Mijn aankopen van Ebay #1 – (+ link naar de verkopers!)

Het Ebay – virus heeft nu ook mij te pakken gekregen! Sinds ik deze website ontdekt heb door mede-bloggers, heb ik al een aantal hele leuke spulletjes besteld en ontvangen. Allemaal voor een hele leuke en aantrekkelijke prijs! Vandaag wil ik graag mijn aankoopjes aan jullie laten zien! Kijk je weer gezellig mee naar dit artikel?


Ebay .. een website die iedereen waarschijnlijk wel kent! Het is een soort van ‘look-a-likeMarktplaats – maar dan over de gehele wereld en met een nog groter aanbod aan artikelen! Persoonlijk kende ik de website al heel erg lang, maar durfde ik eigenlijk nooit wat te bestellen. Ik vond het allemaal maar een beetje eng, want ; ‘Zouden de spulletjes wel aankomen?‘ – ‘Gaat het met betalen wel goed, omdat ik met Paypal moet betalen?‘.
Maar eens moet de eerste keer zijn! Bij veel mede-bloggers zie ik al geruime tijd verschillende soorten video’s en artikelen online komen, waarin ze laten zien wat voor leuke dingetjes ze allemaal hebben kunnen score via Ebay, en dat voor een héle leuke prijs! Uiteindelijk werd ik zo ontzettend nieuwsgierig, dat ik toch de stap maakte en ook eens ging rond snuffelen op de website van Ebay! Ik raakte onder andere ook geïnspireerd door een blogster die ik volg – Melissa van Glamandglitters – zij heeft al een aantal keer op haar blog een leuk artikel geschreven over haar eigen aankopen van Ebay. Het leek mij daarom zelf ook ontzettend leuk om hier een blogpost over te gaan schrijven, dus vandaag deel ik graag met jullie mijn allereerste aankoopjes van Ebay! Veel lees en kijk plezier tijdens dit artikel!





Real Techniques – Sculpting Brush

Of de kwast echt is? Ik heb geen idee, ik wilde hem in ieder geval erg graag uit proberen! Mijn gehele kwasten collectie bestaat namelijk al uit kwasten van het merk ; Real Techniques – Maar deze ; Sculpting Brush, ontbrak nog aan mijn stash. Ik gebruik de kwast om mijn bronzer mee aan te brengen! De kwast is erg stevig en de haartjes staan heel dicht op elkaar, in het begin was dat ontzettend wennen! Want hij brengt al gauw té harde lijnen aan op het gezicht, toch vind ik het evengoed een hele fijne kwast en heb ik een juiste en prettige manier gevonden om ermee om te gaan!
De verkoper waar ik deze kwast gekocht heb, verkoopt hem op dit moment niet meer helaas. Toen de tijd betaalde ik ; £5,99,- + £3,00,- verzendkosten. – (Euro: €7,70,- + €3,86,- verzendkosten)



Tirita Marble Effect – ‘Look-a-like’ Hard Case Cover

Ik heb echt een obsessie gekregen voor alles wat ; marmer/marble – bevat! Het patroon vind ik zo ontzettend mooi! Ik wilde al langere tijd een telefoonhoesje met een ‘marble‘ – effect. Maar hier in Nederland betaal je er al gauw tussen de €20,- en €30,- euro voor, echt belachelijk veel voor een simpel telefoonhoesje dus. Ebay daarin tegen, bied echt onwijs veel telefoonhoesjes aan met de meest leuke printjes erop!
Maar de verkoper waar ik dit telefoonhoesje bij gekocht heb .. WAUW!Wat verkopen ze óngelofelijke leuke telefoonhoesjes, voor ÉLKE telefoon soort! En je betaald er zo’n leuke prijs voor, ik raakte echt heel enthousiast! Maar hield het uiteindelijk alleen bij dit ‘marble‘ hoesje, gewoon om even uit te proberen! Het is een hard case cover, dus dat betekend dat het telefoonhoesje van ; hard plastic – is. Hij voelt in ieder geval goed stevig aan, en beschermt mijn telefoon voldoende! (Alleen helaas niet aan de boven-onderkant .. maar goed!)
Hier een linkje naar de verkoper – voor dit telefoonhoesje betaalde ik: £4,99,- + £1,99,- verzendkosten. – (Euro: €6,41,- + €2,56,- verzendkosten)



BrushEgg – Cleaning Egg for make-up brushes

Dit schattige roze eitje zorgt ervoor dat ik mijn make-up kwasten nog beter kan schoonmaken! Naar dit item was ik ook al langere tijd naar opzoek, maar kon nooit echt de juiste vinden. Weer is Ebay mijn redder in nood geweest, ik begin deze site stiekem wel héél leuk te vinden!
Het eitje is bij deze verkoper in meerdere kleurtjes te bestellen, en ik moet zeggen .. het was ook echt wel lastig om te kiezen! Zoveel leuks!
Maar de kleur roze doet het natuurlijk altijd goed! Net als dat dit lieveschattige eitje zijn werk heel goed doet!
Zoals je op de foto kunt zien bevat de BrushEgg – een ‘Ribbeltjes patroon‘, zowel in strepen als in kleine bolletjes. En aan de onderkant zit er een kleine opening waar je dus je vingers in kan stoppen, zodat je meer grip hebt.
Ik ben erg tevreden over dit kleine – wonder eitje! Ze doet haar werk erg goed en ik merk wel degelijk verschil tijdens het wassen van mijn make-up kwasten. Een erg goede aankoop dus!
Hier een linkje naar de verkoper – voor de BrushEgg betaalde ik: £0,99,- + gratis verzending (!)  – (Euro: €1,27,-)


♥ Pilaten Blackhead – Pore Strips

Ik sluit mijn artikel af met mijn 4e en laatste aankoop van Ebay. Dit product bestelde ik als eerste op Ebay, het zijn de onwijs populaireBlackhead Pore Strips van Pilaten. Oftewel .. de zwarte maskertjes die ervoor zorgen dat alle vieze mee-eters als sneeuw voor de zon verdwijnen van je huid!
Helaas heb ik deze bestelling nog steeds niet binnen gekregen, ik baal echt enorm! Ik heb ook geen idee wat er aan de hand is, misschien een fout bij de post? Ik wacht in ieder geval al bijna 2 maanden, en de beloofde levertijd is allang verstreken. Gelukkig betaalde ik niet veel voor deze maskers, en is het dus afwachten of ik ze ooit nog ga binnen krijgen. De verkoper heeft in ieder geval wel veel positieve feedback op zijn pagina – en hij verkoopt deze Blackhead Pore Strips van Pilaten in 10 stuks per aankoop. Mocht ik ze toch nog binnen krijgen, dan zal ik er nog een apart artikel over schrijven met mijn uitgebreide mening erover!
Hier een linkje naar de verkoper – voor de Pilaten Blackhead Pore Strips betaalde ik: $1,29,- + $1,10,- verzendkosten. – (Euro: €1,14,- + €0,97,- verzendkosten)


Ik ben echt heel erg blij met mijn eerste aankoopjes van Ebay! En ik moet zeggen, dat voor een eerste keer bestellen daar, ik echt heel erg tevreden ben over hoe alles verlopen is!
Je word goed via de e-mail en via de Ebay App – op de hoogte gehouden over je bestelling. Voordat je namelijk besluit of je het artikel wilt kopen, kun je ook genoeg informatie lezen over de verkopers en over wanneer de geschatte levering datums zijn. Erg handig dus! Per verkoper is dit natuurlijk erg verschillend. Ook is en blijft het altijd een verassing hóe je de artikelen binnen krijgt, gelukkig kwam bij mij alles op een hele nette manier binnen en zag het er goed verzorgd uit! Ik kreeg alles op de beloofde levering dag binnen – behalve de Pilaten Blackhead Pore Strips dan.
Wat betreft de prijzen die je voor de artikelen betaald, het kan per dag of week verschillend zijn. Het ligt natuurlijk helemaal aan hoe de wisselkoers in stand is. Let hier dus wel op met bestellen! Ik hoop in ieder geval dat ik jullie voldoende heb geïnformeerd over alles, mocht je eventueel nog een vraag hebben – dan mag je deze altijd stellen in de comments hier onder!

Bedankt voor het lezen en bekijken van mijn artikel! – Hebben jullie zelf nog leuke tips wat betreft artikelen op Ebay, producten die ik ook écht eens zou moeten bekijken? Laat het me vooral weten, ik ben erg benieuwd!

lifeofrenee20logo_zpsxjmjnwtc

Geef een reactie

