Mijn Random Favorietjes van dit moment! ♥ #1

Hallo lieve volgers van mij! Welkom terug op mijn blog! – Vorige week gaf ik in een artikel al aan dat ik graag wat vernieuwing wil op mijn blog. Niet schrikken! De reviews over make-up en beauty producten zullen absoluut nog voorbij blijven komen op mijn website. Maar ik wil ook graag wat leuke – nieuwe ideeën aan jullie laten zien, in de vorm van een artikel. Daarom begin ik vandaag met een nieuw soort rubriekje op mijn blog! Ik wil namelijk één keer in de zoveel tijd mijn ; Random Favorietjes! ♥ – aan jullie laten zien. Beauty producten, favoriete films/series, leuke outfits of heerlijk eten, jullie kunnen in dit nieuwe rubriekje van alles van mij verwachten! Kortom; allerlei verschillende dingen die op dit moment favoriet van mij zijn! Ik heb er ontzettend veel zin in en ik wil daarom dolgraag dit artikel met jullie delen! Kijken jullie gezellig mee?


| MIJN FAVORIETE FILM & SERIE | ♥ ♥

Laat ik mijn artikel gelijk maar goed starten! Ik wil namelijk twee favorieten met jullie delen op gebied van films/series.
Escape Plan – deze film ontdekte ik laatst op Netflix. Soms heb je wel eens van die momenten dat je liever een film wilt kijken in plaats van een serie, nou zo’n moment had ik dus ook! Scrollend door alle films die er op Netflix staan, je hebt zoveel keuze .. wat voor soort film wil ik graag kijken?
Uiteindelijk viel mijn oog op de film Escape Plan! – De film werd mij aangeboden omdat ik de serie; Prison Break – heb gekeken. Een serie die ook echt gróót favoriet is van mij! (Op dit moment kijk ik hem voor de 2e keer samen met mijn vriend!)
De film Escape Plan heeft 5 Sterren op Netflix, dus dat belooft veel goeds! – Het is niet alleen een film met hele goede acteurs zoals ; Sylvester Stallone en Arnold Schwarzenegger, maar het is een hele goede actie film die zich afspeelt in een gevangenis.
Ik ga er niet teveel over verklappen, persoonlijk vond ik de film in ieder geval heel erg goed! Veel actie, met een erg goed verhaal erachter. Absoluut een aanrader!

# Waar gaat Escape Plan over? :Ray Breslin is ’s werelds meest vooraanstaande autoriteit op het gebied van structurele veiligheid. Na het analyseren van elke hoogbeveiligde gevangenis en een breed scala van overlevingsvaardigheden te leren, kan hij uit elke gevangenis ontsnappen. Zijn vaardigheden worden op de proef gesteld wanneer hij gevangen wordt in een gevangenis die door en voor hem is ‘ontworpen’. Hij moet ontsnappen en degene vinden die hem achter de tralies zette.


Het volgende onderwerp wat ik graag met jullie wil bespreken, is de welbekende serie; The Vampier Diaries!
W a u w ! – Wat hou ik óngelofelijk veel van deze serie zeg! Ik kan het amper in woorden uitdrukken, zo geweldig – goed vind ik het!
Deze serie staat ook op Netflix, alleen duurt het op Netflix altijd heel erg lang voordat ze een nieuw seizoen uploaden. Daarom heb ik besloten om de serie weer helemaal opnieuw te kijken, om weer opnieuw te ervaren hoe óntzettend leuk die is! Het verhaallijn in de serie is zo waanzinnig goed! De acteurs zijn zo leuk en spelen zo goed! Ook bij deze serie wil ik niet teveel verklappen, tot slot wil ik alleen nog even kwijt; Zorg ervoor dat je zakdoekjes bij de hand hebt, een heerlijke grote bak Ben & Jerry ijs .. want deze serie is géweldig en absoluut een aanrader! (Voor de grote fans onder ons, hebben jullie ook al gehoord dat ze voor Seizoen 8 hebben getekend?! Yeeey! ♥ Zo blij mee! – Dit seizoen zal wel de állerlaatste worden!)

# Waar gaat The Vampire Diaries over? : Opgesloten in tienerlichamen strijden de twistende vampiersbroers, Stefan en Damon, om de liefde van de innemende tiener Elena. ‘






| MIJN FAVORIETE LIPSTICKS | ♥ ♥

Natuurlijk kan dit onderwerp niet vergeten worden in mijn nieuwe rubriekje! Mijn favoriete lipsticks! En hoe kan het ook anders dan dat mijn favoriete lipsticks van het merk ; MAC – zijn, mijn fávoriete make-up merk!
Laat ik maar beginnen met de eerste geweldige kleur ; Velvet Teddy! – Met deze kleur heb ik in het begin echt een haat/liefde relatie gehad, ik vond de kleur op de een of andere manier echt vreselijk en begreep daarom nooit zo goed waarom er nou zo’n gehele ‘hype‘ was rondom de lipstick.
Nu ik hem uiteindelijk een keer geprobeerd heb, ben ik opslag verliefd geworden en kan ik echt niet meer zonder deze kleur!
Velvet Teddy is zo’n mooie draagbare kleur, perfect voor iedere dag!

De volgende kleur die ik graag met jullie wil bespreken is ; Whirl! – Deze práchtige kleur kreeg ik laatst cadeau van mijn vriend, en ik ben er ontzettend blij mee! Op dit moment zit ik wat betreft lipsticks, echt in zo’n fase dat ik heel erg neig naar bruine/nude kleuren of oudroze tinten.
Het effect wat zo’n soort kleur lipstick geeft vind ik op dit moment heel erg mooi! Chique, vrouwelijk, sexy, natuurlijk .. i love it!
Whirl is een iets gewaagdere kleur doordat hij aan de donkere kant is, maar hij is absoluut een aanrader – ik vind hem ónwijs mooi!

Tot slot wilde ik nog graag de kleur ; Mehr – met jullie delen! Een lipstick die helemaal met mij is meegekomen vanuit Engeland, omdat ik hem daar heb weten te bemachtigen. Het is een hele populaire kleur en ik draag hem daarom ook met heel veel liefde!
Mehr is een práchtige oudroze lipstick, een perfecte kleur voor iedere dag en ontzettend mooi in combinatie met de lipliner; Soar!
Ook deze lipstick is dus groot favoriet van mij en draag ik op het moment heel erg veel! Ik kan niet meer zonder deze mooie – oudroze kleur, hij is schitterend!

( Mochten jullie meer informatie en foto’s willen zien van de lipsticks, dan verwijs ik jullie graag door naar de artikelen die ik geschreven heb over de lipstick! – De linkjes naar deze artikelen staan hierboven bij de namen van de lipsticks vermeld, je hoeft er alleen maar op te klikken! )


 


| MIJN FAVORIETEN ETEN – DRINKEN – SNACKS | ♥ ♥

Dit onderwerp leek me ook ontzettend leuk om met jullie te delen! Omdat dit natuurlijk best wel een persoonlijk onderwerp is, maar zo leren jullie mij ook wat beter kennen en dat vind ik leuk! En wie weet, krijgen jullie hierdoor ook wat inspiratie!
Mijn favoriete thee op dit moment, en eigenlijk altijd wel .. is de Sterrenmunt Thee van Pickwick! Nou ben ik niet een enorme thee-leut, maar zo nu en dan vind ik het heerlijk om s’avonds op de bank een kopje thee te drinken. Of natuurlijk onder het genot van een goede film/serie op Netflix! Als we geen verse munt bladeren in huis hebben, dan pak ik altijd deze thee erbij. Eigenlijk is dit toch wel dé smaak die ik het meeste drink, ik vind hem heerlijk!
De smaak van de thee is kruidig, vol/warm van smaak, maar toch ook ergens fris. Een heerlijke combinatie samen! De Sterrenmunt Thee van Pickwick is een combinatie van; Munt, zoethout, venkel en anijs. – Een absolute aanrader! Hij is érg lekker!

Wat betreft maaltijden ben ik dol op van alles, en ben ik niet zo zeer een echt Hollander die alleen maar houd van aardappelengroente en vlees.
Ik kom uit een echte Vissers-stad, dus je kunt wel stellen dat het met de paplepel is ingegoten. Ik ben dol op vis! En dat heb ik echt van mijn vader geërfd denk ik, hihi! Vanaf jongsafaan eten wij iedere zaterdag ; Soep met stokbrood en salades, of een lekker visje erbij!
Hoe kan het dan ook anders dan dat ik ook van gerechten houd waar vis in zit, misschien is de foto hierboven niet heel smakkelijk om te zien .. maar geloof me – het gerecht is ónwijs lekker en groot favoriet bij ons thuis!
Het is een recept wat ik ‘zelf’ bedacht heb, maar wat eigenlijk gewoon heel normaal is om te combineren. Maar oh, ohoh, wat is het lekker eten zeg!
Ik zal in het kort mijn receptje met jullie delen:

Zet een pan op met pasta en één met broccoli, laten dit allebei koken en giet het daarna af. 
Pak vervolgens een grote diepe pan, en doe hier de pasta en de broccoli in ; doe dit wel laagje voor laagje.
Terwijl je dit doet voeg je ook de zalm toe (dit kan je gewoon zo vanuit het pakje in de pan doen) ; ik gebruik altijd Zalm Snippers, een pakje van 300 gram die je bij de Albert Heijn kunt kopen.
Tot slot voeg ik een aantal bakjes Boursin Knoflook en fijne kruiden toe, dit is een soort crème-achtige substantie waarmee je de saus kan maken en waardoor je ook extra smaak toevoegt aan het gerecht. 
Meng alles goed door elkaar en laat het goed warm worden en garen, je kunt als laatste stap altijd nog wat kruiden zoals; Zout en peper, toevoegen voor wat extra smaak.

Tot slot als allerlaatste ‘Food Favourite‘ – een héérlijke reep chocolade van het merk; Côte d’Or – in de smaak; Pure Nougat!
Wat een onwijs lekkere chocolade reep is dit zeg! Je moet echt oppassen dat je er niet teveel van snoept. Zo nu en dan voor in het weekend vind ik hem heerlijk om te kopen en s’avonds lekker op te peuzelen terwijl ik een serie/film kijk.
De chocolade heeft een lekkerevolle smaak, en bevat nougat aan de binnenkant – wat het nog extra lekkerder maakt! De reep zelf is van pure chocolade gemaakt, en de binnenkant dus van nougat. Een óngelofelijke lekkere combinatie samen, ook zeker weten een aanrader! Zo nu en dan mag je jezelf best wel eens verwennen .. toch?!

 





| MIJN FAVORIETE GAME | ♥ ♥

Huh .. game jij?!‘ – Ja haha! Sinds kort eigenlijk. Wie speelde er vroeger nou niet De Sims?! – Ik heb dit spel nog gekend toen net de allereerste versie uitkwam, als ik dat nu zo terug zie dan denk ik wel echt .. jeetje wat oldschool zeg! Maar wel heel erg leuk, het zijn toch herinneringen van vroeger!
Het begon ergens toch wel weer héél erg te kriebelen, om het spel weer te gaan spelen! Dus ik besloot om het spel weer te kopen. Ik twijfelde enorm tussen De Sims 3 en de nieuwe Sims 4, maar ik besloot uiteindelijk toch om voor de Sims 3 te gaan.
Anders ga je in één keer wel heel erg van oldschool – naar hello new! – De Sims 3 leek me de perfecte tussen weg.
Op de website van Bol.com bestelde ik de Sims 3Starterspakket (€34,99,-). In dit pakket krijg je namelijk niet alleen het originele Sims 3 spel, maar ook twee uitbreidingenNa Middernacht & Luxe Accessoires. Echt heel erg leuk! Zo kan je gelijk heel uitgebreid spelen.
Ik voel me ook weer helemaal kind nu als ik het spel speel, het is aan de andere kant ook een stukje ontspanning wat je jezelf bied. Even helemaal in het wereldje van de Sims zijn, ik vind het leuk! En ik wilde het stiekem toch wel heel erg graag met jullie delen.



 

| MIJN FAVORIETE KLEDING ITEMS |

Dit onderwerp kan natuurlijk ook niet ontbreken op mijn blog! Het is een onderdeel wat hoort bij mijn blog, en hoewel ik er vrij weinig over schrijf – is het juist éxtra leuk om het wel eens te doen!
Een groot Fashion Favorietje van mij zijn absoluut mijn Adidas Superstar – sneakers! Deze té leuke sneakertjes kreeg ik vorig jaar op vakantie cadeau van mijn vriend, en tot op de dag van vandaag ben ik er nog steeds ontzettend blij mee!
Ze lopen heerlijk, ze passen overal bij .. én geloof het of niet, ze zijn nog steeds net zo wit als op de foto! Ik ben er héél zuinig op haha!
De Adidas Superstar – sneakers, kun je tegenwoordig overal kopen – let wel heel erg goed op de prijzen! Want ondanks dat ze overal aangeboden worden, is de prijs wel héél erg verschillend! Let hier dus goed op!

Mijn tweede Fashion Favorietje is mijn nieuwe ‘houthakkers’ blousje van de Primark! Deze heb ik recent gekocht dus ze zullen hem vast en zeker nog wel op voorraad hebben! Ik was al erg lang opzoek naar zo’n soort blousje en ook in die kleur, maar telkens liep ik hem mis in de winkels.
Het was of geen mooie/stevige kwaliteit, of de kleur en het patroon spraken mij niet aan. Of de prijs was gewoon véél te duur. Het zit als vrouw zijnde af en toe ook niet mee hoor als het gaat om kleding, make-up of wat dan ook, haha!
Eigenlijk had ik de hoop ook opgegeven en liet ik het aan mij voorbij gaan, totdat ik laatst dus in de Primark was – en dit blousje spotte!
Nu weet ik niet de exacte prijs meer uit mijn hoofd, maar ik weet wel zeker dat hij tussen de €10,- / €20,- was.
De kwaliteit is echt prima in orde! Een mooie stevige blouse die heel comfortabel zit en nog superleuk is ook!


 


 

| MIJN FAVORIETE PARFUM |

Het artikel sluit ik af met mijn favoriete parfum! – Natuurlijk is ook dit een onderwerp wat ik graag wil bespreken met jullie, en wat hoort bij mijn blog!
Als Beautyblogger schrijf ik niet alleen veel reviews over make-up producten, maar zo nu en dan komt er ook een nieuwe parfum even om de hoek kijken. Ondanks dat ik deze parfum nog nooit gereviewd heb voor mijn blog, wil ik hem wel heel erg graag met jullie delen!
Burberry Britt Londen, zo luid de naam van deze parfum. Deze parfum kreeg ik 2 jaar geleden cadeau van de moeder van mijn beste vriendinnetje, echt heel erg lief van haar!
Ik moet eerlijk bekennen, in het begin moest ik enorm wennen aan de geur – en droeg ik hem vrij weinig/niet. Wat natuurlijk erg zonde is! Daarom wilde ik de geur graag een tweede kans geven, en op dit moment draag ik hem erg veel en vind ik hem erg lekker en fijn!
Het is wel een geur waar je dus van moet houden, maar als je hem eenmaal waardeert en lekker vind .. heb je er veel plezier van!
De geur is o.a bij Douglas te koop, en dit is wat Douglas over de geur zegt:

Burberry London opent met clementine, kamperfoelie en de geur van de Engelse tuinroos in de boventonen. Jasmijn en pioenroos in de hartnoten schenken een bloemrijk accent. De compositie wordt voltooid door muskus, patchouli en sandelhout.


 

Dit was alweer het artikel voor vandaag! Ik hoop dat jullie mijn nieuwe rubriekje ; Mijn Random Favorieten van dit momentleuk vinden!
Ik vond het erg leuk om een wat persoonlijkere kant van mijzelf te laten zien, zo leer je iemand ook beter kennen.
Ik wil jullie in ieder geval ontzettend bedanken voor het bekijken van mijn artikel, en ik zou het erg leuk vinden als jullie een reactie achter laten!
Hopelijk heb ik jullie geïnspireerd met mijn artikel, en persoonlijk hoop ik dat ik nog veel vaker wat ‘edities’ mag schrijven van dit leuke rubriekje.

Bedankt voor het bekijken van mijn artikel, en tot de volgende keer! 

2 gedachtes over “Mijn Random Favorietjes van dit moment! ♥ #1

  1. Ik vind dit echt een heel leuk idee om regelmatig over te posten. the sims blijft ook nog steeds mijn favoriete game ooit en Mac lipsticks zijn nu eenmaal geweldig! Leuk artikel 🙂 kben benieuwd naar je volgende favorietjes post 😉

    Like

Geef een reactie

