MAC Vibe Tribe Collectie | Satin lipstick – Hot Chocolate (mini review!)

Éin-de-lijk ben je dan van mij.. ♥ – De Hot Chocolate lipstick uit de nieuwe Limited Edition Collectie van MAC .. een collectie waar ik al héél lang naar uit heb gekeken! Afgelopen week kwam hij dan eindelijk uit en heb ik gelukkig deze prachtige lipstick weten te bemachtigen! Vandaag wil ik hem onwijs graag aan jullie laten zien door middel van deze ‘mini review’, kijk je gezellig mee naar mijn nieuwe pareltje van MAC?


‘ In de uitgestrekte woestijn vormen geluiden en zelfexpressie één geheel. Laat de teugels los en beeld jezelf in met felgekleurde lippen in uitbundige kleuren zoals rood en koraal, of met een vleugje goud. Laat je ogen ontsnappen aan de realiteit met blauwgroene, cobaltblauwe, mandarijnoranje en koolzwarte tinten, terwijl je nagels een verrukkelijke oranje of perfect nude glinstering krijgen. Laat alle remmen los met onze online-exclusives Rio Grande Romance en Painted Canyon. Join the tribe. Feel the vibe. ‘ (Bron: http://www.maccosmetics.nl)



MAC Vibe Tribe Collectie (Limited Edition) : Hot Chocolate lipstick
Finish : Satin
Kleuromschrijving : Een donkere bruin/paarse lipstick met een mauve-achtige ondertoon
Dekking: Een prachtige volledige dekking
Eerste indruk op de lippen: De lipstick voelt erg comfortabel en zacht aan op de lippen
Houdbaarheid: 4 á 5 uurtjes
Prijs: €21,-
Waar te koop: http://www.maccosmetics.nl & vanaf 28 mei bij alle counters van MAC!

De rede dat ik deze mini review schrijf is doordat ik de komende twee weken mijn professionele camera niet tot mijn beschikking heb, en aangezien deze Limited Edition collectie op dit moment te koop is – wilde ik onwijs graag mijn práchtige nieuwe aanwinst met jullie delen!
Ik ben echt ónwijs verliefd op deze lipstick, hij is zó mooi .. ik ben echt ontzettend blij dat ik hem heb weten te bemachtigen!
De verpakking is allereerst echt ongelofelijk leuk! Het geeft echt dat typische zomer/festival-achtige gevoel, ja .. de verpakking krijgt absoluut een dikke tien van mij! Ik vind hem super origineel en erg leuk! Daarnaast is de kleur van de lipstick .. GÉ-WEL-DIG! I’m in love! ♥
De lipstick kleur doet me echt ontzettend erg denken aan de kleur; Come Naturally – van Essence! (Mijn favoriete budget lipstick)
Tot slot zijn de dekking en de houdbaarheid van de lipstick weer helemaal perfect en prima in orde! Persoonlijk vind ik het erg fijn dat de lipstick een ; Satin finish – heeft, deze finish past absoluut bij deze prachtige kleur! – Nogmaals, ik ben ónwijs blij met mijn nieuwe aanwinst! Welkom in de familie leukerd! Bedankt voor het bekijken van mijn ‘mini review’, hopelijk heb ik jullie een juiste indruk gegeven van deze mooie lipstick.


5 gedachtes over “MAC Vibe Tribe Collectie | Satin lipstick – Hot Chocolate (mini review!)

Geef een reactie

