LUSH | Mint Julips – Lipscrub

‘Iedereen hangt aan je lippen’? – Dat is één van de dingen die het merk ; Lush, beloofd met deze géweldige – heerlijke lipscrub! De kou buiten kan echt een ramp zijn voor je lippen. Ze zijn ontzettend droog en je hebt gauw last van velletjes. Deze lipscrub van Lush, ruikt niet alleen onwijs lekker, maar beloofd ook dat al je velletjes als sneeuw voor de zon verdwijnen! Benieuwd naar dit kleine wonder potje? Kijk dan gezellig mee naar mijn review!


Afgelopen week was ik met mijn beste vriendinnetje opstap, we gingen een dagje winkelen bij de Primark in Zaandam. Maar .. als grote liefhebsters van ; Lush, moesten wij natuurlijk ook even een bezoekje brengen aan deze geweldige winkel! We besloten om naar het filiaal op Amsterdam Centraal Station te gaan, een super schattige – kleine winkel, maar wel vol met waanzinnige leuke Lush Goodies!

Voor de lezeressen die misschien nog niet echt bekend zijn met de winkel ; Lush, – Lush is een winkel die onder andere vooral bekend staan om hun onwijs leukekleurrijke (handgemaakte!) bruisballen en bubblebars! Ondanks dat ik helaas geen bad thuis heb, maakt het merk ; Lush, mij evengoed altijd ontzettend blij! Want naast deze heerlijkekleurrijke spulletjes voor in bad, verkoopt het merk ook allerlei andere heerlijke producten! Denk hierbij aan ; Douche gels, producten voor het gezicht, handen .. ga zo maar door! Kortom .. neem absoluut eens een kijkje bij Lush! Alleen de waanzinnige lekkere geur – die je van kilometers afstand al ruikt, laat je al verliefd worden!

Toen ik samen met mijn vriendin een bezoekje bracht aan de winkel, was ik eigenlijk voor deze keer alleen opzoek naar een lekkere en fijne lipscrub.
Mijn lippen zijn op dit moment heel erg droog, het word ook echt tijd dat het buiten weer lekker zomer word hoor! Maar goed .. voor nu hebben mijn lippen dus echt een goede verzorging nodig! Naast het feit dat ik ze al goed behandel met een fijne lippenbalsem, wilden ik ook heel erg graag dus een lipscrub! Zodat ik ook de vervelende velletjes zo nu en dan kan wegpoetsen. En waar kan ik dan beter terecht, dan bij Lush?! De lipscrub die ik vandaag ga reviewen, had ik al een langere tijd op het hoog. Tijd om dit wonder potje dus eens goed te laten stralen op mijn blog! Vandaag stel ik jullie voor aan; Mint Julips van Lush! Kijk je mee?








Het bedrijf ; Lush, heeft echt mijn hartje gewonnen! ♥ – Wat een onwijs mooi en fijn merk vind ik dit! Alles is zo geweldig aan dit bedrijf!
De uitstraling van de winkel, van alle producten, het spreekt me gewoon zo erg aan! Zo ook met dit kleineschattige potje.
Deze heerlijke lipscrub zit verpakt in een stevigeglazen potje met een matzwarte deksel erop. Ik vind het echt super fijn dat het potje van glas is!
Lush zet altijd iets van een leuke tekst op de verpakkingen, een erg leuk detail al zeg ik het zelf! Op deze deksel hebben ze geschreven: ‘Deze smakelijke scrub vol chocolade en mint zorgt voor heerlijke zachte kussers
Verder vind je op dit potje de ingrediënten lijst terug, deze zal ik later in de review voor jullie behandelen! En ook vind je er een gebruiksaanwijzing op. Aan de onderkant van het potje bevind zich een stickertje met daarop de volgende tekst: ‘Gemaakt door ; Gavin – Op 01-02-2016 | Gebruik voor 01-04-2017. Dit is iets wat Lush altijd op zijn verpakkingen zet, en ik vind het zelf echt ontzettend fijn en handig! Zo weet je wanneer je product gemaakt is, en tot wanneer je hem kan gebruiken.
De verpakking van dit kleine wonder potje ziet er in ieder geval erg goed en verzorgd uit! Ik ben zó benieuwd hoe de inhoud is!



 


Ingrediënten lijst :

Fijne kristalsuiker (Castor Sugar), Jojoba olie, biologisch (Simmondsia chinensis), Vanille-extract (Vanilla planifolia), Tagetesolie, essentiële (Tagetes minuta), Pepermunt essentiële olie (Mentha piperita), *Limonene (*Limonene), Smaakstof (Flavour)

Een hoop fijne en verzorgende oliën in ieder geval! Dat klinkt al erg positief en goed!


 


Wat zegt Lush over de | Mint Julips – Lipscrub ? :

‘Lastig hé, als je van die losse velletjes aan je lippen hebt. Niet pulken, maar scrubben! Chocolade en pepermunt geven je fris tintelende, zachte lippen waarmee je heerlijke kussen kunt geven! Pak een beetje uit het potje en masseer deze over je bevochtigde lippen.

♥ Zelf wil ik kort nog over Lush vertellen dat naast het feit dat ze gewoon een ontzettend mooi bedrijf zijn! Dat ik het persoonlijk ook onwijs goed vind met wat ze allemaal willen bereiken met het bedrijf! Hun producten zijn zo puur, zo fijn, zo echt! Ze gebruiken de meest verse ingrediënten die je maar kan bedenken, om hun producten zo schoon en puur mogelijk te krijgen. Geen rare toevoegingen of poespas, nee gewoon échte – héérlijke en fijne producten! Ook zijn alle producten met de hand gemaakt, willen ze echt het beste voor het milieu – denk hierbij aan producten recyclen. Één van de leuke dingen aan Lush is onder andere dat als je 5 lege potten/flessen hebt, je deze terug mag komen brengen naar de winkel en je mag dan vervolgens een heerlijkeverse gezichtsmasker (gratis!) uitkiezen! En tot slot misschien wel één van de allerbelangrijkste dingen .. Lush is proefdiervrij, 100% vegetarisch, 100% heeft een palmolie-vrije zeepbasis en 85% is vegan! – Oftewel; een géweldig merk met het hart op de juiste plek!




Mint Julips – de naam zegt het eigenlijk al .. deze héérlijke lipscrub ruikt dus naar ; pepermunt! (En ergens dus ook naar chocolade, kwam ik later achter!). De rede waarom ik voor deze lipscrub heb gekozen, is dus omdat hij zo verfrissend ruikt! Want naast ; Mint Julips – heb je nog twee andere varianten van de lipscrubs van Lush! (Zie collage!)
De scrub heeft een gouden/champagne-achtige kleur en bevat redelijke grote/grove scrub deeltjes. De structuur van deze scrub deeltjes heeft precies een mooie formaat, niet té grof. Net fijn genoeg om mee te scrubben dus!
Ook bevat deze lipscrub dus een aantal verzorgende oliën, en die vol je ook zeer zeker terug in de scrub. Ontzettend fijn! Want naast het feit dat de scrub deeltjes dus je velletjes laten verdwijnen op je lippen, zorgen de oliën er tegelijkertijd voor dat je lippen een lichte verzorging krijgen.
De geur van Mint Julipsis echt ónwijs lekker! ♥ – Een hele frisse pepermunt geur! Niet al te sterk aanwezig, juist net die fijne subtieleverfrissende geur. I love it só much!



Oké, het is dus duidelijk dat ik écht verliefd ben op de geur van deze lipscrub! Nu komt het belangrijkste natuurlijk .. hoe is dit product op mijn lippen?
Voor deze review heb ik een collage gemaakt, zodat je hopelijk goed kan zien hoe de lipscrub werkt. Op het moment dat ik deze foto’s maakte, ging het wel redelijk met mijn lippen – dus zijn de velletjes niet heel ‘schokkend‘.
Als je gebruik wilt maken van de lipscrub, moet je een kleine hoeveelheid aanbrengen met een schone vinger – op je lippen.
Vervolgens masseer je de scrub zachtjes in de lippen, zodat de velletjes goed los komen te zitten. Nadat je dit gedaan hebt komt denk ik wel – het leukste dingetje aan deze lipscrub .. je kunt de scrub namelijk gewoon ‘eten’ (!).
Als je hem namelijk gebruikt heb, kan je hem gewoon van je lippen ‘aflikken‘. Het klinkt in het begin misschien een beetje raar om te horen, maar je kan het gewoon zien als bijvoorbeeld de smaak van ; Kauwgom of een pepermuntje! – Wederom weer een super leuk detail aan een product van Lush!

Hoe heb ik deze lipscrub ervaren? | Een ding wat me gelijk opviel aan de scrub, tijdens het aanbrengen, is dat je een heel apartverkoelend effect voelt op je lippen. Je kunt dit vergeleken met het frisse gevoel wat je krijgt van tandpasta tijdens het poetsen.
Je kunt echt voelen dat deze lipscrub begint te werken op je lippen en dat die wel zeker de velletjes goed aanpakt!
Nu vind ik de geur (en de smaak) ontzettend lekker! Maar het product verraste me niet alleen daar mee, want nadat ik me lippen gescrubt had, waren de velletjes echt verdwenen als sneeuw voor de zon! En .. mijn lippen voelde ontzettend zacht aan! Wauw! ♥
Wat nou .. een gewone lipscrub?!Dit product is echt wáánzinnig fijn! Ik ben echt verliefd en zo positief verrast, bedankt Lush!





Wat heb ik weer een ongelofelijk leuk en fijn product mogen ontdekken van Lush! Mijn nieuwe – kleine redder in nood, mijn wonder potje!
Vanaf nu heb ik in ieder geval nooit meer last van vervelendedroge velletjes op mijn lippen. En dat allemaal dankzij dit fijne product van Lush!
Dus ik zou zeggen, mocht je nog opzoek zijn, maar heb je nog niet het juiste product gevonden? Neem dan absoluut eens een kijkje in de winkel van Lush! Zodra je één stap binnen zet, geloof me .. je kleine Lush hartje begint te groeien hihi!

LUSH | Mint Julips – Lipscrub (25gram) kost €9,65,- en is te koop bij de filialen van Lush | Of online op hun website.

3 gedachtes over “LUSH | Mint Julips – Lipscrub

Geef een reactie

