LUSH | Let The Good Times Roll – Face and Body Cleanser

Een verwen momentje voor jezelf .. het is niet alleen ontzettend fijn – maar het voor jezelf ook een soort rust/ontspan momentje. Vaak vergeten we het om deze onszelf deze momentjes te geven, maar daar ga ik vandaag verandering in brengen! Voor het artikel van vandaag behandel ik namelijk een óngelofelijk lekker product van het merk Lush! Een product wat mij absoluut een echt verwen momentje geeft. Het is voor mij ook een product wat ik een maand geleden nog totaal niet kende, maar wat ben ik blij dat ik hem nu wel heb mogen leren kennen .. ik kan niet meer zonder! Bereid je alvast maar voor op een razend enthousiaste review .. kijk je weer gezellig mee?!


Een gezicht/lichaam reiniger die onder andere de geur bevat van; Verse koekjesdeeg wie word daar nou niet opslag verliefd op?!
Let The Good Times Roll van Lush, een product waar ik nog nooit van gehoord had .. tot afgelopen maand.
Voor degene die mij al wat langer volgen, die weten dat ik op dit moment helaas zonder werk zit – ik ben erg druk bezig met solliciteren .. maar helaas nog steeds zonder een goed resultaat.
Een maand geleden kreeg ik een uitnodiging om op sollicitatie gesprek te komen bij Lush in Amsterdam, echt ónwijs gaaf! – Wat een hoop nieuwe ervaringen heb ik daar mogen leren, en wat een aparte manier van solliciteren heeft het bedrijf – echt heel erg leuk! Helaas bleef het maar bij de eerste sollicitatie ronde, en mocht ik niet door naar de volgende ronde. Máár.. ik ben zeker weten meer leuke ervaringen en tips rijker!

Nu zullen jullie je vast afvragen .. wat heeft je sollicitatie gesprek bij Lush – nou met het product; Let The Good Times Roll – te maken?
Tijdens de eerste sollicitatie ronde moest je in tweetallen – verschillende rollenspellen spelen. Hierbij moest je dus laten zien hoe jij een product aanraad/verkoopt. Hierdoor ontdekte ik dus het product; Let The Good Times Roll! – Het meisje met wie ik samen het rollenspel moest doen, gebruikte onder andere namelijk dit product .. ik raakte er gelijk verliefd op!
Een paar weken later was het mijn 20e verjaardag, en kreeg ik dit héérlijke product van één van mijn beste vriendinnen – echt ontzettend lief!
Vandaag stel ik jullie uiteraard héél erg graag voor aan dit geweldige product van Lush!






De reiniger van Lush zit verpakt in een plasticmat zwart – rond potje. Op het potje staat alle belangrijke informatie over de reiniger, waaronder: De ingrediënten lijst – de gebruiksaanwijzing – en de houdbaarheidsdatum.
De producten van Lush zijn onwijs vers van kwaliteit, en ze gebruiken hiervoor ook de meest verse en pure ingrediënten die je maar kan vinden. Hierdoor verschilt de houdbaarheidsdatum wel in vergelijking met producten van andere merken. Wat ik persoonlijk een erg fijn detail vind aan Lush, is dat ze op hun verpakking altijd een klein/rond stickertje plakken met daarop de volgende informatie; Wie heeft het product gemaakt? – Wanneer is het product gemaakt? – Hoelang is het product houdbaar?
Mijn potje van; Let The Good Times Roll – is gemaakt door; Sam | Op 01-04-2016 – en het product is houdbaar tot en met; 01-07-2016.
Het product is in twee verschillende formaten verkrijgbaar; 100 gram & 250 gram.
De verpakkingen van Lush vind ik er altijd prima en verzorgd uitzien, tot slot zijn ze ook nog eens erg fijn in gebruik.



Wat zegt Lush over; ‘Let The Good Times Roll’? :

Watertandend lekker, deze zachte reiniger die je voor zowel je gezicht als de rest van je lichaam kunt gebruiken.

In de winter heb je vaak wat eerder last van dode huidschilfers, door de wisselende temperaturen, uitdrogende centrale verwarming en koude wind. Dus je huid kan best wat extra verwennerij gebruiken! Let The Good Times Roll verwijdert die huidschilfers op een zachte manier zodat deze weer zacht en stralend wordt.

In deze reiniger vind je onder andere plantaardige glycerine, dat je huid helpt vocht vast te houden. Kaneelpoeder  heeft een anti-bacteriёle en anti-septische werking en helpt als je snel last van puistjes hebt. Het heeft ook een stimulerende werking op je bloedsomloop.

De stukjes popcorn zijn bedoelt als decoratie, maar kunnen misschien een beetje scherp zijn. Oefen dus niet te veel druk uit als je deze over je huid masseert!



Ingrediënten lijst:

Maïs meel (Zea mays), Glycerine (Glycerine), Talkpoeder (Talc), Water (Aqua), Maïsolie (Zea mays), Polenta (Zea mays), Kaneelpoeder, Fair trade biologisch (Cinnamomum zeylanicum), Parfum (Perfume), Gardenia extract (Gardenia jasminoides), Popcorn (Zea mays)



♥ Zelf wil ik kort nog over Lush vertellen dat naast het feit dat ze gewoon een ontzettend mooi bedrijf zijn! Dat ik het persoonlijk ook onwijs goed vind met wat ze allemaal willen bereiken met het bedrijf! Hun producten zijn zo puur, zo fijn, zo echt! Ze gebruiken de meest verse ingrediënten die je maar kan bedenken, om hun producten zo schoon en puur mogelijk te krijgen. Geen rare toevoegingen of poespas, nee gewoon échte – héérlijke en fijne producten! Ook zijn alle producten met de hand gemaakt, willen ze echt het beste voor het milieu – denk hierbij aan producten recyclen. Één van de leuke dingen aan Lush is onder andere dat als je 5 lege potten/flessen hebt, je deze terug mag komen brengen naar de winkel en je mag dan vervolgens een heerlijkeverse gezichtsmasker (gratis!) uitkiezen! En tot slot misschien wel één van de allerbelangrijkste dingen .. Lush is proefdiervrij, 100% vegetarisch, 100% heeft een palmolie-vrije zeepbasis en 85% is vegan! – Oftewel; een géweldig merk met het hart op de juiste plek!




Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen, de geur van deze reiniger is echt .. wáánzinnig lekker! Wauw!
Het is een combinatie van maïs en kaneel, meng je deze twee geuren samen – dan lijkt het net alsof je ‘koekjesdeeg‘ op je huid smeert. Zó zoet, maar tegelijkertijd ook zo warm en intens, het is echt een héérlijke en vooral ook aparte geur!
‘Let The Good Times Roll’ – heeft een dikke kleiachtige substantie en bevat een geel/gouden kleur. Net of het echt een bolletje koekjesdeeg is!
De reiniger bevat ook hele kleine stukjes maïs in zich, dit is een erg leuk extra detail aan het product! Hoe vers wil je het hebben? Hihi!

♥ Gebruiksaanwijzing: Hoe gebruik je deze reiniger?
‘Pak een hoeveelheid ter grote van een erwt en meng dit op je handpalm met een paar druppels water. Masseer zachtjes over je gezicht, spoel af met lauwwarm water en dep je gezicht voorzichtig droog. Daarna gebruik je je favoriete moisturizer.’



Mijn mening over; ‘Let The Good Times Roll’ :

Ik ben echt verliefd geworden op dit géweldige product! Dit heerlijke product is zo ongelofelijk fijn in gebruik, ik kan en wil gewoon echt niet meer zonder! Gelukkig is het product erg zuinig in gebruik, dus kan ik er ook lang en volop van genieten. Ik gebruik de reiniger zo’n twee keer in de week, en ik merk echt wel degelijk verschil wat betreft mijn huid! Je kunt; Let The Good Times Roll – voor zowel je gezicht als lichaam gebruiken. Persoonlijk gebruik ik hem alleen voor mijn gezicht. Het fijnste is, om het product onder de douche te gebruiken. Van te voren zorg ik ervoor dat mijn make-up goed verwijderd is en dat ik een schone huid heb – vervolgens neem ik een kleine hoeveelheid van ; Let The Good Times Roll – ik voeg een klein beetje water toe, hierdoor word het iets ‘vloeibaarder’. Het product masseer ik vervolgens lekker op mijn gezicht in, en spoel ik daarna met lauwwarm water af.
De producten van Lush zijn echt magisch gewoon .. ik weet niet wat het is, maar sinds ik de producten gebruik van Lush – is mijn huid er zo op vooruit gegaan! Ik ben echt onwijs tevreden! De reiniger; Let The Good Times Roll – zorgt echt voor een ontspan momentje, na gebruik voelt mijn huid ontzettend zacht aan en voel ik me zó ontspannen .. wat een heerlijk en fijn gevoel! Daarnaast is dit product – het eerste product wat niet ‘agressief‘ reageert op mijn huid! Normaal gesproken kan ik absoluut niet tegen scrub-achtige producten, mijn huid reageert daar héél vel op, maar zoals ik al zei; Elk product van Lush is echt magisch gewoon .. wat een geweldige en héérlijke producten! De enige echte wonder potjes!



Wat ben ik ongelofelijk blij dat ik dit geweldige merk heb mogen leren kennen, en ik ben al helemaal blij dat ik deze heerlijke en fijne producten met jullie mag delen! De producten van Lush zijn zo ontzettend fijn, zo vers en puur, zo leuk en origineel, het zijn gewoon stuk voor stuk toppers!
Let The Good Times Roll is echt een gróót favoriet geworden, en ga ik absoluut opnieuw kopen zodra hij op is! Het is zeker weten een aanrader, mocht je last hebben van een droge/schilferige huid? Na gebruik van dit ‘wonder goedje‘ verdwijnt het als sneeuw voor de zon! Een dag/nacht crème gebruiken is ook niet meer nodig, want dit product bied zoveel verzorging! Ik ben weer onwijs tevreden!

Lush | Let The Good Times Roll ; kost €9,90,- voor 100 gram. | Te koop; http://www.lush.nl of in de filialen van Lush.

Een gedachte over “LUSH | Let The Good Times Roll – Face and Body Cleanser

Geef een reactie

