Max & More | Mineral Blush – 866 Rosewood

Vandaag maak ik plaats op mijn blog voor een wel hele low budget make-up review! Ik ga namelijk deze blush reviewen van het merk; Max & More. Dit merk is te koop bij de Action. (Jawel, echt waar .. de Action!) Benieuwd of dit een leuk budget make-up merk is, en hoe de kwaliteit is? Kijk dan snel mee naar mijn review!


Een dagje winkelen bij de Action is natuurlijk ontzettend leuk! Je komt nooit met lege handen thuis .. (althans, zo ervaar ik dat haha!).
Nu al helemaal niet omdat ze ook steeds meer make-up gaan verkopen, namelijk van hun eigen huismerk; Max & More.
De schappen worden steeds groter en uitgebreider en dat is erg leuk om te zien! De producten worden steeds in een mooier en beter jasje gestoken, en eigenlijk verkopen ze best wel een hele goede kwaliteit aan make-up producten! Het werd dus echt tijd om ook op mijn blog een keer dit merk te laten zien. Want soms hoeven fijne producten helemaal niet zo duur te kosten, toch?

Deze kleur blush had ik al hele lange tijd op het oog, zelfs zo lang, dat ik het product al in meerdere ‘jasjes’ heb gezien haha! Ik heb echt geen idee waarom ik het product dan toch zo’n lange tijd in het schap heb laten liggen, in plaats van in mijn eigen make-up stash? Want aan de prijs ligt het zeker niet!
Toen ik laatst met mijn schoonmoeder op pad was en we naar de Action toe gingen, nam ik mijzelf voor om een keer echt gewoon niks te kopen daar! Want zoals ik al zei .. je komt nóóit met lege handen thuis! De Action is zo ontzettend leuk (en stiekem té leuk af en toe!).
Maar goed, als je dan eenmaal voor zo’n make-up schap staat, dan beginnen je Beauty-oogjes toch te zoeken en te snuffelen. En uiteindelijk was het moment dan eindelijk daar en nam ik toch deze blush mee naar huis. Welkom in mijn stash leukerd! Vandaag mag jij schitteren op mijn blog goed?







De blush van Max & More zit dus allereerst verpakt in een kartonnenplastic verpakking. Op de voorkant vind je alle basis informatie over het product, zoals het logo; Max & More | Make-up.  En de naam van de blush; 866 Rosewood.
Een korte beschrijving over het product en de ingrediënten lijst staan op de achterkant.
Het is een; Minerale blush, zulk soort blushes staan er om bekend dat ze een prachtige glans bevatten! Ik ben erg benieuwd!
Wat ik een heel groot plus punt vind aan het merk Max & More, is niet alleen hun betaalbare en leuke prijsjes. Maar ook het feit dat ze hun make-up producten zo netjes en hygiënisch verpakken.
Zoals jullie misschien al wisten heb ik daar echt een zwak voor. Ik vind het persoonlijk gewoon heel erg fijn dat als ik een make-up product koop, dat dit product dan netjes verpakt zit. Zo voorkom je namelijk dat andere mensen er al aan hebben gezeten, want niks is zo vervelend dan bijvoorbeeld een lipstick of blush kopen die dus al aangeraakt zijn.

Dan nu de verpakking van de blush zelf. De blush zit in een zwart vierkantplastic doosje.
Persoonlijk vind ik dat de verpakkingen ook echt vooruit zijn gegaan, het ziet er nu allemaal zo mooi en strak uit! Goed bezig Max & More!
Het logo staat niet alleen op het doosje, maar dus ook in de blush gegraveerd. Een erg leuk detail al zeg ik het zelf!
Op de achterkant van de verpakking vind je de ingrediënten lijst, deze zal ik later in de review nog even kort behandelen voor jullie.
De verpakking van de blush bevat twee openingen, de allereerste opening is natuurlijk de prachtige blush zelf! Maar dit kleine vierkanten doosje bevat ook nog een ‘geheim‘ vakje. Je hebt namelijk een tweede opening, en hierin zit een klein spiegeltje en een kwast. Hoe ontzettend leuk is dit?!
Zo’n leuke toevoeging voor zo’n leuk budget product, weer een pluspuntje erbij voor deze blush van Max & More!
Ondanks dat ik niet heel erg fan ben van zulke kwasten, vind ik de kwaliteit van deze wel erg goed! De kwast voelt erg zacht aan, en dat is zeker een goed teken. De verpakking ziet er in ieder geval echt prima uit! Nu de inhoud zelf natuurlijk nog, zijn jullie net zo benieuwd als ik?



 


Ingrediënten lijst:

Mica | Dimethicone | Silica | Paraffinum Liquidum | Magnesium Stearate | Ethylhexyl Palmitate | Zinc Stearate | Petrolatum | Polybutene | Synthetic Wax | Tocopheryl Acetate | Metylparaben | Propylparaben | May Contain [+/-]: CI 77491 | CI 77492 | CI 77499 | CI 77891 | CI 15850 | CI 16035



 


866 Rosewood is een ; Perzik/bruin-achtige | Blush kleur. Met ergens een subtiele ‘Roségold‘ ondertoon erin.
De blush heeft een warme ondertoon en is echt ontzettend goed gepigmenteerd! Het ‘Minerale‘ – effect zie je er zeker weten in terug. Het product bevat namelijk een prachtige warme glans in zich!
Het is een perfecte kleur voor iedere dag, en zal bij veel make-up looks erg mooi staan.
Over de pigmentatie ben ik echt heel erg te spreken, voor zo’n ‘goedkoop‘ make-up merk is het echt top kwaliteit!
De naam vind ik trouwens ook erg leuk, waarschijnlijk omdat het me doet denken aan één van mijn favoriete series .. Pretty Little Liars! Hihi ♥
Ik vind het echt ontzettend leuk om zulke producten dus uit te testen! Zo ontdek je namelijk hele verschillende merken, prijzen en producten.
En zo kan iedereen genieten van hele fijne make-up producten! Dan maakt het helemaal niets uit hoeveel je te besteden hebt, zolang je maar een mooi en fijn product kan kopen van je centjes, toch?





( Op de foto’s heb ik ook een bronzer & highlighter toegevoegd! )


Het aanbrengen van de blush gaat erg gemakkelijk! Doordat de blush zo ontzettend goed gepigmenteerd is en zo’n fijne textuur heeft, laat hij zich erg gemakkelijk aanbrengen dus.
Wel is het bij zulke goedgepigmenteerde blushes erg belangrijk dat je goed oplet met het aanbrengen hiervan.
Persoonlijk zou ik als tip willen meegeven; ‘ Gebruik een blush kwast die hele zachte haartjes heeft. ‘ Hierdoor kan je het product namelijk zo subtiel mogelijk aanbrengen en eventueel nog opbouwen naar eigen smaak en intensiteit.
Deze manier is veel veiliger en prettiger, zo voorkom je namelijk dat je niet in één keer té veel product aan brengt op het gezicht.

Ik vind de kleur van de blush echt ontzettend mooi! Op dit moment ben ik echt dol op zulke práchtigewarme kleuren. Het staat bij zoveel make-up looks mooi. En het doet zoveel positieve dingen voor je gezicht, je krijgt een hele mooie warme en zachte uitstraling in je gezicht.
En zoals ik al zei ben ik echt onwijs tevreden over de kwaliteit en pigmentatie van dit product! Het is namelijk niet alleen belangrijk dat je een mooie kleur uitkiest in de winkel, je wilt natuurlijk ook een goede kwaliteit hebben. En dat bied dit make-up merk zeker weten! Ik kan niet anders zeggen dan dat ik tot nu toe erg te spreken ben over het huismerk van de Action, de Max & More | Make-up.





Ik mag weer een práchtige blush toevoegen aan mijn make-up stash! En ik kan vol trots vertellen dat ik jullie dit product dus absoluut aanraad! Het is zeker weten de moeite waard om eens een kijkje te nemen bij de make-up schappen in de Action. Het zal je verbazen hoeveel leuke en mooie producten er tussen zitten, en dat voor maar heel weinig geld. Echt geweldig!
Dus lieve meiden, mocht je niet zoveel centjes hebben voor make-up, dan raad ik jullie zeker ook aan om dus eens bij de Action te kijken!
Ik ben in ieder geval erg blij met mijn nieuwe aankoop! En ik zal hem zeker met heel veel plezier gaan gebruiken.

Max & More | Mineral Blush kost €0,99,- (!!) en is te koop bij de Action.

3 gedachtes over “Max & More | Mineral Blush – 866 Rosewood

  1. Pingback: Max & More | Baked Eyeshadow – 424 Plain Peach |

Geef een reactie

