Max & More | Baked Eyeshadow – 424 Plain Peach

Na het grote succes van mijn vorige review over een make-up product van de Action, ga ik vandaag weer zo’n leuke topper van het merk ; Max & More, reviewen voor jullie! Dit keer geen blush, maar een prachtig oogschaduw palette! En de prijs .. jullie zullen weer versteld staan! Ik kan echt niet wachten om dit product aan jullie te laten zien .. kijk je snel mee?!


Laatst schreef ik al een review over een make-up product van het merk ; Max & More, te koop bij de Action. Dit was een groot succes en vele konden hun ogen en oren niet geloven toen ik liet zien hoe goed en fijn de kwaliteit eigenlijk is van dit merk. Ontzettend leuk natuurlijk! Want niks is zo fijn en leuk dan een mooi make-up product kopen voor maar weinig centjes.

In mijn vorige review vertelde ik ook kort over het merk ; Max & More. Dit merk is dus te koop bij de Action, en in eerste instantie waren veel meiden er erg sceptisch over. Want tja .. wat kan je nou eigenlijk verwachten van zulke goedkope make-up producten? Het is maar van de Action dachten er veel. Maar sinds het merk ; Max & More, zo aan het uitbreiden is en de schappen steeds voller worden bij de Action, beginnen we toch stiekem wel heel nieuwsgierig te worden .. en terecht! Het merk is echt heel erg goed bezig! De kwaliteit word steeds mooier, fijner en beter. En de verpakkingen en de uitstraling van de producten worden als maar mooier!

Het word tijd dus om dit geweldige budget merk eens even goed in het zonnetje te zetten! Vandaar dat ik alweer, heel erg graag, een review wil schrijven over make-up producten van dit merk. Naast het feit dat ik echt fan ben van hun geweldige blushes, leek het me ook ontzettend leuk om eens de oogschaduw palettes uit te proberen! Mijn hartje viel voor dit prachtige palette, met geweldige kleuren! Vandaag ga ik jullie voorstellen aan mijn nieuwe liefde, dit geweldigebudget oogschaduw palette van Max & More! Zijn jullie er klaar voor?








Zoals ik hierboven al aangaf, worden de verpakkingen en de uitstraling van de make-up producten steeds mooier en beter! Zo ook met de oogschaduw palettes. Max & More heeft altijd wel iets van een oogschaduw palette gehad in het assortiment, heel basic – en de verpakkingen spraken niet echt bepaald aan. Heel erg jammer natuurlijk! Maar gelukkig brengt Max & More daar verandering in! Op dit moment verkopen ze echt ontzettend veel oogschaduws, niet alleen een palette als deze, maar ook losse mono’s en grote palette met nog meer kleurtjes. Voor ieder wat moois dus!

Wat ik een van de grote pluspunten vind van dit budget merk is dat ze hun producten erg netjes verpakken! Zoals de meeste van jullie ondertussen wel weten van mij, is dat ik echt een zwak heb voor zulke dingen.
Het oogschaduw palette word geleverd in een matzwart, kartonnen doosje. Op deze verpakking vind je alle belangrijke informatie over het product.
Het logo ; Max & More – De naam van het palette ; 424 Plain Peach – En op de achterkant staat een korte beschrijving over het make-up product en je vind hier de ingrediënten lijst op terug. Deze zal ik later in de review verder behandelen voor jullie!

Het palette zelf is een glanzend zwartrond plastic doosje. De bovenkant is transparant en hierop staat het logo gegraveerd in het zwart.
Een groot voordeel dat de bovenkant dus transparant is, zo vind je het product gemakkelijk terug in je stash! Persoonlijk vind ik dit altijd erg fijn!
Het doosje voelt stevig aan, goed teken! Hij gaat open/dicht door middel van een klik-systeem. Ook op de verpakking van het oogschaduw palette vind je nogmaals alle informatie terug over het product. De naam van het palette en de ingrediënten lijst.
Max & More – Baked Eyeshadow, bevat 4 verschillende ‘gebakken’oogschaduw kleurtjes en een klein kwastje. Een erg leuk detail! Zo’n kwastje als deze is bijvoorbeeld erg fijn om een kleur aan te brengen op je bewegendooglid. De verpakking van het oogschaduw palette ziet er goed uit!



Ingredienten lijst :

Mica | Dimethicone | Paraffinum Liquidum | Magnesium Aluminum Silicate | Octyldodecyl Stearoyl Stearate | Isopropyl Palmitate | Triethylhexanoin | Polysorbate 20 | Methylparaben | Propylparaben | Butylparaben | Ethylparaben | BHT May Contain [+/-]: CI 77499 | CI 77491 | CI 16035 | CI 77492 | CI 42090 | CI 19140 | CI 77742 | CI 77891 | CI 77510




424 – Plain Peach, een oogschaduw palette met 4 onwijs – mooie kleuren! Echt mijn favoriete kleurtjes, i love it!
De kleuren hebben stuk voor stuk een warme ondertoon en zijn echt heel erg goed gepigmenteerd! Ontzettend fijn!
‘Baked’ – Eyeshadows staan er om bekend dat ze een geweldigeglans bevatten! En terecht, deze kleuren zijn zóó mooi! Prachtige glans geven ze af! De kleurtjes voelen wel wat stroef aan van structuur, maar geven evengoed wel voldoende pigmentatie en kleur af. En dat is het belangrijkste!
Helaas heeft Max & More geen namen gegeven aan de oogschaduws, alleen een naam in het algemeen. Vandaar dat ik cijfertjes heb neergezet bij de kleurtjes, zodat ik ze stuk voor stuk kan behandelen met jullie.

♥ 1 : Een medium – perzik tint.
♥ 2 : Een gouden champagne / perzik-achtige tint.
♥ 3 : Een bruin koperen – brons-achtige tint.
♥ 4 : Een donkere paars/grijzige – tint.

De kleuren zijn stuk voor stuk goed gepigmenteerd! Natuurlijk de één meer dan de andere, de kleuren ♥3 en ♥4 zijn namelijk echt ontzettend goed gepigmenteerd! Deze twee kleuren zijn ook mijn meest favorieten uit het oogschaduw palette!
Ondanks dat de andere twee iets minder goed gepigmenteerd zijn, zijn ze evengoed wel erg fijn om op te bouwen in intensiteit! Dit geld trouwens voor alle oogschaduws uit dit palette, je kunt ze allemaal stuk voor stuk heel gemakkelijk en fijn opbouwen in intensiteit.
Op het kartonnen doosje – wat om het oogschaduw palette heen zat, stond een korte beschrijving over hoe je dit product bijvoorbeeld kan gebruiken.
Je kunt namelijk de oogschaduws ook ‘nat’ gebruiken, hierdoor worden de kleuren nog intensiever en sterker van pigment. Een hele leuke & handige tip van Max & More!




Voor de make-up look heb ik alle oogschaduws gebruikt uit het palette! Zo krijgen jullie een juiste en duidelijke indruk van hoe de oogschaduws zijn zodra je ze aangebracht hebt. Van te voren heb ik al eerste een oogschaduwbasis aangebracht, ik gebruik er één van Essence. Een oogschaduw – basis, zorgt ervoor dat de kleuren nog intensiever zijn van kleur & het zorgt ervoor dat de ooglook de gehele dag mooi op zijn plek blijft zitten! Ik begon de ooglook met de allereerste kleurnummer ;1 , deze kleur bracht ik aan in mijn crease en iets daar boven.
Vervolgens bracht ik mijn meest favoriete kleurnummer ; ♥3 , aan over mijn gehele ooglid en op mijn onderste wimper rand. Om de ooglook mooi zacht en subtiel te krijgen, heb ik de kleuren ; ♥1 en ♥3 , goed met elkaar ‘geblend‘ – dit betekend dat je de kleuren mooi uitwerkt in de look, en de ‘harde lijnen‘ dus zachter maakt, voor een mooi subtiel effect.
De oogschaduw in nummer –4 kon natuurlijk ook niet ontbreken in deze make-up look! Deze geweldige kleur bracht ik voor wat extra diepte en schaduw aan in mijn crease en ‘outer-v‘. Oogschaduw kleur – nummer3 bracht ik ook heel subtiel aan – in combinatie met kleur nummer –3 op mijn onderste wimper rand. Om die laatste ‘finishing – touch‘ te geven aan mijn ooglook, bracht ik tot slot kleur nummer –2 aan in mijn binnenste ooghoek en een klein beetje onder mijn wenkbrauw bot. Deze champagneperzikachtige tint is echt perfect te gebruiken als een highlighter voor de ooglook! Ik heb voor deze review er expres niet voor gekozen om ook nog eens een eyeliner aan te brengen, ik wilde de oogschaduws juist extra tot zijn recht laten komen. Dus tot slot heb ik alleen voor het eindresultaat wat mascara aangebracht en op mijn waterlijn een zwart – oogpotlood.
Ik ben echt heel erg tevreden over het eindresultaat, ik hou persoonlijk ontzettend erg van warme – oogschaduw looks! Mocht je trouwens nog informatie willen weten over de andere make-up producten die ik voor deze look heb gebruikt, dan mag je gerust deze vraag stellen in de comments hier beneden!


 


Dat is lang geleden zeg, dat ik een review heb geschreven over een oogschaduw palette! Ik vond het wel weer ontzettend leuk om te doen, al helemaal als het product dan ook nog eens erg fijn in gebruik is! Ik ben echt heel erg te spreken over de kwaliteit en houdbaarheid van dit oogschaduw palette van Max & More! De kleuren zijn echt ontzettend mooi, hebben een goede pigmentatie en een schitterende glans! De oogschaduws zijn erg fijn in gebruik, laten zich heel gemakkelijk aanbrengen en opbouwen in intensiteit. En hebben tot slot een geweldige houdbaarheid! Wat willen we nu nog meer? Ik ben in ieder geval super blij met deze review, omdat ik namelijk álweer een geweldigbudget make-up product kan aanraden voor jullie! Ik vind het zo belangrijk dat ik op mijn blog ook prachtige – fijne en betaalbare producten voor jullie kan reviewen! Zo is er voor iedere portemonnee een mooi make-up product! Nogmaals, neem zeker weten eens een kijkje bij de make-up producten van Max & More, want ze zijn het geld echt waard!

Max & More | Baked Eyeshadow palette kost €1,29,- (!!) en is te koop bij de Action.

Geef een reactie

