Catrice | Allround Mascara Ultra Black – 010 Blackest Carbon Black Ever

Het vinden van de perfecte mascara, het lijkt een eeuwige zoektocht .. Maar zo nu en dan vind je dan eindelijk een hele fijne mascara! Elke mascara is bijzonder, en ook elke mascara levert een ander eindresultaat op je wimpers. Voor mij is het een hele uitdaging om te veranderen van mascara, aangezien ik al jaren dezelfde dag in en dag uit gebruik! Maar voor mijn blog vind ik het natuurlijk ontzettend leuk om nieuwe merken en nieuwe producten uit te proberen, vandaag stel ik jullie graag voor aan deze mascara van het geweldige budget make-up merk; Catrice! Kijk je weer gezellig mee naar mijn review?


Voor degene die mij echt al vanaf het begin volgen op mijn blog, weten dat ik al jaren gek ben op de ; Miss Sporty – Fabulous Curl mascara!
Ik vind deze mascara echt zo ongelofelijk fijn! Helaas begint die wel steeds moeilijker verkrijgbaar te worden in de winkels, bij ons in de stad kan ik hem alleen nog maar kopen bij de Etos. Mocht de mascara daar ooit verdwijnen, dan zou ik hem online moeten bestellen.
Langzamerhand begin ik dus steeds meer opzoek te gaan naar andere hele fijne, goede, en betaalbare mascara’s – maar zo’n zoektocht is natuurlijk een hele klus! Soms lijkt het net alsof je echt een spelt zoekt in een hooiberg, want je hebt tegenwoordig zo ongelofelijk veel keuze! Alleen maar goed natuurlijk! Want zo heb je voor iedere portemonnee en wimpertjes, een hele fijne mascara!

Wat mascara betreft, wil ik het liefst een kwalitatief hele goede mascara – maar wel voor een leuke budget prijs! En welk geweldige budget make-up merk kan mij daar beter bij helpen dan .. Catrice! Mijn fávoriete merk als het gaat om budget make-up producten!
Catrice bied op dit moment ook een vrij grote collectie aan als het gaat om mascara, keuze genoeg dus! Alleen wat bij mijn wimpers een minpuntje is, is dat ik maar vrij weinig mascara – borsteltjes, fijn vind .. dus jullie zullen wel begrijpen hoe moeilijk zo’n zoektocht dus is! En waarom ik mijn geliefde mascara van ; Miss Sporty – al jaren gebruik.
Máár .. zoals ik al aangaf, tegenwoordig heb je zóveel keuze – dat ook voor mijn wimpertjes er nog steeds ook hele fijne mascara’s zijn!
Na wat rond gesnuffeld te hebben bij het schap van Catrice, besloot ik om uiteindelijk deze mascara mee te nemen; Catrice – Allround Ultra Black mascara! Een mascara die volgens mij nog vrij onbekend is in Beauty-land, maar absoluut een echte budgettopper is! Ik wil hem ontzettend graag aan jullie voorstellen, dus blijf vooral nog even gezellig kijken!








Voor een budget make-up merk, vind ik dat de verpakkingen en de uitstralingen van de producten van Catrice – er altijd ontzettend goed uitzien!
De kwaliteit is allereerst altijd echt géweldig, mijn grote complimenten daarvoor in ieder geval! Maar de verpakkingen zijn ook altijd erg stevig, zien er goed verzorgd uit, soms zou je echt denken dat het geen budget merk is – maar gelukkig is dat wel zo! Een budget merk die absoluut mijn hartje veroverd heeft, dit merk is aan alle kanten gewoon zo fijn en goed!

De uitstraling en de verpakking van de ; Allround Ultra Black mascara – ziet er ook prima uit! Een ovaal-achtige vorm, die in zijn geheel donkerpaars is gekleurd met zilveren details – aan deze kenmerken herken je de verpakking van de mascara.
De verpakking voelt goed en stevig aan, en is erg fijn in gebruik! Op de voorkant vind je alle belangrijke informatie over de mascara ; Het logo, de benaming voor de mascara, en wat de mascara je te bieden heeft
Verdere informatie over de mascara bevinden zich op de achterkant, wat mij opviel is dat de ingrediënten lijst er niet op staat. Deze heb ik later nog proberen op te zoeken op internet, maar ook hier was hij nergens te vinden .. klein minpuntje van Catrice helaas!



Wat zegt Catrice over de ; Allround Ultra Black – mascara? :

Deze allrounder van Catrice is nu ook verkrijgbaar in Ultra Black met diepzwarte carbonpigmenten. Met het allround borsteltje is perfect aanbrengen heel eenvoudig. Het effect? Meer volume, meer lengte en meer krul!

‘ De Ultra Black textuur maakt elke aparte wimper erg sterk en diepzwart! ‘





Het borsteltje van de ; Allround Ultra Black – mascara, was voor mij wel één die nog compleet ‘nieuw‘ is om te ervaren. Een leuke uitdaging dus!
De ovaal-achtige vorm vind je ook terug in het borsteltje, in mijn ogen leek me dat een hele fijne borstel om mee te werken en om uit te proberen.
De mascara borstel bevat normale haartjes, dus bijvoorbeeld geen siliconen haartjes. Gelukkig maar! Want voor mijn wimpers werken siliconen haren niet.
De haartjes staan vrij dicht op elkaar geplant, persoonlijk vind ik dit zelf erg fijn! Maar het kan ook averechts werken, hierdoor kan het borsteltje namelijk wel erg veel product opnemen – en daardoor gaan de wimpers erg klonteren en té veel aan elkaar vast plakken.
Natuurlijk hoeft dit niet bij elke mascara zo te wezen! Daarom gaf ik deze mascara van Catrice evengoed een kans.
De mascara belooft om ; Extra – diepzwart te wezen, ik moet zeggen .. dit merkte ik absoluut terug in vergelijking met andere mascara’s die ik in mijn stash heb liggen, dus dat is al een groot pluspuntje! Wimpers die mooi – diep zwart gekleurd zijn, zijn extra mooi natuurlijk! Laten we snel kijken hoe de mascara het op mijn wimpers doet!




Voor mijn eigen reviews vind ik het erg fijn als jullie een zo goed mogelijke indruk krijgen van hoe de producten nou echt zijn, vandaar dat ik ook twee soort collages heb gemaakt – de één waarbij ik geen mascara draag & op de andere foto draag ik de ; Catrice Allround Ultra Black – mascara.
Zo kunnen jullie goed zien wat de mascara nou echt doet op mijn wimpers! Van mijzelf heb ik best wel lange wimpers, daar ben ik natuurlijk erg blij mee! Máár, ze kunnen ook behoorlijk lastig wezen haha! Zoals je kunt zien zijn ze niet heel erg zwart van kleur, dus een goede likdiepzwarte mascara werkt daarom het allerbeste. Zo komen mijn ogen het mooiste uit namelijk!

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen .. ik vind deze mascara van Catrice – echt óntzettend fijn tot nu toe! En dat had ik echt niet verwacht! Het vinden van een andere goede mascara vind ik gewoon echt heel erg lastig, en ik heb al een aantal teleurstellende reviews geschreven over een paar mascara’s die ik hiervoor getest heb voor de blog. Maar gelukkig mag ik vandaag een hele positieve review schrijven voor jullie!
Deze mascara van Catrice is echt géweldig en komt ábsoluut zijn beloftes na! Het borsteltje werkt zo óntzettend fijn, binnen no-time zijn mijn wimpers – diepzwart, en prachtig in volume gebracht met een mooie krul erbij! Ik kan niet anders zeggen dan dat ik echt heel erg verrast ben door deze mascara, wauw!
De mascara werkt allereerst dus súper fijn, maar daarnaast maakt hij mijn wimpertjes dus ook zoals beloofd; Diepzwart, met een prachtige volumekrul en lengte erin! Alles wat je natuurlijk zoekt in een mascara, we hebben er weer een échte budgettopper bij! Tot slot wil ik nog vertellen dat hij over de gehele dag prima blijft zitten! De lengte, de krul, en de volume blijven gewoon echt hetzelfde – echt wauw! .. geweldig toch!



Een nieuw product uittesten is natuurlijk al erg leuk om te doen, zo ontdek je misschien wel hele fijne nieuwe merken en producten .. máár als zo’n nieuw product je dan ook nog eens geheel onverwachts op een positieve manier verrast – is dat natuurlijk al helemaal geweldig!
Ik blijf erbij dat Catrice gewoon een waanzinnig, geweldig, en fijn merk is! Een merk wat mij tot nu toe nog nooit echt teleurgesteld heeft.
Of ik deze ; Allround Ultra Black mascara – aanraad? Nou daar hoeven we natuurlijk niet lang over na te denken .. natuurlijk raad ik deze geweldige mascara aan! Het is een mascara die in mijn ogen echt zijn beloftes na komt, de diepzwarte kleur – de krul – de lengte en het extra volume .. de mascara bied het allemaal en ik ben razend enthousiast en tevreden!

Catrice | Allround Ultra Black mascara ; kost €2,99,- (!) en is o.a te koop bij de Kruidvat en de Trekpleister.

Geef een reactie

