Urban Decay | Afterglow 8-hour Powder Blush – Rapture

dsc_0198_zpsbhnnqfwp

Vandaag review ik voor de verandering eens een ‘high-end’ make-up product, en niet zomaar één .. namelijk deze práchtige blush van het merk; Urban Decay! Ben je benieuwd naar mijn nieuwe topper? Kijk dan gezellig mee naar mijn review!

dsc_0182_zpsavvnxmqh

dsc_0211_zpshazire2i

Toen ik hoorde dat de ICI Paris, het merk; Urban Decay ging verkopen, sloeg mijn beauty-hartje direct over! Want wat is dit een geweldig – mooi merk zeg!
Afgelopen kerst kreeg ik een cadeau bon van Bol.com van mijn merk, ontzettend lief! Maar ik had geen idee van wat ik nou moest kopen ervan .. totdat ik ontdekte dat je via Bol.com dus ook cadeau bonnen van andere winkels kunt kopen! Ik besloot dus om mijn kaart van Bol.com, over te laten zetten naar een cadeau bon van de ICI Paris!

Ik wilde namelijk van de cadeau bon iets kopen wat ik normaal gesproken nooit zo snel zou kopen, denk hierbij dus aan een mooi high-end product bijvoorbeeld!
Na veel merken, reviews en foto’s te hebben opgezocht, kwam ik uiteindelijk terecht bij de práchtige blushes van het merk; Urban Decay! De keuze was ook vrij snel gemaakt, want deze onwijs mooie kleur sprak me het allermeeste aan .. en dan heb ik het over de kleur; Rapture! Vandaag laat ik jullie vol trots mijn nieuwe pareltje zien.

dsc_0020_zpsgrrx5sz8
dsc_0012_zpsp2qzxgp1
dsc_0070_zpswcuzyl53
dsc_0052_zpsqbdlvip5


Het voelde echt als een cadeautje toen ik deze prachtige blush binnen kreeg! Ten eerste omdat ICI Paris het allemaal netjes had ingepakt, maar ook omdat de blush verpakt zit in een erg mooi doosje. Ik vind het altijd een extra luxe geven als een product netjes in een doosje verpakt zit. Het doosje waar de blush van Urban Decay in zit is donkerpaars – zwart, met daarop alle belangrijke informatie die je moet weten over de blush.
Zo vind je op de voorkant het logo, en informatie over wat het product nou precies inhoud.
Op de bovenkant vind je een roze stickertje waar de naam van de blush opstaat, in dit geval: Rapture, dus.
Mocht je interesseert zijn in de ingrediënten lijst en verdere informatie over deze blush, deze bevinden zich op de achterkant van het doosje.
De uitstraling van het doosje spreekt in ieder geval al erg aan! Op naar de inhoud natuurlijk, want dat is tenslotte het allermooiste van de aankoop!


 

dsc_0084_zpscl7vo49a
dsc_0082_zpsbymhou4f
dsc_0091_zpsf0dxufxw
dsc_0124_zpsbbqhwenf
dsc_0157_zpsogagc6bo


De verpakking van de blush is echt zo gaaf! Helemaal leuk!
Het is een zilveren – glanzende, verpakking. (Er leuk voor vette vingerafdrukjes haha!)
Op de voorkant staat op een hele aparte manier het logo van Urban Decay gegraveerd. Een erg leuk detail! Ik hou daar wel van, als merken zich willen onderscheiden van andere en er dus op hun eigen manier willen uit springen.
Op de achterkant van de blush vind je nogmaals een grote – roze sticker terug met daarop de naam van de blush.
De verpakking gaat open door middel van een magneet – systeem, de meeste mensen vinden dit niet prettig werken. Ik heb er persoonlijk geen problemen mee! Gewoon een kwestie van voorzichtig ermee omgaan!
Zodra je de verpakking open maakt, bevind zich daarbinnen natuurlijk de schitterende blush! Want wauw .. wat is die ongelofelijk mooi zeg! ♥
De verpakking heeft in ieder geval mijn beauty-hartje al verovert, want wat zal dit een mooi pronk stukje worden in mijn stash. En dan hebben we nog niet eens de geweldige blush zelf van dichtbij gezien .. laten we snel verder kijken!


 

dsc_0248_zpsunl1u63l



Rapture is een blush met een; roestige bruin – paarsige, kleur/tint in zich. Een hele aparte kleur, dat absoluut! Daarom sprak deze práchtige blush mij ook zo aan! Hij is anders, en dat maakt hem zo uniek en leuk. Het is een kleur die je niet zo snel zou kiezen, een blush kleur die je ook niet zo vaak voorbij ziet komen bij merken. Daarom ben ik zo ontzettend blij dat ik zo’n mooie en aparte kleur kan toevoegen aan mijn stash!
De blush heeft een medium dekking, wat ik echt prima vind! Hier gaat mijn voorkeur ook het meeste naar uit. Ik heb namelijk liever een blush die je langzaam kan opbouwen. Dan een blush die té gepigmenteerd is en waarmee je dus heel voorzichtig moet doen tijdens het aanbrengen.
Maar wat een onwijs mooie – en geweldige blush kleur is dit zeg! Ik ben echt zo verliefd op Rapture! ♥ De blush is zo intens en diep van kleur, en heeft een mooie warme uitstraling met een zachte glans erin verwerkt. Echt schitterend!




De blush voelt echt super zacht aan qua structuur, dit is een groot pluspunt! Want dat betekend dat de blush erg fijn is, in het blenden op je gezicht.
Je kan de blush naar eigen smaak en intensiteit opbouwen. Persoonlijk hou ik er van als een blush op een mooie manier aanwezig is op het gezicht, ik vind dat je best wel wat kleur mag zien in het gezicht. Rapture geeft precies de juiste mooie – en warme kleur. Urban Decay belooft dat de blush zo’n 8 uur perfect blijft zitten, en dat doet die zeker weten! Een perfecte blush voor iedere dag, hij staat echt zo mooi bij verschillende make-up looks! Hij kan echt veel verschillende looks en kleuren hebben, het is gewoon echt een toppertje!
Urban Decay, jullie hebben echt mijn hartje weten te veroveren, ik ben groot fan!


 

 

Wat vond ik het weer ontzettend fijn om zo’n fijne review te schrijven over zo’n geweldig – mooi product! Het mag duidelijk zijn dat ik op blush gebied echt een groot favoriet heb gevonden!
Naast deze práchtige en aparte kleur, heeft Urban Decay nog veel meer mooie blush kleuren in zijn assortiment, ze zijn zeker weten een kijkje waard.
Ik raad de; Afterglow 8-hour Powder Blush in ieder geval echt heel erg aan, want wat een geweldig product is dit!


Urban Decay | Afterglow 8-hour Powder Blush kost €30,- en is te koop bij http://www.iciparisxl.nl / ICI Paris XL Filialen (o.a in Amsterdam, Kalverstraat – Grote Markt, Den Haag – Lijnbaan, Rotterdam!)

Een gedachte over “Urban Decay | Afterglow 8-hour Powder Blush – Rapture

Geef een reactie

