LUSH | The Comforter – Shower Cream

Na vandaag word een douche nemen nooit meer saai! Ik wil jullie namelijk dolgraag voorstellen aan een echte klassieker als het gaat om douche/bad producten! Dit waanzinnige lekkere product komt van mijn fávoriete merk; Lush! – Het is een product voor onder de douche, met een geur .. wauw!♥ – Ik zal jullie alvast maar waarschuwen, want na het lezen van dit artikel ben je opslag verliefd! The Comforter van Lush, een héérlijk product voor aankomend seizoen & vandaag wil ik hem ontzettend graag aan jullie voorstellen! Vanaf nu word douche nooit meer saai, dat is één ding wat ik jullie absoluut kan beloven! Kijk je snel mee naar mijn nieuwe artikel?


The Comforter van Lush, één van de bekendste en zeker weten de meest geweldige geur die het fantastische bedrijf; Lush – in haar assortiment heeft!
Deze lijn is ontzettend populair bij Lush, en ik begrijp absoluut waarom! In de tijd dat ik dit merk net leerde kennen, was deze geur van ; The Comforter – één van de eerste geuren waar ik mee in aanraking kwam en dus ook leerde kennen. Ik was opslag verliefd! Helaas hadden ze toen op dat moment alleen nog maar een ‘bubblebar’ voor in bad met deze geur, en helaas heb ik geen bad thuis. Ontzettend balen! Máár .. Lush zou het géweldige merk; Lush – niet wezen, als ze niet continu zouden vernieuwen. Zo brachten ze naar mate de tijd voordeden, een steeds grotere lijn aan met de geur van ; The Comforter! Met dus ook heerlijke en fijne producten voor onder de douche! Hoe krijg je iemand dol gelukkig? Nou door zulke leuke dingen als dit!

De onweerstaanbaar lekkere geuren, de onwijs leukeen verschillende producten, en de géweldige kwaliteit .. ik hou zó erg van Lush! Omdat de kwaliteit van de producten zo ontzettend goed zijn, is de prijs klasse daar natuurlijk ook naar! En dat is logisch!
Toch liet het me op de één of andere manier tegen houden om deze ‘Shower Cream’ in de geur ; The Comforter – niet te kopen.
Maar ik heb een onwijs lief vriendinnetje – die net als mij ongelofelijk fan is van Lush – en deze lieve schat heeft mij zo enorm verwend op mijn verjaardag met allerlei producten van Lush! Waaronder dus ; The Comforter! – Éindelijk kan ik dit heerlijke product zelf eens uitproberen, ik ben er echt heel erg blij mee & ik wil hem zó graag aan jullie voorstellen!






Voordat ik aan één stuk razend enthousiast doorga over deze heerlijke ‘Shower Cream’, zijn er natuurlijk ook nog een aantal belangrijke dingetjes die ik wil bespreken over dit product van Lush! Waaronder natuurlijk; de verpakking!
De verpakkingen van Lush zien er altijd perfect, verzorgd en erg leuk uit! – Het merk geeft duidelijk zijn eigen style aan de producten, en dat maakt ; Lush – onder andere ook zo leuk! Gewoon lekker anders zijn dan de rest. Dat hoort er toch ook bij?!
De ‘Shower Cream’ zit verpakt in een transparante/rondige – fles. Met zwart/witte details vind je allerlei informatie op de verpakking, waaronder: Een korte beschrijving over het product – de ingrediënten lijst – de houdbaarheidsdatum – en de gebruiksaanwijzing.
Alle belangrijke informatie die je moet weten over dit product van Lush, ik zal alle punten ook zeker weten even kort bespreken in mijn artikel!
Het product is in meerdere formaten te koop, de fles die ik heb is de kleinste die ze verkopen.
Lush verkoopt ook nog de hoeveelheden: 250g & 500g. De verpakking van de ‘Shower Cream’ ziet er in ieder geval erg goed uit en is gemakkelijk in gebruik!



♥ Wat zegt ; Lush – over de; The Comforter – Shower Cream? :

‘ Ben je fan van onze The Comforter bubble bar? Maar heb je geen bad? Goed nieuws, we hebben een geweldig doucheproduct met dezelfde heerlijke, fruitige geur! Een showercream is net iets anders dan een showergel. Hij schuimt wat minder en verzorgt iets meer. Maar natuurlijk word je nog steeds lekker schoon. En die geur… Om van de watertanden! ‘

‘ Dit is een knuffel in een fles. Cypresolie, cassis absolue en bergamotolie zorgen voor een zoete maar toch stoere geur! ‘



Ingrediënten lijst :

Water (Aqua), Sodium Laureth Sulfaat (Sodium Laureth Sulfate), Zwarte bessen en Fair Trade Vanille infusie (Rubus fruticosus; Vanilla planifolia), Natrium Cocoamphoacetate (Sodium Cocoamphoacetate), Stearinezuur (Stearic Acid), Lauryl betaïne (Lauryl Betaine), Propyleen glycol (Propylene Glycol), Parfum (Perfume), Amandelolie (Prunus dulcis), Melkzuur (Lactic Acid), Titanium dioxide, Bergamot essentiële olie (Citrus aurantium bergamia), Zwarte bessen absolue, Cypres essentiële olie (Cupressus sempervirens), *Limonene (*Limonene), *Linalool (*Linalool), Sneeuwvlokjes glanspoeder, Kleurstof 17200 (Colour 17200), Kleurstof 45410 (Colour 45410), Methylparabeen



♥ Zelf wil ik kort nog over Lush vertellen dat naast het feit dat ze gewoon een ontzettend mooi bedrijf zijn! Dat ik het persoonlijk ook onwijs goed vind met wat ze allemaal willen bereiken met het bedrijf! Hun producten zijn zo puur, zo fijn, zo echt! Ze gebruiken de meest verse ingrediënten die je maar kan bedenken, om hun producten zo schoon en puur mogelijk te krijgen. Geen rare toevoegingen of poespas, nee gewoon échte – héérlijke en fijne producten! Ook zijn alle producten met de hand gemaakt, willen ze echt het beste voor het milieu – denk hierbij aan producten recyclen. Één van de leuke dingen aan Lush is onder andere dat als je 5 lege potten/flessen hebt, je deze terug mag komen brengen naar de winkel en je mag dan vervolgens een heerlijkeverse gezichtsmasker (gratis!) uitkiezen! En tot slot misschien wel één van de allerbelangrijkste dingen .. Lush is proefdiervrij, 100% vegetarisch, 100% heeft een palmolie-vrije zeepbasis en 85% is vegan! – Oftewel; een géweldig merk met het hart op de juiste plek!





Ja .. ik had jullie nog zo van te voren gewaarschuwd! – Maar we zijn nu toch echt aangekomen bij het punt waar ik kort ga vertellen over de ónweerstaanbaarlekkere geur van ; The Comforter! – Ben je een grote liefhebber van heerlijke zoete geuren? Dan ben je vandaag bij dit artikel aan het juiste adres!
The Comforter van Lush – het is niet alleen een ‘Shower Cream’ met een ontzettende leuke donker roze kleur! – Maar het is ook dé ‘Shower Cream’ met een wáánzinnige lekkere geur! ♥ Het lijkt wel alsof je in een paradijs terecht komt zodra je de fles opent, de geur is op zo’n heerlijke manier aanwezig! – Een echt ontspan en relax momentje (en stiekem toch ook wel een feestje) voor onder de douche, dat bied dit product absoluut!
Één van de bekendste geuren van Lush, dit product staat er namelijk om bekend dat hij ontzettend lekker ruikt naar; Cassis!
Het is een geur waar je wel van moet houden omdat hij vrij sterk aanwezig is, maar kom op .. op deze onweerstaanbaar lekkere geur word je toch gelijk verliefd?! The Comforter heeft zó onwijs lekkere geur, zo warm en intens, maar toch ook weer fris en zoet!
Zoals ik al aangaf maakt dit product er echt een waar feestje van in de badkamer, want naast de lekkere geur – hebben ze het product ook een roze kleur gegeven en bevat het subtiele glitters – tot slot komen er ook nog meer dan genoeg vrolijke zeepbellen voorbij .. ja Lush weet wel écht hoe je de badkamer kan omtoveren tot een feest paradijs!

Een klein en grappig feitje wat ik tegen kwam op de verpakking; de gebruiksaanwijzing. – Nu zul jij vast, net als ik denken .. waarom heb je in godsnaam een gebruiksaanwijzing nodig bij een ‘Shower Cream’ ?! – Lush houd ervan om af en toe wat geks/leuks op de verpakkingen te zetten, dit maakt het merk ook zo uniek en ongelofelijk leuk! Bij het stukje over de gebruiksaanwijzing staat namelijk: ‘ Echt? Weet je niet hoe je een showergel gebruikt? Dan stellen we voor dat je iemand uitnodigt onder de douche die jou dat eens haarfijn uitlegt
Tja .. een leuke grapje moet af en toe kunnen toch! – Tot slot is het nog wel belangrijk om te weten wat de houdbaarheid van het product is.
Lush voegt altijd een kleine/ronde sticker toe aan de verpakkingen, hierop staat een ‘poppetje’ afgebeeld – op mijn flesje van ; The Comforter – staat het volgende: ‘ Gemaakt door Scott op 04-04-2016 | Gebruik voor 04-06-2017.



Dat ik ongelofelijk blij ben met mijn nieuwekleine roze flesje, dat is een ding wat absoluut zeker is! Ik ga dit product met onwijs veel liefde gebruiken!
En of ik dit heerlijke product van Lush aanraad? – Zeker weten!
Naast het feit dat ; The Comforter een onwijs lekkere geur heeft en gewoon een té leuk product is, is het ook een product wat erg leuk is om cadeau te geven aan iemand! Ik spreek namelijk uit ervaring nu omdat ik hem gekregen heb, maar geloof me .. ik ben er echt heel erg gelukkig en blij mee! Dit kleine lieve flesje is voor mij echt een verwen momentje voor onder de douche geworden! Een héél fijn product, van een géweldig merk!

Lush | The Comforter – Shower Cream ; kost €8,50,- voor 100gram en is zowel online te koop als in de filialen van Lush.

5 gedachtes over “LUSH | The Comforter – Shower Cream

Geef een reactie

