[GESLOTEN!] Win een prachtige Highlighter van MAC! ♥

winactie20lifeofrenee20-20mac20highlighter_zpsxi1ipspy
Ik vond het weer eens tijd worden om mijn lieve volgers eens goed te verwennen met een leuke winactie! De afgelopen maanden waren namelijk niet helemaal soepel verlopen voor mijn blog, maar dankzij jullie lieve woorden en steun, ben ik weer helemaal terug op LifeofRenee! Mede ook dankzij jullie goede hulp, en daar ben ik jullie heel erg dankbaar voor. Vandaar deze winactie, voor jullie .. niet zomaar een winactie, want je kan namelijk een práchtige Mineralize Skinfinish Highlighter van mijn favoriete merk; MAC, winnen! Lees je snel mee naar hoe je mee kan doen aan deze winactie?


Wat moet je doen voor deze winactie?

– Volg mij op Instagram | Naam: lifeofreneex
– Deel deze foto op jouw eigen Instragram account
– Gebruik bij de foto de tag: #macxlifeofrenee


Wat kun je winnen?

Mocht jij de gelukkig winnaar worden, dan mag je van de MAC – Mineralize Skinfinish lijn een mooie highlighter uitkiezen t.w.v €29.50,-
Ik bestel de Highlighter via Douglas, dus hierbij alvast een link.
Via deze link kun je alvast kijken welke kleuren er beschikbaar zijn, en zo kun je alvast een mooie highlighter uitkiezen! Via Google kun je eventueel nog foto’s opzoeken van swatches. (Hoe het product eruit ziet op het gezicht/huid). Mocht je de kleuren nog niet kennen die MAC verkoopt.
Mocht het zo zijn dat de highlighter uitverkocht is bij Douglas, dan bestel ik hem uiteraard bij de site van MAC Cosmetics.

Heel erg veel succes allemaal! De winactie loopt tot en met: Vrijdag 26 februari (!)
(De winnaar maak ik bekend op mijn Instagram account!)


lifeofrenee20logo_zpsxjmjnwtc

 

7 gedachtes over “[GESLOTEN!] Win een prachtige Highlighter van MAC! ♥

  1. OMG ik kon je blog nog helemaal niet maar ik zat heerlijk te nietsen op mijn Instagram en toen vond ik je account SUPER TOF ! Serieus ik heb laatst heel de Mac site rond gepluisd en alles door gezocht wat ik wilde hebben en dan reviews gekeken op YouTube haha en MAC Mineralize Skinfinish lijn staat absoluut op mijn verlanglijstje vooral Soft and Gentle ik ben er echt super benieuwd naar ! Ik ga nu meteen even mee doen met je win actie 🙂 xoxo nikki

    Like

Geef een reactie

