MAC | Matte lipstick – Velvet Teddy

dsc_0142_zps7gakxorm

Zal ik dan eindelijk de perfecte (matte!) nude kleur gevonden hebben? Het is in ieder geval een kleur waar ik op dit moment erg tevreden mee ben. Vandaag review ik voor jullie een van de bekendste lipstick kleuren van MAC .. Velvet Teddy! Kijk je weer gezellig mee?

dsc_0218_zpsbmnjxux4

Al langere tijd was ik opzoek naar de juiste en perfecte nude lipstick kleur. En dan het liefste een ‘echte’ nude kleur. Dus niet met bijvoorbeeld een roze tint erin verwerkt.
MAC verkoopt natuurlijk ontzettend veel verschillende kleuren lipstick, eigenlijk heb je voor ieder wel wat moois er tussen zitten!

Laatst kreeg ik op school te horen dat ik twee hele belangrijke examens had behaald. Een mooie rede dus om mijzelf te verwennen! Ik stapte gelijk de trein in, onderweg naar Amsterdam .. naar de MAC Store!
Ik besloot om alle nude kleuren die mij aanspraken, te swatchen op mijn hand, en om aan de hand daarvan te kiezen welke ik nou het mooiste vond.
Uiteindelijk koos ik voor de kleur; Velvet Teddy! Vandaag laat ik vol trots deze knapperd aan jullie zien, mijn 14e lipstick van MAC alweer .. wat hou ik toch van dit merk!

dsc_0072_zpspfu69kxj
dsc_0055_zpsjbupdoeu
dsc_0116_zpswif1yqo1

De lipsticks van MAC zien eruit als kleine – zwarte ‘kogeltjes’. Met zilveren details.
De huls van de lipstick zelf is mat – zwart, met het logo van MAC erop gegraveerd.
Op de onderkant van de lipstick vind je de naam en de finish.
Als je een lipstick van MAC koopt, krijg je hem keurig verpakt in het bijbehorende doosje.
Op het doosje vind je niet alleen de naam en finish terug van de lipstick, maar ook eventueel een ingrediënten lijst als je daarin geïnteresseerd bent.
De verpakking van de lipsticks vind ik er prima uitzien! Het is iets wat bij MAC hoort, en wat het MAC maakt.

mac20-20velvet20teddy20lipstick_zpssu8tuort

Velvet Teddy is een klassieke bruin/nude-achtige kleur. Met een matte finish.
Veel hoef ik niet over de finish te zeggen, want het spreekt al voor zich: Hij droogt ‘mat’ op. Persoonlijk vind ik dit de fijnste finish van MAC, naast de Satin finish.
De kleur van de lipstick is echt een typische jaren 90 kleur, een lipstick tint die op dit moment erg populair is! Ik hou echt enorm van deze kleuren. En ben eigenlijk daarom wat minder roze gaan dragen, en meer bruine tinten. Love it!

De pigmentatie van Velvet Teddy is ongelofelijk goed! Een prachtige – dekkende lipstick, een hele mooie warme en volle kleur.
Het is een van de bekendste en meest verkochte lipstick van MAC, en ik snap nu wel waarom! Wat een onwijs mooie kleur is Velvet Teddy, ik ben verliefd .. en zo blij dat ik deze geweldige en prachtige kleur mag toevoegen aan mijn stash!

mac20-20velvet20teddy20lipstick-001_zpsrqhzoifn

Aanbrengen gaat ook erg gemakkelijk! Wel zou ik altijd van te voren je lippen goed verzorgen met een lippenbalsem. Aangezien matte lipsticks uiteindelijk altijd uitdrogend zullen blijven.
De lipstick laat zich erg fijn en precies aanbrengen. Het duurt even voordat hij ‘mat’ opdroogt. Maar eenmaal aangebracht en gedroogd, is de lipstick echt prachtig!
Een perfecte kleur voor iedere dag! Een kleur die het bij verschillende make-up looks zeker weten goed zal doen. Een kleur die gewoon echt een musthave is voor in je stash!

20160131_125721_zpsyrrduqwg

Velvet Teddy blijft zo’n 4 tot 5 uurtjes perfect zitten op je lippen. Een drankje en een hapje eten overleefd hij met gemak!
Na deze 4 uur kun je de lipstick altijd nog even bijwerken voor extra intensiteit en om hem gewoon even op te frissen. De kwaliteit en de houdbaarheid van deze lipstick is wederom weer geweldig! Zoals wij van MAC gewend zijn. Ik ben echt verliefd op de lipsticks van dit merk, maar dat zullen jullie ondertussen wel weten hihihi!

dsc_0180_zps17zxqrva

Ik kan weer een práchtige en fijne lipstick, vol trots, toevoegen aan mijn stash! Zoals ik al zei, is Velvet Teddy mijn 14e lipstick van MAC, en dat zegt wel genoeg.. het is gewoon een geweldig merk met onwijs mooie lipsticks. Die mijn hartje absoluut gewonnen hebben!
Velvet Teddy is een onwijs mooie lipstick, die een perfecte basis kleur is. Een lipstick die het altijd goed zal doen! Dus mocht je nog opzoek zijn .. dan raad ik je deze absoluut aan!

MAC | Matte lipstick – Velvet Teddy kost €19.50,- en is te koop bij de MAC Stores in de Bijenkorf, Douglas of MAC zelf. Of online op http://www.douglas.nl | http://www.maccosmetics.com

6 gedachtes over “MAC | Matte lipstick – Velvet Teddy

  1. Pingback: Mijn Random Favorietjes van dit moment! ♥ #1 |

Geef een reactie

