MAC | Satin lipstick – Twig

Een MAC lipstick kopen is natuurlijk al een heerlijk verwen momentje voor jezelf, éindelijk de kleur kopen die al een lange tijd op je wishlist stond! Maar wat nog leuker is .. is het moment wanneer je er één cadeau krijgt! MAC Twig, mijn 17e lipstick alweer van dit práchtige make-up merk!
Een lipstick die ik voor mijn verjaardag cadeau heb gekregen van mijn allerbeste vriendinnetje, ik vind hem ontzettend mooi & de kleur past zo goed bij me! Ik wil hem dolgraag aan jullie voorstellen, kijk je gezellig mee naar mijn review?


Wat ben ik ongelofelijk blij dat ik dit práchtige merk; MAC – heb mogen leren kennen. Ik ben echt zo verliefd op dit mooie make-up merk!
Zoveel prachtige producten, stuk voor stuk met een géweldige kwaliteit .. ik wil niks anders meer!
MAC Twig is alweer mijn 17e lipstick van dit schitterende make-up merk! – Sommige zullen wel denken; ‘Heb je niet al genoeg?Nee hihi! Het assortiment wat MAC aanbied is zo groot, je hebt zo onwijs veel keuze, je raakt gewoon niet uitgekeken en je wishlist blijft maar groeien!

De kleur; Twig – is één van de lipstick kleuren die al langere tijd op mijn wishlist stond, ik ben de laatste tijd zó verliefd op nude/roze/bruin tinten!
Daarom stond ook deze kleur op mijn wishlist, het is echt een kleur die gewoon een musthave is voor in je stash! De mooie, neutrale, basic tinten – kleuren die het altijd goed zullen doen!
Begin mei was ik jarig, en mocht ik alweer 20 verjaardagskaarsjes uitblazen! – Ik ben ontzettend verwend met allerlei superleuke cadeautjes!
Vooral door mijn twee allerbeste vriendinnetjes, deze twee toppers kennen mij zó goed – ze hoeven in ieder geval nooit lang na te denken wat betreft een verjaardagscadeau voor mij!
Vlak voordat ik mijn verjaardag ging vieren stuurde ik mijn MAC-wishlist door naar één van mijn vriendinnen, zij koos uiteindelijk voor de kleur; Twig – helemaal geweldig natuurlijk! Want stiekem hoopte ik er al op dat ze deze kleur zou gaan kiezen, kan je nagaan hoe goed deze lieverd mij kent!
Mag ik jullie vandaag voorstellen aan één van de mooie parels van MAC … genaamd; Twig!







De mat zwarte kogelvormige hulzen, één van de kenmerken waaraan je een MAC lipstick herkent. De lipsticks worden altijd keurig geleverd in een doosje, hierin zou je ook eventueel de lipstick kunnen bewaren als je dat graag zou willen!
Alle belangrijke informatie over de lipstick kun je terug vinden op het doosje, hier staat namelijk; Het logode finishde naam – en de ingrediënten lijst op.
De lipstick zelf is mat-zwart en heeft een kogelvormige vorm. Met zilveren details staat het logo van MAC erop.
Op de onderkant van de lipstick bevind zich een stickertje waar de naam en de finish van de lipstick opstaan, persoonlijk vind ik dit een ontzettend fijn detail aan de lipstick! – Doordat ik mijn MAC lipsticks onderste boven bewaar in mijn stash, zo kan ik gemakkelijk de lipsticks vinden doordat je de naam gelijk ziet. Wat betreft de uitstraling van de lipsticks, vind ik het er altijd prima en verzorgd uitzien! Het hoort echt bij MAC, het maakt ze uniek en anders dan andere!



MAC Twig – is een; donkere oudroze lipstick kleur met overduidelijk een bruine ondertoon in zich. Dat maakt de lipstick zo speciaal en toch een tikje anders dan de rest! De lipstick heeft een Satin finish – dit betekend dat de lipstick een matte finish heeft maar wel met een subtiele glans in zich.
Deze finish is net iets verzorgender dan de ; matte finish – van MAC. De matte finish van MAC is echt mijn meest favorieten! – Maar de ; Satin finish – mag er ook zeker wezen! De lipsticks uit deze lijn zijn een stuk verzorgender en minder uitdrogend, máár de pigmentatie .. is wederom ook echt géweldig!
De dekking en de pigmentatie van ; Twig – zijn echt óntzettend goed! De lipstick bevat een warme ondertoon. Ik vind de kleur echt prachtig! Zo’n mooie neutrale kleur, perfect voor iedere dag! De lipstick behoort tot de vaste collectie van MAC, en is gewoon het hele jaar te koop dus!



Voor mijn artikel wilden ik ook graag even een aantal kleuren van MAC met elkaar vergelijken. Ik zie regelmatig op social media voorbij komen dat meiden toch twijfelen over bepaalde kleuren, omdat ze bang zijn dat ze té veel op elkaar lijken.
Vandaag wil ik daar duidelijk verandering in brengen, en wil ik graag aan jullie laten zien dat de kleuren wel degelijk verschillend zijn!
Ik wil voor mijn eigen artikel graag het verschil laten zien tussen de volgende kleuren; BraveTwigMehr.
Laten we beginnen bij de kleur ; Brave! – Deze lipstick heeft net als; Twig een Satin finish.
Brave komt wat betreft de kleur aardig in de buurt van ; Twig. Maar persoonlijk vind ik dat Brave toch een stuk meer roze in zich heeft.
Zoals ik hierboven al aangaf is ; Twig – een oudroze kleur met overduidelijk een bruine ondertoon in zich.
Tot slot is; Mehr (matte finish) – echt absoluut een donkere oudroze kleur! – De kleuren zijn dus zeker wel verschillend, ze hebben allemaal zo’n verschillende ondertoon, ze zijn echt wel stuk voor stuk uniek en speciaal! Het zijn gewoon prachtige pareltjes, ik hou zoveel van mijn mooie kleurtjes!
Mocht je nou graag meer informatie willen hebben over de kleuren die ik hierboven genoemd heb, dan verwijs ik je graag door naar de aparte artikels die ik geschreven heb over de kleurtjes! Ik heb de artikels bij de namen hierboven gelinkt, één klik op de knop en je kunt het artikeltje lezen als je dat graag wilt!




De lipstick laat zich erg fijn en gemakkelijk aanbrengen! Hij glijd als boter over je lippen, en geeft een géweldige dekking en pigmentatie af!
Doordat de lipstick zó goed gepigmenteerd is, heb je maar weinig product nodig. Een groot pluspunt dus, zo kan je ook langer genieten van zo’n prachtige product!
Ik ben echt verliefd op deze schitterende kleur! – Ik kan ook niet anders zeggen dat ik ongelofelijk tevreden ben over de kwaliteit van de lipsticks van MAC! – De lipstick kleur; Twig – bied een houdbaarheid van zo’n 4 á 5 uurtje, perfect toch?!
Ik ben weer zeer te spreken en zoals altijd ontzettend enthousiast! De lipstick overleefd gemakkelijk een hapje en een drankje, na de 4 á 5 uurtjes zou je hem eventueel een lichte opfrisser kunnen geven – zodat de kleur weer in ze geheel intens en dekkend word.
Mocht je nou snel last hebben van uitdrogende lippen, dan raad ik absoluut de ; Satin finish – aan! Je krijgt namelijk evengoed bij deze finish een geweldige kwaliteit, een waanzinnige goede houdbaarheid, en uiteraard een prachtige kleur en dekking! Máár .. deze lipstick finish bied gewoon net iets meer verzorging en hydrateerd je lippen daarom ook net iets meer! MAC bied naast de ; Satin & Matte finish, nog zoveel meer verschillende finishes aan! – Voor iedereen zit er wel wat moois bij! Want naast alle verschillende finishes, hebben ze ook onwijs veel verschillende lipstick kleuren! MAC is gewoon géweldig..



Ik mag weer een práchtige lipstick toevoegen aan mijn collectie, ik ben mijn lieve vriendinnetje ook zó dankbaar dat ze deze geweldige kleur voor mij heeft gekocht! – De kwaliteit, de pigmentatie, de variatie in kleuren, de geweldige houdbaarheid .. wat hou ik toch van dit onwijs mooie make-up merk! Twig is echt een géweldige kleur! Een prachtige kleur om bijvoorbeeld mee te beginnen, mocht je voor de eerste keer naar MAC gaan. (Als cadeau doet deze kleur het ook zeker goed, hihi!) Het is zo’n mooie kleur, perfect voor iedere dag! Een kleur die het áltijd goed zal blijven doen!
Welkom in de familie; Twig – je bent zo mooi leukerd!

Ondanks dat ik totaal niet tevreden ben over de kwaliteit van mijn foto’s, wilde ik toch heel graag dit artikel met jullie delen. – De lipstick kleur was zo moeilijk om te fotograferen, de kleine kameleon hihi! Gelukkig komt de kleur wel goed tot zijn recht op de swatch foto’s. Ik hoop in ieder geval dat ik jullie een hele goede indruk heb kunnen geven van hoe mooi en uniek deze lipstick kleur is! – Bedankt voor het bekijken van mijn artikel, tot de volgende keer!

MAC | Satin lipstick – Twig ; kost €19,50,- en is o.a te koop bij de MAC Stores (Bijenkorf, Douglas, MAC Pro Store) of online op | http://www.maccosmetics.com of http://www.douglas.nl

3 gedachtes over “MAC | Satin lipstick – Twig

  1. Ik zag je artikel op Bloglovin en ik dacht yes! Jouw reviews zijn sowieso fijn alleen die van MAC vind ik het allerleukst om te lezen! Ik stond laatst in de MAC Store te twijfelen tussen Mehr en Twig, uiteindelijk is het Mehr geworden maar na deze review staat Twig toch ook hoog aan mn wishlist!

    Like

Geef een reactie

