MAC | Lip Pencil – Soar

‘Een make-up product kopen wat ik eigenlijk helemaal niet mooi of bijzonder vind?’ – Zit hier logica in .. nee haha! Vandaag stel ik jullie voor aan één van mijn nieuwste aanwinsten van mijn fávoriete make-up merk ; MAC! – Dit is niet zomaar een lipliner, dit is namelijk de meest bekende en populairste lipliner van MAC, en éindelijk heb ik hem weten te bemachtigen! Vandaag laat ik jullie graag kennis maken met de lipliner; Soar! Benieuwd naar het verhaal rondom deze lipliner? Kijk dan snel mee naar mijn review!


Ik begon de openingszin in deze review wel heel apart, niet?Want waarom zou ik een make-up product kopen die ik helemaal niet mooi of bijzonder vind? Toen ik het merk ; MAC Cosmetics – net leerde kennen en mijn eerste make-up producten ging aanschaffen van dit merk, was deze lipliner al erg populair. Ik hoorde er veel verhalen over, en begreep eigenlijk nooit zo goed waarom deze lipliner nou zo populair en gehypet was? De lipliner is bijna altijd uitverkocht en heel veel Beauty-liefhebsters zijn er zo razend enthousiast over. Maar begrijpen .. nee dat deed ik in het begin niet.
Het is toch maar een simpele liplinerde kleur is niet heel bijzonder’ ? – ‘Waarom wilt iedereen deze lipliner zo graag?’ – Deze vragen heb ik mijzelf vaak genoeg gesteld. Tot het moment aankwam dat ik persoonlijk echt een eigen voorkeur begon te krijgen voor bepaalde lipstick kleuren.
Ik begon steeds meer ; Nude | Roze/Oudroze | of Bruine – lipstick kleuren, te kopen. – Deze voorkeur kwam niet zomaar ergens vandaan, er begon namelijk een nieuw soort trend/hype te ontstaan ; ‘Bring the oldschool lip colors back!’ – vroeger waren namelijk vooral de bruine lipstick tinten erg populair! En doordat grote bekendheden zoals ; Kylie Jenner – deze kleuren nu weer erg populair maken, is deze gehele trend weer helemaal terug gekomen .. and i love it so much! ♥ – Mijn lipstick stash bestaat nu voornamelijk het meeste uit zulke tinten, ik kan echt niet meer zonder! Ik ben écht verliefd geworden op deze tinten, en vandaar dat ik nu ook eindelijk de gehele ‘hype‘ begin te snappen rondom de lipliner ; Soar – van MAC!

Nu vind ik deze lipliner echt géweldig en onwijs mooi, hij hoort gewoon echt bij mijn make-up stash nu. Ik kan niet meer zonder Soar, hihi!
Het is zo’n fantastische basis kleur, en past onder zoveel mooie lipsticks! Een lipliner die van alle markten thuis is en waarmee je veel kanten op kan gaan! Een echte musthave, als zeg ik het zelf! Máár .. wat is deze lipliner moeilijk te bemachtigen zeg! Volgens mij stond ik op elke website wel aangemeld voor de melding; ‘MAC LiplinerSoar, is weer op voorraad‘.
Heel leuk en handig dat deze meldingen bestaan, maar op zo’n moment moet je er vliegensvlug bij zijn, want voordat je het weet is ; Soar – weer uitverkocht. Godzijdank heb ik dus geluk gehad en was ik op tijd met bestellen! – Maar toch heb ik evengoed mijn e-mail wel 100x nagekeken, want ; ‘Heb ik Soar nu wel echt?‘ – Ja .. ik heb hem echt! – Vandaag laat ik hem dolgraag met heel veel liefde aan jullie zien! Laten we snel verder kijken naar mijn nieuwe aanwinst!







De lipliners van MAC zitten allereerst verpakt in een matzwart | langwerpig doosje. Op dit doosje vind je verschillende informatie over het product, waaronder: Het logoDe naam van het product – en de ingrediëntenlijst. Een leuk detail aan het doosje is dat één van de zijkanten dus gekleurd is – in de kleur van de lipliner. Aan de zijkant van het doosje vind je ook gelijk – op dit gekleurde stukje, de naam van de lipliner terug ; Soar!
De lipliner zelf is in de vorm van een potlood – eigenlijk is dit het meest gebruikelijke wat ze doen bij lipliners qua vorm. Het potlood zelf is ook matzwart, en ook hierbij is het uiteinde gekleurd – in de kleur van de lipliner. Ook op het potlood vind je nogmaals ; het logo en de naam van de lipliner terug. Het potlood kan gewoon met een normale puntenslijper geslepen worden! Persoonlijk vind ik de verpakkingen van MAC er altijd heel mooi en verzorgd uitzien, en vind ik het ook erg fijn dat ze de producten verpakken door middel van doosjes. Zo weet je zeker dat je een mooi, nieuw en ongebruikt product hebt! Een detail wat ik ook erg fijn en leuk vind aan de lipliner, is dat de onderkant dus gekleurd is – in de kleur van de lipliner!
Ik vind dit zo fijn aan make-up producten, zo weet ik gelijk waar mijn producten liggen. Een hele fijne manier van organizen!




Soar is een lipliner met een ; donkere – oudroze kleur | en met ergens toch ook wel een bruine ondertoon in zich. De lipliner heeft een hele mooie dekking!
De kleur is echt ónwijs mooi! Ik ben echt van Soar beginnen te houden – het is absoluut één van mijn nieuwe favorieten geworden qua lip producten!
De lipliner heeft een matte finish en behoort tot de vaste standaard collectie van MAC. – Soar heeft overduidelijk een warme ondertoon in zich. En de pigmentatie .. die is zoals altijd weer helemaal geweldig! – Ik blijf er versteld van staan hoe géweldig en fijn de kwaliteit is en blijft van de producten van MAC! Wat hou ik ontzettend veel van dit mooie merk!




Omdat de lipliner – Soar, zo onwijs populair is – word hij ook veel gecombineerd met verschillende lipsticks, waaronder heel veel van MAC zelf.
Daarom heb ik hem voor deze review ook naast twee lipsticks uit me eigen stash gelegd, namelijk de kleuren; Mehr en Brave – allebei van MAC!
Op de swatch foto’s hierboven kun je goed zien hoe ontzettend goed de kleuren samen te combineren zijn, vooral de combinatie; Soar en Mehr!
Maar ook naast de lipstick ; Brave – staat de lipliner erg mooi! Je zou de lipliner dus eventueel kunnen gebruiken met één van deze lipsticks.
Natuurlijk kan je de lipliner ook individueel gebruiken, het is maar net wat je het mooiste en fijnste vind! Persoonlijk gebruik ik mijn lipliners altijd in combinatie met een lipstick, zodat mijn lipsticks veel beter blijven zitten. En daarnaast vind ik het altijd net iets mooier staan, doordat je dankzij de lipliner – al een goede basis hebt gemaakt op je lippen. De lijnen van je lippen komen hierdoor veel beter en duidelijker naar voren.
Wat ook opvalt aan de foto’s hierboven, is dat de lipliner; Soar – wat donkerder is dan de lipsticks, maar wel dezelfde kleur ondertonen hebben.
Ik vind het zelf altijd veel mooier als de lipliner iets donkerder is, als de lipstick die je erbij wilt combineren. Het zorgt voor diepte in de look en een mooie ombré-effect.








De lipliner laat zich erg gemakkelijk en fijn aanbrengen! Het product voelt romig en zacht aan tijdens het aanbrengen, een groot pluspunt dus!
Doordat de lipliner – de vorm van een potlood heeft, kun je heel precies en nauwkeurig te werk gaan. Ik wil wel als tip meegeven, verzorg je lippen wel goed van te voren! Een lipliner kan namelijk wat uitdrogend zijn.
Ik liet jullie net in de review al zien dat je de lipliner ook eventueel kunt combineren met een aantal lipsticks van MAC. Ik wil daarom niet alleen voorbeelden laten zien door middel van swatch foto’s op mijn hand, ook wil ik een combinatie dus op mijn lippen laten zien! Voor deze review koos ik ervoor om de lipliner – Soar, te combineren met een lipstick van MAC – in de kleur; Mehr! Bereid je alvast maar voor .. want deze combinatie is echt gé-wel-dig! ♥  Het is echt mijn fávoriete combinatie!

| De Houdbaarheid | : De lipliners van MAC hebben echt een geweldige houdbaarheid! Zo ook met Soar, mocht je alleen deze lipliner willen dragen – dan bied hij een houdbaarheid van : 3 á 4 uurtjes! – Dat zijn zeker wat mooie uurtjes dat je van de lipliner kunt genieten!
Mocht je de lipliner willen combineren met een lipstick, dan heb je een houdbaarheid van : 4 á 6 uurtjes! Dat is natuurlijk al helemaal geweldig!
Ik ben echt razend enthousiast over deze lipliner! De kleur, de houdbaarheid, de variatie die hij je eventueel kan bieden .. fantastisch!





Het begon als een haat/liefde relatie, maar uiteindelijk is deze lipliner groot favoriet geworden bij mij! En ben ik ontzettend blij dat ik hem toch heb aangeschaft, want ik kan niet meer zonder! Raad ik deze lipliner aan? Absoluut! Het is echt een heel fijn product, een kleur die prima geschikt is voor iedere dag, én .. een kleur die je oneindig veel kan combineren met de lipstick trend van nu! MAC Soar is een echte musthave .. voor iedere Beauty-liefhebsters! Ik vond het echt heel erg leuk om deze prachtige lipliner aan jullie voor te stellen! Welkom in de MAC familie, leukerd!

MAC | Lip Pencil – Soar ; kost €15,50,- en is o.a te koop bij de MAC Stores (Bijenkorf, Douglas, MAC Pro Store) of online op | http://www.maccosmetics.com of http://www.douglas.nl

Een gedachte over “MAC | Lip Pencil – Soar

  1. Pingback: Mijn Favoriete Lip-combinaties ♥ (Lipstick + lipliner!) | #1 |

Geef een reactie

