
De kleur van Soft and Gentle (erg leuke naam ook trouwens!) vind ik echt onwijs mooi! En ik begrijp nu maar al te goed waarom deze highlighter zó populair is!

Ondanks dat de highlighter ontzettend goed gepigmenteerd is, gaat aanbrengen gelukkig erg gemakkelijk! Je kan er natuurlijk altijd zelf voor kiezen hoeveel product je toevoegt op je gezicht, en hoeveel intensiteit je wilt laten zien.
Deze highlighter is niet alleen prachtig op de jukbeenderen, maar ook onder je wenkbrauw bot, of op het puntje van je neus of cupido boogje.
Het is een highlighter die erg goed te combineren is met verschillende kleuren blushes en bronzers.
Ik ben echt zóó verliefd op Soft and Gentle! Deze highlighter is gewoon fantastisch!


Deze highlighter mag nóóit opgaan haha! Wauw .. wat ben ik verliefd geworden op Soft and Gentle ♥ Ik raad deze highlighter absoluut aan, het kost misschien wat meer, maar dan heb je ook zeker iets moois ervoor terug.
Namelijk een práchtige highlighter die onwijs goed gepigmenteerd is, en een schitterende glans afgeeft en gewoon een perfecte kleur heeft!
Merken jullie al dat ik weer razend enthousiast ben over weer een geweldig mooi product?! Soft and Gentle verdient een mooi plekje op mijn blog, absoluut!

MAC | Mineralize Skinfinish Highlighter – Soft and Gentle kost €29,50,- en is o.a te koop bij de MAC Counters of online op http://www.maccosmetics.com / http://www.douglas.nl



” Ondanks dat ik helemaal niet tevreden ben over de foto’s die ik gemaakt heb voor dit artikel, doordat het product naar mijn mening niet mooi tot zijn recht komt.. wilde ik toch erg graag dit artikel online zetten. Omdat dit product toch wel een heel mooi plekje verdient op mijn blog! ”

5 gedachtes over “MAC | Mineralize Skinfinish Highlighter ♥ Soft and Gentle

  1. Wat leuk dat je dit product van Mac getest hebt. Het geeft mij een duidelijk beeld van wat het inhoud en wat ik er van kan verwachten. Vanwege de prijs vind ik het altijd fijn om een review te lezen voordat ik het koop in de winkel of online. Je schrijfstijl is prettig en je foto’s zijn duidelijk! Ik ga zeker meer van je lezen. Liefs Roos

    Like

Geef een reactie

