I Heart Make-up | Wonder Palette – Naked Chocolate

Naakte Chocolade‘ ? – Ja, zo heet dit oogschaduw palette echt! Het Paas Weekend is alweer voorbij .. Ik hoop dat jullie heerlijk hebben genoten en vooral veel lekkere chocolade paaseitjes hebben gegeten! Vandaag review ik dit oogschaduw palette van het merk ; I Heart Make-up – Een palette wat volledig geïnspireerd is op alles wat met ; Chocolade – te maken heeft! Kortom ; Ondanks dat de paaseitjes straks de winkel uitgaan, haal ik voor vandaag de Chocolade weer terug – op mijn blog! Kijk je gezellig mee naar mijn review? 



Dat moment, wanneer je éindelijk iets kan/mag bestellen wat al zó lang op je wishlist stond .. zo’n moment ervaarde ik met het bestellen van die oogschaduw palette! Dit palette heeft namelijk echt onwijs lang op mijn wishlist gestaan, en nu heb ik hem dan éindelijk!
De rede dat ik er zo lang mee gewacht heb om het palette te bestellen .. ik heb geen idee? Want aan de geweldige kwaliteit en prijs, ligt het zeker niet!
Zelf denk ik dat het komt, omdat ik nu steeds meer oogschaduw begin te dragen en er dus ook aan begin te wennen. Dat dit de rede is geweest om dan toch de stap te nemen om dit práchtige palette te bestellen! Spijt heb ik zeker niet! – Ik ga hem namelijk vandaag vol trots en met veel liefde aan jullie voorstellen.

I Heart Make-up – een merk die in de familie thuis hoort van de andere welbekende make-up merken : Make-up Revolution & Freedom Cosmetics.
Je kunt wel zeggen dat dit merk het kleine zusje is van de grote naam (en merk) ; Make-up Revolution. Het is in ieder geval een ontzettend leuk en betaalbaar merk! En de kwaliteit .. die is echt waanzinnig goed! Dus bereid jezelf alvast maar voor, want ik laat vandaag denk wel één van de allerleukste make-up producten zien die dit merk verkoopt. Maar voordat ik dit palette laat zien, wil ik kort nog vertellen over de collage hier boven. Het merk ; I Heart Make-up | verkoopt namelijk naast het ; Naked Chocolate Palettenog 4 andere varianten. Ik heb ze hier boven allemaal voor jullie op een rijtje gezet! Ik wilde jullie namelijk graag laten weten, dat naast dit práchtige palette wat ik heb uitgekozen – ze dus ook nog genoeg andere mooie palette er tussen hebt zitten. Voor ieder hebben ze dus iets moois, ze hebben van alle soorten categorieën wel wat leuks er tussen zitten. De oogschaduw palette van het merk; I Heart Make-up – zijn geïnspireerd en lijken op de oogschaduw palette van het high-end merk; Too Faced. Dit merk heeft namelijk deze ‘Chocolade‘ – oogschaduw palette bedacht. En nu zijn er dus ook budget make-up merken die ook graag zoiets wilde maken, zo heb je voor iedere portemonnee een mooie product op de markt!  – Laten we nu snel verder kijken naar de rest van de review!








Laten we gelijk maar beginnen met één van de leukste details aan dit oogschaduw palette .. de verpakking!You either hate it or love it! ♥’
De verpakking vind ik echt onwijs leuk – het spreekt zó erg aan! Wel moet je er van houden, want het kan wat ‘kitscherig‘ over komen. Ik vind het doosje er in ieder geval echt heel erg leuk! Lekker vrolijk, opvallend en ergens best wel heel erg schattig! Het – Naked Chocolate Palette | van I Heart Make-up, bestelde ik op de webshop van Boozyshop. Één van mijn favoriete webshops op het gebied van make-up! Daarom wil ik dit bedrijf even kort in het zonnetje zetten op mijn blog! Ik vind namelijk dat ze een geweldigegoede service verlenen, en de manier waarop ze hun artikelen versturen vind ik ook erg leuk en vooral netjes! Mijn grote complimenten dus naar Boozyshop toe!
Ik kreeg mijn bestelling namelijk geleverd in een superleukroze zakje met daarop het logo van Boozyshop! Niet alleen dit is een erg leuk detail, want naast het roze zakje – krijg je ook een handgeschreven kaartje erbij. Echt heel erg leuk! Het zijn de kleine details die een mens gelukkig kunnen maken.









Het oogschaduw palette zelf, word allereerst geleverd in een gelekartonnen doosje | met paarse details. Het doosje is geïnspireerd op een chocolade reep, het begint al op een leuke manier dus! Verder vind je op het kartonnen doosje ; Het logo, de naam van het palette, en de ingrediënten lijst.
Máár .. de inhoud zelf is natuurlijk het allerleukste! Zoals ik net al aangaf vind ik de verpakking van het oogschaduw palette zelf – echt ónwijs leuk!
Het palette is volledig geïnspireerd op alles wat met chocolade te maken heeft, en daar is zeker niks over gelogen haha! Door het 3D Effect wat ze aan dit palette hebben gegeven – lijkt het net of je een echte chocolade reep hebt. Het geeft zo’n leuk en speels effect aan het oogschaduw palette!
Een witte chocolade reep, die langzaam aan het smelten is .. je wilt hem haast op eten! ♥’ – Niet alleen de verpakking is gewoon té leuk .. de inhoud is nog véél leuker en mooier! Dit oogschaduw palette bevat 16 prachtige oogschaduws, een mix tussen zowel shimmer als matte kleuren. Één van de details wat mij ook erg aansprak aan dit oogschaduw palette, ik hou van de combinaties samen en dat je dus verschillende kanten ermee kan opgaan doordat je zowel glanzende als matte kleuren hebt. Wat ik ook een groot pluspunt vind aan dit oogschaduw palette, is dat er aan de binnen kant van het palette – een folie over de oogschaduws heen zit, met daarop alle namen die ze aan de oogschaduws hebben gegeven. Ontzettend handig! Iedere oogschaduw zijn eigen – aparte en leuke naam.
Tot slot bevat dit palette nog een grote brede spiegel en een tweedeligespons applicator.




Naked Chocolate – Dit witte chocolade reepje bevat dus 16 verschillende oogschaduw kleuren. Zowel glanzend als matte kleuren! Dit palette sprak me het allermeeste aan van de gehele collectie, doordat er prachtigeneutrale kleuren in zitten! Een mooi basis palette om mee te beginnen.
De kleuren zijn heel verschillend, je hebt echt van alles wat! Zo heb je bijvoorbeeld keus uit práchtigeMauve tinten | Of bijvoorbeeld hele mooie – verschillende bruin tinten, met of zonder glans erin. De pigmentatie van de kleuren zijn heel verschillend, sommige kleuren zijn echt géweldiggoed gepigmenteerd! En andere kleuren hebben wat moeite en hulp nodig, maar dat geeft niet! Want opbouwen in intensiteit kan altijd! Het is maar net wat jij mooi vind staan en wat jezelf het fijnste vind. De textuur van de oogschaduws zijn ook prima, ze zijn vrij zacht en echt héél gemakkelijk om te blenden in je ooglook! Naked Chocolate .. dit palette behoort gewoon echt bij mij! Ik hou zó ontzettend veel van mijn nieuwe aanwinst, het oogschaduw palette bevat alle tinten die ik zó mooi vind. Ik ga hier zo ongelofelijk veel plezier van krijgen!
Wat misschien ook wel leuk en goed is om te vertellen, is dat deze oogschaduw palette – collectie van ; I Heart Make-up | Dierproef vrij zijn!
Énnn .. wat ook een superleuk detail is – is dat de oogschaduw palettes dus ook daadwerkelijk op een subtiele manier naar chocolade ruiken. Hoe geweldig kan een make-up product wel niet wezen? – Ik zal jullie nu snel voorstellen aan de práchtige en geweldige oogschaduws!

Smoothly | Een koele – matte crème kleur
Divine | Een glanzende warme – koperen/rosé gouden kleur
Mocha Lover | Een medium glanzende – gouden/koperen kleur
Dipped | Een licht bruine/taupe kleur met subtiele glans
Choc-fest | Een matte – donker rood/paarse Burgundy kleur
Adorable | Een lichte goud/witte highlighter kleur
Buttons | Een glanzende donker – chocolade bruine/gouden kleur
Frosted Choc | Een glanzende lichte – chocolade/gouden kleur
Delight | Een koele donkere bruine/grijs-taupe kleur met een subtiele glans
Sweet Shop | Een warme – matte bruine/chocolade-karamel kleur
Sugar | Een warme matte – donkere bruin kleur met een rode ondertoon
Double Dip | Een warme – glanzende gouden kleur
Tob-le-Rone | Een koele matte – licht bruine/mauve kleur
♥ Wonka | Een matte – donkere chocolade/bruine kleur
Milky | Een warme matte – bruine/mauve kleur met een roze ondertoon
Way | Een warme – wit/gele kleur met een subtiele glans





( Helaas komen de foto’s en de ooglook niet mooi tot zijn recht op de foto’s voor deze review .. sorry hiervoor! )


|L O O K – 1 |

Het was erg lastig om te kiezen welke kleuren ik nou wilde gaan gebruiken voor deze review, alle kleuren zijn zó mooi en uniek!
Uiteindelijk koos ik voor een combinatie met de kleuren ; DivineSweet ShopMilky.
Voordat ik met deze ooglook startte, bracht ik van te voren een oogschaduw basis aan van Essence. Dit product zorgt er namelijk voor – dat niet alleen de oogschaduws langer blijven zitten, maar het zorgt er ook vooral voor dat alle kleuren ook nog eens een stuk intenser worden! De kleuren komen hierdoor veel meer tot zijn recht, en zoals ik al eerder aangaf in de review – hebben sommige kleuren die extra hulp erg nodig, vooral de matte tinten.
Maar goed, nadat ik de oogschaduw basis van Essence had aangebracht – begon ik met de allereerste kleur voor deze ooglook ; Divine!
Deze ónwijs mooieglanzende koper/rosé gouden kleur bracht ik in het geheel aan op mijn bewegend ooglid. Vervolgens bracht ik de kleur ; Milky – aan in mijn crease (en ietsuitgewerktnaar boven), om alvast wat schaduw te creëren in de look en om het wat speelser te maken. De kleur ; Milky – bracht ik in combinatie met de kleur ; Divine – ook aan op mijn onderste wimper rand. Dit geeft echt een mooi effect aan de ooglook, je ogen beginnen namelijk nog meer te spreken hierdoor!
Tot slot bracht ik als laatste de kleur ; Sweet Shop – aan in mijn crease. Deze kleur is echt geweldig voor in je crease! Hij zorgt voor veel warmte, diepte en intensiteit in de ooglook! Dit was ook de rede waarom ik tot slot deze kleur graag wilde toevoegen, net even die laatste ‘finishing touch‘ aan mijn make-up look.





| ♥ L O O K – 2 |

Nadat ik super enthousiast raakte bij het creëren van ; Look – 1 | Besloot ik om nog een mooie ooglook te gaan maken, dit keer met bruine en gouden tinten! Voor deze ooglook bracht ik van te voren ook eerst mijn oogschaduw basis aan van Essence. Zodat ook deze tinten goed tot zijn recht komen en nog mooier en intensiever van kleur worden! Ik begon met de kleur ; Frosted Choc – deze kleur bracht ik over mijn gehele bewegend ooglid aan. Dit is een práchtige warme gouden/bruine kleur met een geweldige glans! Vervolgens bracht ik de kleur ; Sweet Shop – aan in mijn crease, en iets daarboven. Dit is ook echt zo’n geweldigemooie kleur! Een mooie standaard basis kleur, die veel warmte en diepte geeft. Met een schone blendingkwast – zorgde ik ervoor dat de kleuren ; Frosted Choc & Sweet Shop – mooi in elkaar over liepen. Tot slot bracht ik de kleur ; Wonka – aan op mijn onderste wimperrand. Deze warme chocolade/bruine kleur is ook echt zo’n mooie basis kleur om te gebruiken in je look! Zo warm en intens van kleur, je kan er zoveel kanten mee op! Ik gebruikte deze kleur dus ook vooral om de look echt af te maken, en om mijn groene ogen nog meer te laten schitteren! Ik ben echt nu al verliefd op deze ooglookhet word zeker een groot favoriet van mij uit dit oogschaduw palette!



Ik vond het echt ontzettend leuk om mijn allereerste make-up look te maken met dit práchtige palette van ; I Heart Make-up!
Je kunt nog zoveel mooie kanten op met dit palette, er kunnen zeker oneindig veel geweldige en mooie make-up looks mee gemaakt worden!
De oogschaduws zijn echt heel erg fijn in gebruik! De textuur is zo zacht en ze blenden zo gemakkelijk in, echt ongelofelijk fijn! Dit oogschaduw palette word absoluut één van mijn favorietei love it so much!

Dat ik tevreden ben over de kwaliteit van dit oogschaduw palette, dat is één ding wat zeker is! Ik word zó gelukkig van dit mooie palette! Álles aan dit palette van I Heart Make-up is gewoon zo onwijs leuk! Raad ik dit palette aan? Nou daar hoeven we niet lang over na te denken .. natuurlijk raad ik hem aan! En niet alleen deze, want de andere 4 varianten zien er ook veel belovend en prachtig uit! Het is maar net waar je keuze het meeste naar uit gaat natuurlijk. Maar één ding is zeker .. de kwaliteit is echt géweldig! We hebben er weer een waanzinnig goed en leuk – budget make-up product bij!


 

I Heart Make-up | Wonder Palette – Naked Chocolate kost €9,95,- en is o.a te koop op de website van Boozyshop.

2 gedachtes over “I Heart Make-up | Wonder Palette – Naked Chocolate

Geef een reactie

