Mijn Favoriete Lip-combinaties ♥ (Lipstick + lipliner!) | #1

Ik wilde graag verandering, dus ik ga voor verandering! Laatst gaf ik in een artikel al aan dat ik wat nieuwe dingen wil ontdekken en uitproberen rondom mijn blog, nieuw soort rubriekjes – en mijn gedachten en nieuwe ideeën wil ik dus graag gaan uiten op mijn blog! Mijn plekje hier op internet krijgt een soort mini-metamorfose , en ze word in een nieuw jasje gestoken! Voor het artikel van vandaag wil ik ontzettend graag mijn meest favoriete lip-combinaties van dit moment aan jullie laten zien! Een combinatie dus van prachtige lipsticks en geweldige lipliners, vandaag laat ik mijn allermooiste pareltjes aan jullie zien – met onwijs veel liefde natuurlijk! Ik heb er heel veel zin in, en ik hoop dat jullie dit nieuwe rubriekje ook erg leuk zullen vinden! In ieder geval, heel erg veel lees/kijk plezier! 



De meest bekende en mooiste lipliner van MAC .. Soar! Deze lipliner is ontzettend populair en meestal altijd uitverkocht, een prachtige parel die zich erg moeilijk laat vangen – maar ik heb hem weten te bemachtigen! Vroeger wat ik erg sceptisch over deze lipliner en begreep ik de gehele ‘hype’ eromheen niet zo goed, maar sinds ik de lipliner heb .. kan ik écht niet meer zonder! Hij is zo ongelofelijk mooi! Soar is een lipliner die je ook nog eens eindeloos kan combineren met verschillende kleuren lipstick, waaronder; Brave, Faux, en Mehr van MAC! Voor dit artikel heb ik hem gecombineerd met de lipstick; Mehr – van MAC! Een combinatie die ik ontzettend fijn vind om te dragen, absoluut een echte klassieker op lipstick/lipliner gebied!

MAC lipstick – Mehr : is een echte klassieke, vrij donkere – oudroze kleur! De lipstick heeft een géweldige pigmentatie en dekt volledig op de lippen. MAC Mehr heeft een matte finish en behoort tot de vaste collectie. De houdbaarheid van deze lipstick is tot zo’n 5 uurtjes!

MAC lipliner – Soar : is een prachtige, vrij donkere – oudroze kleur met ergens een bruine ondertoon in zich. Een echte klassieke kleur, een musthave voor in je make-up stash! De lipliner heeft een waanzinnige goede dekking, de pigmentatie is geweldig! Soar heeft een matte finish. Een lipliner die je oneindig veel kan combineren. De houdbaarheid van deze lipliner is zo tussen de 4 á 6 uurtjes!

| De combinatie samen; MAC lipstick – Mehr & MAC lipliner – Soar ; bieden een houdbaarheid tot wel 6 á 7 uurtjes! |





Als je aan mij vraagt welke lipstick van MAC, mijn allermooiste – meest gedragen, en grootste favoriet is .. dan zou ik absoluut kiezen voor; Viva Glam 3! Deze lipstick is zóóó ongelofelijk mooi! Het is echt zonder twijfels mijn nummer 1 favoriete lipstick!
Het is een lipstick die ik eigenlijk geheel onverwachts heb ontdekt in de MAC Store, ik kende hem namelijk nog totaal niet. Maar oh, oh, oh .. wat ben ik verliefd geworden op dit prachtige dingetje! Omdat de lipstick zo groot favoriet van mij is geworden, wilde ik ontzettend graag een bijpassende lipliner ervoor hebben. Zodat de houdbaarheid nog veel beter word, zo kan ik de gehele dag er volop van genieten als ik de producten in combinatie draag.
De lipliner lijkt op de foto een stuk lichter dan de lipstick, maar dit is in werkelijkheid niet zo! De lipliner; Absolutely it – past er juist perfect bij!
Kortom; mocht je nog opzoek zijn naar een mooie donkere lipstick van MAC – een prachtige, vrouwelijke, sexy lipkleur; ga dan absoluut voor Viva Glam 3!

MAC lipstick – Viva Glam 3 : is een donkere bruin/rode lipstick met een onwijs goede pigmentatie en dekking! De lipstick heeft een matte finish en behoort tot de vaste collectie, maar wel bij de Viva Glam – lijn. Een lijn die ook permanent in het assortiment zit, maar het is een collectie waarvan de opbrengst naar een goed doel gaat! Vandaar dat de lipstick is een ander soort jasje is gestoken. De lipstick bied een houdbaarheid tot wel 4 á 6 uurtjes!

MAC Pro Longwear lipliner – Absolutely it : is een vrij donkere – bruin/rode lipliner met een burgundy-achtige ondertoon in zich. De lipliner heeft een medium dekking/pigmentatie. Absolutely it is een lipliner die behoort tot de ; Pro Longwear – lijn van MAC. De lipliner zit in het vaste assortiment en bied een houdbaarheid van zo 3 á 5 uurtjes!

| De combinatie samen; MAC lipstick – Viva Glam 3 & MAC Pro Longwear lipliner – Absolutely it ; bieden een houdbaarheid van zo’n 6 á 8 uurtjes! |



Ondanks het feit dat MAC echt mijn nummer 1 favoriete merk is op het gebied van make-up, mag een echte budget topper natuurlijk ook niet ontbreken op mijn blog! Voor dit artikel is deze combinatie op dit moment de enige – op budget gebied – die ik graag met jullie wil delen, maar ik hoop in de toekomst dat ik toch ook iets meer kan laten zien wat betreft verschillende combinaties met budget lipstick/lipliner!
Als ik een dagje zin heb in een vrij rustige lipstick kleur, dan kies ik eigenlijk altijd wel voor deze combinatie van Essence! Op dit moment zit ik echt in zo’n fase dat ik ontzettend dol ben op mauve-achtige kleuren, en dan het liefst in allerlei soorten tinten en ondertonen. Toen ik deze kleuren van Essence leerde kennen was ik opslag verliefd, want wat hou ik ongelofelijk veel van deze kleuren combinatie! Ik wil deze combinatie echt zó graag aan jullie voorstellen!

Essence lipstick – 03 Come Naturally : is een prachtige, medium ; bruin/nude – mauve/paars-achtige lipstick kleur. De lipstick heeft een medium dekking en bevat een satijnen finish – tussen mat en glanzend in.
03 Come Naturally behoort tot de vaste collectie van Essence, en is een echte budget topper als je het mij vraagt! Deze geweldige lipstick bied een mooie houdbaarheid tot zo’n 3 uurtjes!

Essence lipliner – 06 Satin Mauve : is een ongelofelijke mooie ; bruin/paarse – mauve-achtige lipliner met een ‘grey’-ondertoon in zich. Een echte klassieke mauve-achtige kleur, dat absoluut! De lipliner is ontzettend fijn in gebruik en laat zich erg gemakkelijk aanbrengen, ook dit product van Essence bevind zich in het vaste assortiment. De lipliner heeft een matte finish en is erg goed gepigmenteerd!
De houdbaarheid van deze lipliner bied zo’n 3 á 4 uurtjes!

| De combinatie samen; Essence lipstick – 03 Come Naturally & Essence lipliner – 06 Satin Mauve ; bieden samen een houdbaarheid tussen de 4 á 6 uurtjes! |





Last but not least .. mijn all-time favoriete combinatie van MAC! – Ik ben echt ónwijs gek op deze lipstick en lipliner, vooral de lipstick .. die zo goed als bijna op is, met pijn in mijn hart moet ik bijna afscheid nemen van deze práchtige lipstick – maar ik ga ábsoluut een nieuwe kopen hierna!
Mag ik jullie voorstellen aan – in mijn ogen – één van de mooiste combinaties die je maar kan maken met de producten van MAC! Ik gaf net al aan dat de lipstick; Viva Glam 3 – van MAC, mijn nummer 1 favoriet is – stiekem deelt Viva Glam 3 haar plaatst met deze andere geweldige lipstick ; Pink Plaid! Mijn allereerste, eigen gekozen lipstick .. Pink Plaid, mijn állerállermooiste lipstick van MAC .. mijn mooie pareltje! Een absolute aanrader als je wil gaan voor een liefelijke, vrouwelijke, subtiele – maar toch mooie lipstick!

MAC lipstick – Pink Plaid : is een medium oudroze lipstick kleur met een paarsige tint in zich. De lipstick bevat een koele ondertoon, wat hem erg uniek en mooi maakt!
Deze prachtige kleur behoort tot de vaste collectie van MAC. De lipstick heeft een matte finish en een ónwijs goede dekking/pigmentatie!
De houdbaarheid van deze lipstick is tot zo’n 4 uurtjes!

MAC lipliner – Edge to Edge : is een exact een kopie van de lipstick; Pink Plaid! De lipliner zou ik namelijk ook omschrijven als een oudroze kleur met een paarsige tint in zich. Voor de lipliner geld ook dat het een koele ondertoon bevat.
Het is een lipliner kleur die je ook oneindig veel kan combineren! Een echte musthave ook! De lipliner bevat een matte finish en heeft een geweldige dekking/pigmentatie ook. Edge to Edge behoort tot de vaste collectie van MAC en bied een houdbaarheid tussen de 3 á 5 uurtjes.

| De combinatie samen; MAC lipstick – Pink Plaid & MAC lipliner – Edge to Edge ; bieden samen een houdbaarheid tussen de 4 á 6 uurtjes ! |



Hierbij wil ik graag mijn artikel voor vandaag afsluiten. Ik wilde ontzettend graag mijn favoriete lipcombinaties van dit moment aan jullie laten zien, want dit zijn toch echt wel mijn állermooiste, meest favoriete, en meest geweldige pareltjes die ik in mijn stash heb liggen!
Ik hoop dat jullie mijn nieuwe rubriekje leuk vonden om te lezen! Mochten jullie zelf nou een hele fijne en mooie lipstick/lipliner combinatie weten, laat het me dan zeker even weten! Ik vind het erg leuk om ook eens andere merken en kleuren te ontdekken, dus laat gerust een comment achter hier beneden – mocht je een leuke tip hebben! Tot slot wil ik nog even zeggen dat ik deze rubriek zeker weten vaker voorbij wil laten komen op mijn blog, ik had er namelijk erg veel plezier in met het maken van dit soort artikeltjes! Voor de volgende keer zal ik proberen om ook iets meer budget toppers te laten zien, of in ieder geval wat andere merken ook – want zoals jullie merken ben ik een grote fan van MAC hihi!
Ondanks dat dit merk echt mijn nummer 1 favoriet is, weet ik ook dat niet iedereen het geld er voor heeft om zulke producten aan te schaffen – daarom wil ik ook graag voor zulke meiden hele mooie alternatieve laten zien op mijn blog! Zodat er voor ieder wat moois bij zit!

Mochten jullie geïnteresseerd zijn in een uitgebreidere review over één van de lipstick/lipliner kleuren die ik hierboven benoemd heb, klik dan even op het blauw/paarse gekleurde linkje die ik bij de namen van de producten heb neergezet – zo kom je namelijk bij de verschillende artikelen terecht en kan je alles op je gemak nog eens goed bekijken!

In ieder geval ontzettend bedankt voor het bekijken van mijn artikel, en graag tot de volgende keer! 

4 gedachtes over “Mijn Favoriete Lip-combinaties ♥ (Lipstick + lipliner!) | #1

  1. Leuk artikel! Gisteren ging ik naar MAC en kocht ik Mehr, en mijn moeder had het er over dat ik er misschien wel een lipliner bij kon kopen, maar ik wist niet welke (en mijn portemonnee was al pijnlijk leeg dus ik liet het er maar bij haha) maar nu weet ik waar ik voor ga sparen! Soar combineert zo mooi met Mehr!

    Like

    • Dankje wel meis! Wat toevallig dat je Mehr gisteren gekocht hebt, leuk hoor! Het is een prachtige kleur en Soar staat er perfect bij, gewoon ff goed de websites in de gaten houden van Douglas en MAC! Zo heb ik Soar uiteindelijk weten te bemachtigen

      Like

Geef een reactie

