Dove | Go Fresh ♥ Voedende lotion – Sensatie van komkommer & Groene thee

De koude winter maanden zijn gelukkig weer voorbij, het word eindelijk weer tijd voor de warme – lange zomer dagen! Het is niet alleen de tijd van; Vakanties boeken, Cocktails & Barbecues, en de leukste zomer outfits weer uit de kast trekken .. Maar ook op het gebied van Beauty veranderd er in zulke maanden veel! De dikke – voedende bodybutters kunnen weer de kast in en maken plaatst voor de luchtige en frisse bodylotion. Want ook in de zomer heeft onze huid een goede verzorging en hydratatie nodig! Vandaag review ik voor jullie deze heerlijke – frisse bodylotion van het merk; Dove! Kijk je weer gezellig mee naar mijn review?


Een goede verzorging van de huid, het is zo belangrijk! Niet alleen in de winter maanden moeten we ons huidje goed hydrateren en verzorgen, maar ook in de zomer maanden is het erg belangrijk. Voor de winter maanden is het heerlijk om een goede dikke bodybutter te gebruiken, voor net die extra goede verzorging van de huid. Maar zodra de zomer maanden aanbreken is het natuurlijk veel lekkerder om iets ‘luchtigers‘ te gebruiken. Het zonnetje is al warm en intens genoeg namelijk, je huid heeft na zo’n lange – warme dag wel iets verkoelends nodig!

Toen ik laatst even lekker een dagje aan het rond snuffelen was bij de Action, kan het ook niet anders dat ik als – Beautyblogger – ook even een kijkje neem tussen de Make-up en Beauty – schappen.
Naast het feit dat ik dol ben op make-up, wil ik ook altijd graag een kijkje nemen bij de schappen waar de verzorgings-producten in liggen.
De Action bij ons hier in de stad heeft een groot aanbod aan heerlijkefijne, én betaalbare verzorgings-producten. De keuze is erg groot!
Van verschillende merken, tot de heerlijkste geuren, en de zachtste bodylotions/bodybutters. Voor ieder wat wils dus!

Sinds ik ontdekt heb dat ze bij onze Action dus ook het merk; Dove, verkopen voor een héle betaalbare prijs. Ben ik gelijk het één en ander gaan inslaan! Zo kun je er bijvoorbeeld voor hele leuke prijsjes – producten voor onder de douche score! Of zoals in mijn geval; de Bodylotions!
Mijn grote favoriet van de Dove Bodylotion is de geur; Kokos & Jasmine! – Maar naast deze heerlijke geur, spotte ik laatst ook deze waanzinnigelekkere geur! Een sensatie van komkommer en groene thee, ik ben héél erg benieuwd! Jullie ook?
Vandaag stel ik jullie graag voor aan deze heerlijke bodylotion, die ook nog eens érg betaalbaar is! Laten we snel verder kijken naar de review!


 



De witte verpakkingen, met kleurrijke details en met duidelijke teksten. Met tot slot het logo van ; Dove – erop.
Het zijn de kenmerken waardoor ik dit merk altijd herken. Ik ben echt een groot fan van het merk ; Dove! De héérlijke geuren, de fijne substanties en de geweldige producten. Dove is echt zo’n Beauty merk die het áltijd goed zal doen bij mij. Het Beauty merk valt mij ook altijd als eerste op als ik voor zo’n groot schap sta in de winkel. En dat is heel belangrijk! Tegenwoordig word je namelijk plat gegooid met allerlei verschillende merken, nieuwe lijnen, nieuwe geuren/verpakkingen. Soms weet je gewoon echt niet meer waar je naar moet kijken. In dat opzicht is Dove gelukkig altijd zichzelf gebleven, en ook dat is een groot pluspunt! Ik vind de verpakkingen van de producten van Dove, erg fijn in gebruik!

Zo ook met de verpakking van deze voedende lotion. Dit heerlijke product komt in een wit gekleurdelangwerpige/rechthoekige fles.
De fles heeft aan de linkerkant een soort ‘uitgegraven‘ – figuurtje. Naar mijn idee hebben ze dit gedaan zodat je de fles nog iets beter kunt vasthouden tijdens het gebruik. Zodra ik de fles namelijk wil vasthouden, dan vormt mijn hand zich automatisch in dat gedeelte. Een klein detail wat ik graag wilde benoemen! Verder staat er op de voorkant van de fles wat belangrijke informatie over het product, zoals; Wat voor product is hetWelke geur bevat de lotionVoor welk huidtype is deze bestemd. En natuurlijk staat het logo van Dove, samen met het gouden vogeltje op de voorkant gegraveerd! Hoe kan het ook anders hihi!
Mocht je opzoek zijn naar de ingrediënten lijst, deze bevind zich op de achterkant van de fles. De ingrediënten lijst zal ik later in deze review verder met jullie behandelen! Tot slot staat er op de achterkant van de fles ook een korte beschrijving over het product. De fles is voor de rest voorzien van groengekleurde details, een erg leuk detail! Het geeft namelijk goed aan dat de voedende lotion naar komkommer en groene thee ruikt.
Wat betreft de verpakking, een dikke prima! Het ziet er prima in orde uit, mooi verzorgd – en duidelijk!


 


Ingrediënten lijst:

Aqua | Glycerin | Stearic Acid | Isopropyl Palmitate | Glycol Stearate | Dimethicone | Tocopheryl Acetate | Collagen Amino Acids | Helianthus Annuus Hybrid Oil | Isomerized Linoleic Acid | Lactic Acid | Potassium Lactate | Sodium PCA | Urea | Menthol | Glyceryl Stearate | Triethanolamine | Carbomer | Cetyl Alcohol | Hydroxyethylcellulose | Stearamide AMP | Disodium EDTA | Parfum | Methylparaben | Phenoxyethanol | Propylparaben | Camellia Sinensis Leaf Extract | Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract | Alpha-Isomethyl Ionone | Benzyl Alcohol | Butylphenyl Methylpropional | Citronellol | Hexyl Cinnamal | Carboxaldehyde | Limonene | Linalool | CI 19140 | CI 42090


 


~ Wat belooft Dove met deze Go Fresh – Voedende lotion? :

‘ Dove Go Fresh Voedende Lotion, met verfrissende komkommer en groene thee geur. Laat je huid de gehele dag goed gevoed & als herboren aanvoelen. ‘ – ♥ Trekt snel in | ♥ Dermatologisch getest
‘ DeepCare Complex ; bevat huideigen nutriënten en rijke essentiële olie, om je huid diep te voeden. ‘


 


En dan nudé geur natuurlijk! Het gene waardoor je altijd besluit om een product mee te nemen, want wij als vrouwen vinden dat heel belangrijk hoor! Hihi! Want naast het feit dat het product niet alleen goed verzorgend moet zijn, is het ook belangrijk dat de geur natuurlijk lekker ruikt!
Het merk; Dove – belooft dat deze voedende lotion ; Een sensatie van komkommer en groene thee is. Nou daar is geen woord over gelogen!
Zodra je de fles namelijk open maakt komt er een héérlijkefrisse komkommer geur naar buiten! Daar valt niet om heen te kijken, de geur is gewoon op een subtielefijne manier aanwezig. Het zijn niet alleen de komkommer, de groene thee en de verpakking die groen gekleurd zijn – ook de voedende lotion zelf hebben ze een lichtgroene/witte kleur gegeven. Wat een leuk extra detail!
De substantie van de voedende lotion is erg fijn en perfect voor aankomend seizoen! Een vrij dunneluchtige bodylotion met echt een waanzinnige lekkere – frisse geur! Ik ben echt verliefd geworden op deze geur, het is jammer dat ik hem niet aan jullie kan laten ruiken! (Het word toch maar tijd dat ze dat gaan uitvinden hoor .. dat ik het zo via mijn scherm – de geur kan doorsturen naar jullie haha!)


 


Naast het feit dat de geur ontzettend lekker is, vind ik de substantie en de werking ook erg fijn in gebruik. De Voedende Lotion komt absoluut zijn beloftes na! De lotion laat zich erg gemakkelijk aanbrengen op de huid, hij smeert zó gemakkelijk uit! Zodra je hem aanbrengt merk je ook overduidelijk dat de geur van de groene thee ook naar voren komt, dit maakt de lotion net iets ‘kruidiger‘ – warmer van geur. De komkommer zorgt dan juist weer voor het tegenovergestelde, voor de luchtige frisse geur. Net een fijne combinatie zo samen, van allebei de kanten heb je dus wel iets in de geur zitten!
Persoonlijk vind ik het altijd erg fijn als mijn bodylotion/bodybutter snel intrekt, en gelukkig bied deze voedende lotion van Dove – dat ook!
Het product smeert dus niet alleen heel erg fijn uit, maar trekt dus ook erg snel in! Twee pluspunten in één!
Daarnaast viel het me ook gelijk op dat de voedende lotion zijn naam ook echt eer doet, mijn huid voelt namelijk na gebruik zó zacht aan! Wauw wat heerlijk en fijn zeg! Tijdens het aanbrengen van de lotion viel het me gelijk op dat je een soort verkoelendverfrissend gevoel ; voelt op de huid. Net of het product ook daadwerkelijk zijn werking doet, en ook écht in de huid trekt. Een heel apart gevoel, maar wel heel erg fijn! Zo weet je zeker dat het product ook echt zijn werking goed doet! Na gebruik voelt je huid dus echt heel erg zacht aan, en de geur blijft op een hele subtiele manier aanwezig op de huid. De voedende lotion van Dove is te gebruiken voor de normale huid.Al met al héél veel grote pluspunten dus aan dit heerlijke product! Ik ben weer enorm enthousiast en blij!


 


Laat de zomer maanden maar komen! Want ik heb alvast een heerlijkevoedende lotion gevonden die ik absoluut ga gebruiken aankomende maanden! Dit geweldige product is echt ideaal voor de warmezonnige dagen, omdat je een heerlijkverfrissend gevoel ervan krijgt. En daarnaast bied hij ook de juiste voeding voor de huid, wat wil je nog meer? Ik ben in ieder geval super blij met mijn aankoop! – Een voedende lotion met een wáánzinnige – lekkere geur, die zich niet alleen fijn en gemakkelijk laat aanbrengen, maar ook nog eens erg snel intrekt – en die tot slot je huid echt heel erg zacht maakt! Ja, ik ben echt fan geworden van deze voedende lotion van Dove en ik raad hem absoluut aan!

Dove | Go Fresh ♥ Voedende lotion (400ml) – kost €2,89,- en is te koop bij de Action.

Geef een reactie

