Andrélon | Kokos Boost – Verzorgende Spray

Elke dag er weer verzorgd en goed uitzien, wij vrouwen vinden dat ontzettend belangrijk. Wij kunnen ons uren druk maken over onze make-up, over ons haar en over wat wij elke dag voor outfit aan trekken. Want naast het feit dat we uren voor onze kledingkast kunnen staan om de juiste en leuke outfit te vinden, of als we echt uren aan het twijfelen zijn welke prachtige lipstick van MAC we weer eens op gaan doen – is het ook erg belangrijk dat je haar er altijd goed en verzorgd uitziet! Het maakt je namelijk wel de persoon die je bent, en het geeft een bepaalde kenmerk en uitstraling aan jezelf.
Vandaag review ik een ; Verzorgende Spray – van Andrélon, voor jullie! Een product wat een luchtige volume moet geven aan het haar, en ook nog eens héérlijk ruikt! Ben je benieuwd naar dit product? Kijk dan gezellig mee naar mijn review!


Als afgestudeerde Kapster weet ik maar al te goed hoe belangrijk het is dat je haar er iedere dag verzorgd, schoon en goed uitziet!
Want in de Kappers – wereld zijn wij namelijk het voorbeeld voor de buiten wereld. Daarom is het extra belangrijk dat je er altijd erg goed en verzorgd bij loopt. Mijn moeder heeft een eigen kapsalon en daar werk ik nu al ruim 2 jaar met heel veel plezier! Zij zit zelf al op dit moment 40 jaar in het vak, echt ongelofelijk lang al – en absoluut bewonderenswaardig! Dus in dat opzicht leer ik natuurlijk onwijs veel van haar, en weet ik precies hoe ik het beste mijn haar kan verzorgen – zij kent mijn haar tenslotte als geen ander zo goed!

Wij hebben in de kapsalon – zelf, echt hele fijne en verzorgende producten – die wij uiteraard dagelijks gebruiken voor ons eigen haar. De producten die verkrijgbaar zijn bij de kapper zijn namelijk net iets verzorgzender en intensiever dan de producten die je bijvoorbeeld bij een drogisterij koopt.
Nu wil ik absoluut niet zeggen dat de producten bij een drogisterij heel slecht zijn, dat zeker niet! In tegendeel zelfs, moet ik eerlijk bekennen dat ook bij de drogisterij – echt hele fijne producten te koop zijn! Zo heb je voor iedere portemonnee dus een fijn product, het ligt helemaal aan jezelf en natuurlijk aan het soort haar wat je hebt – aan de hand hiervan kun je zelf bepalen welke producten het allerfijnste zijn voor je haar.

Andrélon is een merk wat we waarschijnlijk allemaal wel zullen kennen! Het is voor mij in ieder geval het merk wat ik het fijnste vind om te kopen bij de drogisterij, zo nu en dan wissel ik namelijk af met producten. De ene keer de producten uit de kapsalon, de andere keer van de drogisterij.
Als het gaat om de producten die je bij een drogisterij kunt kopen, dan is Andrélon een merk wat voor mijn haar het allerbeste en fijnste werkt.
Een tijdje geleden bracht Andréloneen compleet nieuwe lijn uit, met allerlei verschillende producten – én .. met de waanzinnige lekkere geur van ; Kokos!
Voor de lezeressen die mij al langer volgen, zullen waarschijnlijk wel weten dat de geur ; Kokos – absoluut mijn grote favoriet is!
Het leek mij daarom ontzettend leuk om een product uit deze nieuwe lijn te testen! Vandaag stel ik jullie graag voor aan deze ; Verzorgende Spray – van Andrélon!





Het meest bekende kenmerk aan de producten van Andrélon is toch wel de ; Lila-achtige kleurdé kleur van Andrélon! Een belangrijk detail waardoor je altijd de producten zal blijven herkennen.
De nieuwe ; Kokos lijn – heeft dit kenmerk namelijk ook, in combinatie met groen gekleurde details. De Verzorgende Spray zit verpakt in een simpel plastic, basic flesje. Wat betreft de uitstraling, vind ik dat het product er goed uitziet!
Het product is makkelijk in gebruik doordat het een spray bevat. Hierdoor kan je het product gemakkelijk en gelijkmatig aanbrengen in het haar.
Op de voorkant van het flesje staat alle belangrijkste informatie over het product. Het logo, de benaming van de lijn, en wat het product inhoud en wat het voor werking beloofd.
De ingrediënten lijst, de gebruiksaanwijzing, en alle overige informatie over het product – bevinden zich op de achterkant.



Ingrediënten lijst:

Aqua (Water) | VP/VA Copolymer | Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice Powder | Buytene Glycol | Caprylyl Glycol | Citric Acid | Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract | Cocos Nucifera (Coconut) Oil | Disodium EDTA | DMDM Hydantoin | Glycerin | Idopropyryl Butylcarbamate | Isopropyl Alcohol | Latic Acid | Laurrimonium Chloride | Parfum (Fragrance) | PEG-40 Hydrogenated Castor Oil | Pentylene Glycol | Phenoxyethanol | Polyquaternium-11 | Propylene Glycol | Sine Adipe Lac (Nonfat Dry Milk) | Sodium Hydroxide | Coumarin | Linalool



Wat zegt Andrélon over de ; Kokos Boost – Verzorgende Spray?

Kokosolie staat bekend om haar voedende werking en heeft de eigenschap te kunnen doordringen tot in de haarvezel, waardoor het je haar niet verzwaart. Dit terwijl andere oliën juist op je haar blijven liggen en hierdoor verzwarend kunnen werken.
Deze lijn is speciaal ontwikkeld om een luchtige volume boost en glans te geven aan fijn haar. Deze verzorgende spray, met kokosolie, geeft volume aan je haar en zorgt ervoor dat je je haar makkelijker kunt kammen. De spray verzorgt en geeft een gehydrateerd gevoel, zonder je haar te verzwaren. Resultaat: Intense voeding en een luchtige volume boost vol glans.

Andrélon Kokos Boost is vrij van parabenen, siliconen, en kleurstoffen!



Gebruiksaanwijzing :

1) – Was en verzorg je haar met shampoo en eventueel conditioner
2) – Spray het product op handdoekdroog haar
3) – Ga met een kam of met je handen door je haar om het product te verdelen en je haar te ontwarren. Niet uitspoelen!
4) – Breng je haar in model zoals je gewend bent. Föhn je haar voor een extra volume boost. Gebruik voor een optimaal resultaat ook de andere producten uit de Kokos Boost – lijn




Wat betreft de geur van deze Verzorgende Spray van Andrélon, in één woord; Héérlijk! – Ik ben echt dol op de geur van kokos, en dat bevat deze spray natuurlijk! Dat is ook een rede waardoor het product me zo erg aansprak. Nu is het wel zo met kokos, het kan de ene keer echt ontzettend lekker zijn – zoals in dit geval, maar kokos kan ook heel overheersend en té aanwezig zijn. Gelukkig is dat bij deze spray totaal niet het geval! De geur van kokos bij deze verzorgende spray is op een hele subtiele en lekkere manier aanwezig. Een hele fijne kokos geur!
De Andrélon Kokos BoostVerzorgende Spray, heeft een waterige, olieachtige substantie. Daar staan haar – sprays ook om bekend, dus ik had ook niet anders verwacht.
Een puntje wat ik erg vind tegenvallen aan de verzorgende spray, is dat hij op een hele aparte manier sprayt. Hopelijk is dat goed te zien op de foto’s hierboven. Wat ik namelijk verwachten tijdens het aanbrengen van de spray, is dat hij gelijkmatig sprayt – in de vorm van een soort ‘mist‘ wat dan over je haar gelijkmatig verdeeld word. Maar dat is helaas niet zo bij deze haarspray. Het product heeft namelijk best wel een ‘harde‘ straal wat betreft het aanbrengen op het haar, hopelijk begrijpen jullie wat ik hiermee bedoel te zeggen.
Door dit effect creëer je in ieder geval niet veel goeds aan het haar, en dat is ontzettend zonde! Het had zo anders kunnen wezen als hij gewoon normaal sprayt in de vorm van een ‘mist‘.
Maar doordat de spray zo ‘hard‘ aanbrengt, breng je het product ook niet gelijkmatig aan op het haar, maar juist heel erg plaatselijk. Hierdoor kun je dus het risico lopen dat je haar er heel snel vet van word. Een erg teleurstellend minpuntje dus, jammer!



Mijn eindconclusie – Hoe heb ik dit product ervaren? :

Mijn verwachtingen waren eerlijk gezegd heel erg hoog bij dit product, dit omdat ik het merk Andrélon heel erg fijn vind! Helaas moet ik bekennen dat ik deze; Kokos Boost – Verzorgende Spray, totaal niet fijn vind. Het product belooft veel dingen, maar voor mijn haar werkt het totaal niet.
Ontzettend jammer! Maar ook de mindere reviews moeten natuurlijk gedeeld worden.
De rede waarom ik dit product niet fijn vind? Allereerst de manier waarop het product zich laat aanbrengen, ik had namelijk veel liever gezien dat de spray zich op een gelijkmatige manier liet aanbrengen. En dus niet door middel van een harde straal die uit de flacon komt.
Ik heb van mijzelf altijd al de eigenschap aan mijn haar gehad, dat het ontzettend snel klit. Vooral als ik onder de douche vandaan kom. Dit product van Andrélon beloofd onder andere dat je haar gemakkelijker uitkambaar is, helaas merk ik hier totaal niks van.
Één van de belangrijkste beloftes van dit product is dat je wat extra volume krijgt nadat je het in model gebracht hebt, ook deze belofte zie ik nergens terug nadat ik het geföhnd heb. Mijn haar voelt na gebruik van deze spray heel stug en vet aan, en dat is iets wat je absoluut niet wilt natuurlijk! Maar helaas is het wel zo. Kortom, dit product beloofd een hoop dingen – maar voor mijn haar werkt het totaal niet.
(Het enige kleine pluspuntje wat ik me kan bedenken, is dat de kokos geur op een heerlijke – subtiele manier achter blijft in je haar, maar dat is ook het enige pluspuntje wat dit product mijn haar bied)




Helaas kunnen niet alle producten even fijn zijn, en zit er soms dus ook een mindere review tussen. Maar dat hoort erbij!
Ik had zo gehoopt dat deze héérlijk – ruikende ; Verzorgende Spray van Andrélonmijn favoriete nieuwe haarspray zou worden. Een product wat mijn haar heerlijk zou gaan verzorgen, maar helaas werkt het voor de structuur van mijn haar niet. Dat wil niet zeggen.. dat het voor jullie haar ook niet zal werken, je kunt het product natuurlijk altijd uitproberen! Iedereen heeft natuurlijk een totaal andere structuur in zijn haar zitten. Dus wie weet, is dit product wel iets voor jou! Proberen kan altijd! De geur is namelijk wel ontzettend lekker!

Andrélon | Kokos Boost – Verzorgende Spray 125ml ; kost €4,99,- en is o.a te koop bij de Kruidvat.

Geef een reactie

