Catrice | Blush Artist Shading Palette – 010 BronzÉclat

Een Blush-palette, het is een make-up product wat erg handig kan wezen – omdat het meerdere kleurtjes in één doosje bevat. Maar het kan ook in ze ‘tegendeel’ werken, omdat je toch liever een losse blush erbij pakt. Ondanks dat ik toe moet geven dat ik ook niet vaak een Blush-palette erbij pak, heeft deze nieuwe variant van Catrice mij erg verrast op een positieve manier! Sinds ik hem heb, gebruik ik hem bijna iedere dag!
Soms moet je deze handige leukerds eens een kansje geven! Vandaag laat ik erg graag mijn nieuwe aanwinst van Catrice aan jullie zien! Kijk je mee naar mijn review?


Een nieuw concept bij het geweldige budget make-up merk; Catrice – Ze hebben namelijk voor de nieuwe voorjaarscollectie, drie verschillende ‘Blush Artist Shading Palette’ uitgebracht!
Catrice is wat mij betreft echt mijn fávoriete budget merk als het gaat op make-up. De kwaliteit, de kleuren, de variatie die ze bieden .. géweldig! En al deze punten voor ook nog eens een héle betaalbare prijs .. wat wil je nog meer?!
Máár .. de drogisterijen verkopen natuurlijk niet alleen dit prachtige make-up, er is namelijk nog een grote concurrent in de make-up schappen te vinden! En dan heb ik uiteraard natuurlijk over het andere mooie budget merk; Essence.

Catrice en Essence, twee geweldige & mooie budget make-up merken! Maar het zijn ook twee budgetmerken die graag erg vernieuwend en uniek willen zijn! Zij hebben twee keer per jaar namelijk een hele grote schoonmaak beurt die ze verrichten in hun make-up schappen.
Ze doen dit zowel in het voor- als in het najaar. Wat er bij zo’n opruiming komt kijken? Ze halen er producten uit die bijvoorbeeld niet meer goed verkopen, en deze lege plekken – maken plaats voor weer een aantal prachtige – nieuwe make-up producten!
Het komt soms ook nog wel eens voor dat ze helaas dus ook héle fijne producten eruit halen, waarom ze dat doen .. geen idee! De fijne producten die ze er dan uit halen, zijn soms razend populair en verkopen juist heel erg goed! Een beetje apart, en erg jammer .. maar goed, soms is het niet anders!

Het Blush Artist Shading Palette – die ik vandaag aan jullie ga laten zien, behoort ook tot de nieuwe voorjaarscollectie van 2016!
Als grote liefhebster van make-up vind ik het uiteraard géweldig om even lekker rond te snuffelen tussen alle nieuwe producten die zo’n make-up merk lanceert.
Een tijdje geleden schreef ik trouwens ook al een review over een práchtige highlighter uit de nieuwe voorjaarscollectie van Catrice, mocht je daar ook geïnteresseerd in zijn – klik dan even op het linkje hierboven!
Naast het feit dat ik niet alleen de ongelofelijkemooie highlighter heb weten te scoren uit de nieuwe collectie, is mijn Beauty-hartje dus ook gevallen voor dit geweldigemooie Blush Artist Shading Palette! Vandaag wil ik jullie graag kennis laten maken met dit schitterende palette!


 



Het strakke design, de geweldige kwaliteit, het is een budget make-up merk wat het áltijd goed zal blijven doen! En wederom stelt Catrice ons dus ook met deze nieuwe voorjaarscollectie niet teleur. De verpakkingen zien er weer perfect, duidelijk, stijlvol, en prima uit!
Zo ook met dit nieuwe; Blush Artist Shading Palette – het blush palette zit verpakt in een stevige transparanterechthoekige plastic doosje.
Een voordeel aan zo’n transparante verpakking, op deze manier kan je gemakkelijker je make-up product terug vinden in je stash! Altijd een erg fijn detail!
Het logo van Catrice en de benaming van dit palette bevinden zich op de voorkant van het doosje, in een glanzendezilveren tekst.
Maar er is natuurlijk ook nog een achterkant, en Catrice zorgt er altijd wel voor dat ook zo’n achterkant goed gevuld staat – haha!
De naam van het palette; 010 BronzÉclat  – Informatie over het palette – en de Ingrediënten lijst, het bevind zich allemaal op de achterkant van het blush palette. Het palette gaat open/dicht door middel van een klik-systeem. Kortom, de verpakking ziet er weer tiptop uit!


 


Wat zegt Catrice over de Blush Artist Shading Palette? :

Een palet met drie harmonieuze kleuren en effecten voor een blush met highlights en natuurlijke kleuraccenten. De fijne poedertextuur is langhoudend en mengt perfect.


 


Ingredienten lijst :

Mica | Talc | Nylon-12 | Dimethicone | Magnesium Stearate | Octyldodecanol | Synthetic Fluorphlogopite | Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2 | Octyldodecyl Stearoyl Stearate | Cetyl Dimethicone | Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil | Tocopheryl Acetate | Aloe Barbadensis Leaf Extract | Cocos Nucifera (Coconut) Oil | Triethoxycaprylysilane | Alumina | Silica | Tin Oxide | Caprylyl Glycol | Phenoxyethanol | May Contain: CI 73360 (Red 30 Lake) | CI 75470 (Carmine) | CI 77491 | CI 77492 | CI 77499 (Iron Oxides) | CI 77891 (Titanium Dioxide) |


 



010 BronzÉclat – Een blush palette van Catrice die in het vaste assortiment zit vanaf nu! Naast deze variant heb je nog twee andere; 020 CorAll I Need & 030 Rock´n´Rose.
Het enige nadeel wat ik me tot nu toe kan bedenken bij deze Blush Artist Shading Palette – is dat ze de kleuren geen namen hebben gegeven.
Vandaar dat ik voor mijn eigen review, de kleuren een cijfer heb gegeven. Zo kan ik op een duidelijke manier laten zien/vertellen hoe de verschillende kleuren eruit zien – en hoe ze per stuk zijn!
010 BronzÉclat, hét blush palette wat mij het meeste aansprak van de drie. Dit palette bevat namelijk drie poeders met een warme ondertoon, en daar hou ik persoonlijk heel erg van!
Laten we de kleuren één voor één even kort bespreken! :

1 – Een medium-donkere ; matte perzik/bruine kleur | (Een kleur die als blush, en eventueel als bronzer gebruikt kan worden)
2 – Een lichte-medium ; Perzik kleur met een gouden ondertoon en een glanzende finish | (Een kleur die als blush gebruikt kan worden)
♥ 3 –
Een lichte-medium ; Champagne-achtige kleur met een roze/gouden ondertoon | (Een kleur die gebruikt kan worden als highlighter)

Het Blush Palette is in zijn geheel ontzettend goed gepigmeteerd! Alle drie de poeders bevatten een geweldigedekkende pigmentatie, echt waanzinnig goed en fijn natuurlijk!
Een blush palette waarmee je meerdere kanten op kan gaan, een erg multifunctioneel make-up product dus! Wat betreft de kleuren combinatie en de kwaliteit/pigmentatie .. gé-wel-dig!


 



De Catrice Blush Artist Shading Palette liet al een waanzinnigegoede kwaliteit zien tijdens het swatchen op mijn hand, máár .. hoe zal het product zijn wanneer ik het aanbreng op mijn gezicht? Natuurlijk ook weer helemaal geweldig! Wat ben ik ontzettend blij met dit nieuwe product van Catrice, dit geweldige merk is weer erg goed bezig!
Voor mijn review wilde ik natuurlijk wel de verschillende kleuren aan jullie laten zien, ik wil graag de volgende combinatie aan jullie laten zien; De poeders : 1 en ♥3.
Mag ik even kwijt dat ik écht verliefd ben op deze combinatie?! – Normaal zijn we natuurlijk gewend dat een blush kleur meestal naar de roze/perzik-achtige tinten neigt. Maar waarom zou je ook geen mooie bruin-achtige tinten kunnen dragen? Ik ben er dol op!
En daarnaast is de highlighter uit dit palette – poeder nummer ♥3 – echt ontzettend mooi! Een práchtige – warme champagne-achtige kleur.

De poeders laten zich erg gemakkelijk en fijn aanbrengen, ondanks de geweldige pigmentatie – kun je de poeders stuk voor stuk makkelijk opbouwen in intensiteit en naar eigen smaak! Een puntje wat ik persoonlijk erg fijn vind aan het product, soms kan een té gepigmenteerde blush ook verkeerd uitvallen en echt een ‘Bam! In your face‘ zijn. En dat willen we natuurlijk voorkomen! Het moet wel natuurlijk blijven, en dat doen deze poeders absoluut! Deze combinatie is in ieder geval erg geslaagd en groot favoriet van mij geworden!


 


Het mag wel weer duidelijk wat voor een geweldigeprachtige, en fijn product we weer mogen verwelkomen in de budget make-up schappen.
Catrice heeft me absoluut weer blij verrast met dit mooie – nieuwe product. De Blush Artist Shading Palette is absoluut een groot favoriet van mij geworden! En misschien toch ook wel het eerste blush palette wat ik er vanaf nu regelmatig bij pak s’ochtends tijdens het opmaken, dat zegt al genoeg denk? Dus lieve meiden, mochten jullie opzoek zijn naar een Blush Palette met een geweldige kwaliteit/pigmentatie, en met een keuze uit varianten waar voor ieder wel wat moois tussen zit, een palette voor weinig geld? – Stop dan met zoeken, want ik raad absoluut dit mooie palette van Catrice aan! Het is ze geld echt waard, een échte budgettopper weer!

Catrice | Blush Artist Shading Palette kost €4,59,- en is te koop bij de Kruidvat of Trekpleister.

Geef een reactie

