Vichy | Normaderm Hyaluspot – Dagcrème

Vandaag review ik voor jullie weer eens een huidverzorgings product! Iets wat ik niet vaak doe op mijn blog, maar des te leuker is het om het zo nu en dan wel eens te doen. Het is niet zomaar een product, het product komt namelijk van het bekende merk Vichy! Benieuwd wat die mintgroene tubetje doet voor je huid? Lees dan snel verder!


Niks is zo vervelender dan last hebben van oneffenheden en puistjes op de huid.
Ze komen nooit op een gewenst moment, en het liefst wil je dat ze ook gelijk weer verdwijnen.
Vichy helpt ons daar een handje aan mee, zij hebben een product ontwikkeld speciaal voor oneffenheden en puistjes. En ze beloven dat deze vervelende plekjes zo snel mogelijk verdwijnen van je huid! Hoe geweldig klinkt dat?
Zelf ken ik het merk; Vichy, alleen van naam. Ik heb nog nooit iets uitgeprobeerd of gekocht van dit merk. Je kunt dus wel zeggen dat dit echt een soort van nieuwe uitdaging voor mij is. En dat vind ik ontzettend leuk! Nieuwe merken ontdekken, nieuw soort producten leren kennen, en wie weet .. worden ze wel groot favoriet!

Persoonlijk heb ik eigenlijk ook nog nooit gehoord van zulke producten. Dit maakt het extra leuk om het eens uit te proberen en om meer te weten te komen over dit product! Want .. is het nou echt waar wat zulke merken beloven? Zal zo’n puistje nou echt verdwijnen als ik het product gebruik? Op deze vragen ga ik jullie vandaag een duidelijk en uitgebreid antwoord geven! Veel plezier tijdens het lezen van mijn review!


 



Het product van Vichy word geleverd in een mintgroen – kartonnen doosje, op de voorkant vind je niet alleen het logo van Vichy, maar ook hele belangrijke informatie over het product zelf. Toen ik dit voor de allereerste keer zag, had ik echt totaal geen idee van wat ze hier nou mee bedoelden. Maar zodra je er eenmaal in verdiept, dan klinkt het allemaal al een stuk duidelijker! Later in deze review vertel ik hier meer over.
Verder staan er op allebei de zijkanten van de kartonnen – verpakking, ook informatie over de Normaderm – Hyalu Spot. Zo staat er op de zijkanten een korte uitleg in verschillende talen over wat je kan gaan verwachten van dit product en hoe je het product moet aanbrengen, en wanneer je het product mag aanbrengen.
Ook vind je op de verpakking een korte beschrijving van de ingrediënten lijst. Deze zal ik ook later in de review nog voor jullie uitschrijven, mocht je hier geïnteresseerd naar zijn.


 


En dan nu het product van Vichy zelf! De Normaderm – Hyalu Spot.
Dit ‘wonder goedje’, om het zo maar te noemen, zit in een klein – mintgroen tubetje. De kleur van de tube spreekt me in ieder geval al erg aan! Ik hou van mintgroen, hihi!
De tube bevat 15ml aan product, hier kun je dus best wel een tijdje mee doen. Je hebt namelijk niet veel nodig van het product. Hij is dus zuinig in gebruik. En dat is een groot voordeel!
Op de tube vind je nogmaals informatie terug over het product, zo staat er op de achterkant: ‘Doelgerichte anti-onzuiverheden verzorging’.
Je kunt het product gebruiken door middel van een applicator.
Ik ben echt ontzettend benieuwd wat dit product gaat doen voor mijn huid!


 


· Ingrediënten lijst

Aqua/Water | Alcohol Denat | Glycerin | Ammonium Polycryldimethyltauramide / Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate | Triethanolamine | Salicylic Acid | Sodium Hyaluronate | Disodium Edta | Isopropyl Lauroyl Sarcosinate | Capryloyl Salicylic Acid | Xanthan Gum | Parfum / Fragrance



· Wat zegt Vichy over de; Normaderm Hyalu Spot? :

– Hoe werkt Hyaluspot crème tegen puistjes?
Het hyaluronzuur vormt een onzichtbaar laagje aan het huidoppervlak, dat zorgt dat het puistje niet opnieuw met bacteriën besmet wordt. Dieper in de huid wordt het puistje behandeld met LHA en Salicylzuur, twee belangrijke dermatologische werkstoffen.

Een product dat ideaal is voor alle huidtypen, zelfs de meest gevoelige.
Prikt niet, werkt niet agressief op de huid.

Na 2 uur zijn de bacteriën verantwoordelijk voor het puistje uitgeschakeld.
Binnen 48 uur verdwijnt het puistje zichtbaar, zonder sporen achter te laten.

Een verzorgende gel die snel intrekt zonder de huid te laten glimmen. Niet vet, niet plakkerig. De koude hygiënische applicator maakt het mogelijk om het puistje doelgericht aan te pakken en de pijn en de warmte van de ontsteking te verminderen.

Wanneer puistjes opkomen tweemaal daags direct aanbrengen met behulp van de applicator.




Het product van Vichy werkt dus via een speciale applicator, het product komt er als een mat – witte kleur uit, en de substantie voelt aan als een gel textuur.
De Hyalu Spot draagt een hele frisse geur met zich mee. Dit vind ik persoonlijk erg fijn! Ik heb dit namelijk liever dan bijvoorbeeld een hele ‘chemische’ geur.
De gel laat zich gemakkelijk uitsmeren op de huid, de substantie blijft nog steeds een gel-achtige textuur.
Op mijn hand voelt het product in ieder geval al erg fijn aan, nu nog zien hoe hij het doet op mijn gezicht! Oh .. wat ben ik toch benieuwd naar dit product van Vichy!

Ik mag van geluk spreken dat ik bijna .. tot vrijwel nooit last heb van puistjes of oneffenheden. (Afkloppen, haha!)
Niks is zo vervelend om daar dus wel continu last van te hebben. Het zijn gewoon vervelende rot dingen om het zo maar te zeggen!
Ik hoop dat ik jullie na deze review een prachtig product kan aanbieden die jullie erbij kan helpen om zo snel mogelijk van deze oneffenheden af te komen!


 


Toen ik dit product van Vichy binnen kreeg had ik toevallig op dat moment twee puistjes op mijn kin zitten. Een ideaal moment dus om gelijk de Hyalu Spot uit te proberen!
De beschrijving geeft al aan dat je het product tweemaal daags mag gebruiken.
Persoonlijk gebruikte ik hem alleen s’avonds, nadat ik mijn huid goed had gereinigd.
Het product werkt erg gemakkelijk! Je zorgt er allereerst dus voor dat je huid goed schoon en gereinigd is.
Daarna breng je door middel van de applicator een kleine hoeveelheid van de Hyalu Spot aan op je oneffenheden. Dit smeer je vervolgens goed en gelijkmatig uit, and that’s it!
Je laat het product gewoon lekker intrekken, en verder hoef je niks te doen! Ik zal jullie nu vertellen hoe mijn eigen ervaring was met de Vichy – Hyalu Spot.



Mijn ervaring met de Vichy – Hyalu Spot :

Zoals ik al aangaf hierboven had ik op het moment dat ik dit product binnen kreeg dus last van wat oneffenheden op mijn kin.
Het product van Vichy belooft dat je oneffenheden / puistjes na 48 uur zo goed als helemaal verdwenen zijn.
Het is eigenlijk te mooi om te geloven, maar ik moet eerlijk bekennen ..
het werkt echt!
Belangrijk is dus dat voordat je dit product aanbrengt, je huid goed gereinigd is.
Je brengt het tenslotte aan op een ‘schone’ huid.
Wat mij het meeste opviel aan de Hyalu Spot, is dat zodra ik hem aanbracht op mijn oneffenheden, het product erg verkoelend aanvoelden.
Totaal niet vervelend of irriterend voor de huid, althans zo ervaarden ik het. Het voelde eigenlijk best wel fijn!
Je voelt ook erg duidelijk dat het product diep in je huid trekt, dus hij pakt wel degelijk je oneffenheden goed aan.
Als het product eenmaal aan het intrekken is, voel je op een begeven moment dat je huid wat trekkerig word. Dit verdwijnt ook weer snel, de volgende dag voelt je huid namelijk weer zacht en gevoed aan.

Maar mijn conclusie dus over de Vichy – Hyalu Spot, het product werkt echt onwijs goed!
En doet absoluut wat het ook belooft, je oneffenheden en puistjes zijn inderdaad na 48 uur volledig verdwenen en je ziet ook geen rare plekjes of littekens terug.
Je hebt gewoon weer een stralende en egale huid! Ik ben echt ontzettend enthousiast over dit product!
Ik heb dit product echt heel fijn ervaren, je kunt wel zeggen dat het echt je ‘redder in nood’ is mocht je ineens voor de verassing staan dat je s’ochtends wakker word met een hele grote puist op je gezicht.
Dit product van Vichy bied je zoveel mooie en fijne dingen. De substantie en textuur zijn erg prettig voor je huid, de geur van het product is erg fijn, en de werking is gewoon fantastisch! Ik kan niet anders zeggen dan dat ik razend enthousiast ben over dit product.



Ik vond het echt ontzettend leuk om dit prachtige merk Vichy te leren kennen en om mijn allereerste product te mogen uit proberen van hun. Wat bijzonder ook dat dit kleine mintgroene tubetje zo’n geweldige werking heeft! Ik moet eerlijk bekennen dat ik het totaal niet had verwacht, en dat komt omdat ik vaak genoeg heb meegemaakt dat bepaalde merken veel dingen beloven over hun producten, maar dat je totaal geen resultaat ziet.
Maar goed, des te leuker en fijner is het om te ontdekken dat er dus ook merken zijn die het wel waar maken en dus met een geweldig product komen!
Dus hoe sceptisch ik ook misschien was toen ik dit product binnen kreeg van Vichy, ik heb het een kans gegeven en ik heb er dus een nieuwe favoriet bij!
Mijn kleine mintgroene tubetje word vanaf nu mijn kleine reddertje in nood! Want vanaf nu heb ik nooit meer last van vervelende oneffenheden, dankzij dit gewéldige product van Vichy! Een absolute aanrader, dat is één ding wat zeker is!

 


* Deze review was in samenwerking met Vichy.

Vichy | Normaderm Hyalu Spot kost €13,50,- voor 15ml en via deze link kun je informatie vinden over waar je dit product kan kopen. (Apotheek of online!)

2 gedachtes over “Vichy | Normaderm Hyaluspot – Dagcrème

  1. Pingback: Persoonlijk artikel #2 | Eindelijk geslaagd! – Opzoek naar nieuw werk – Mijn kleine dipje?! |

Geef een reactie

