Persoonlijk artikel #3 | Eindelijk een nieuwe baan! – Ga ik stoppen met mijn blog?!


Hallo lieve allemaal! Dat is een lange tijd geleden hé? Het spijt me dat ik de afgelopen maand weinig van mezelf heb laten horen, in het artikeltje van vandaag wil ik jullie daarom dolgraag weer even bijpraten! Gewoon weer even lekker bijkletsen, want na zo’n klein maandje afwezigheid op mijn blog heb ik jullie een aantal dingetjes te vertellen! Ik zou zeggen pak er wat lekkers te drinken/eten bij, en lees gezellig mee met mijn nieuwe persoonlijke artikeltje! Welkom terug op mijn blog!


Éindelijk een nieuwe baan!

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen, ik heb allereerst héél goed nieuws wat ik jullie ontzettend graag wil vertellen! Ik heb namelijk een nieuwe baan! Ja jullie lezen het echt goed, na een halfjaar volop gesolliciteerd te hebben – en honderden afwijzingen gekregen te hebben, mag ik nu dan toch eindelijk vol trots zeggen dat ik weer voorzien ben van een superleuk baantje!
Een aantal weken geleden kwam ik een vacature tegen van PostNL, en in eerste instantie twijfelde ik heel erg en vroeg ik mezelf af van: ‘Zou ik wel geschikt zijn voor dit?’ – Maar proberen kan altijd toch? Nee heb je, ja kan je krijgen! En die ; Ja – heb ik ook zeker weten gekregen! Al vrij snel nadat ik gesolliciteerd had voor de functie, kreeg ik al een telefoontje met de vraag of ik op gesprek wilden komen. Eenmaal na het gesprek kreeg ik dezelfde middag al te horen dat ik was aangenomen voor de functie. Ik ben zo ontzettend blij! Eindelijk weer lekker aan de slag, een nieuwe uitdaging aangaan, ik heb er super veel zin in! Wat ik precies ga doen bij PostNL? – Ik word Post-Voorbereider, dus dat betekend dat ik in de vroege ochtenduurtjes alle post ga sorteren voor een bepaalde wijk, en dit alles gereed maak voor de bezorgers – zodat die s’middags aan de slag kunnen.
Het lijkt me een ontzettende leuke en nieuwe uitdaging, en hopelijk krijg ik het er ook erg naar mijn zin! Ik ben in ieder geval weer voorzien van een baantje, en daar ben ik al helemaal blij om!



Ga ik stoppen met mijn blog?!

Misschien leek het er de afgelopen maand op dat ik zou gaan stoppen met mijn blog, ik schreef namelijk geen artikelen meer – en ook op mijn social media was het even rustig. Dit heeft zo zijn redenen gehad, en dat wil ik vandaag graag even aan jullie kwijt.
De voornaamste reden waarom het zo rustig was rondom mijn blog, is het feit dat ik nu al ruim een halfjaar zonder werk zit – en zonder werk zitten betekend ook geen inkomen hebben. Nu wil ik voor mijn blog de leukste producten reviewen, en de beste artikelen neerzetten. Maar daarvoor moet je ook goede kwaliteit leveren, en dat is iets wat ik héél belangrijk vind!
Doordat ik al langere tijd zonder werk zit, betekende dit ook dat ik wat meer op mijn centjes moest gaan letten – dus.. moest ik ook eerlijk naar mijzelf toe zijn en even stoppen met allerlei dingen kopen voor de blog.
Kwaliteit gaat voor kwantiteit, ik heb veel liever dat ik de leukste artikelen voor jullie schrijf – met heel erg veel liefde! Dan dat ik afgelopen maand artikelen had geschreven, omdat het moet. Dat wil ik absoluut niet!
Vandaar dat het de afgelopen maand zo rustig is geweest, maar niet getreurd! Voor de komende weken ben ik in ieder geval weer helemaal terug!
Op het moment zit ik weer ontzettend lekker in mijn vel, en ben ik helemaal uit mijn ‘kleine dipje’ – waar ik jullie in mijn vorige ; Persoonlijke artikeltje – over vertelden. Dus de komende tijd wil ik er weer helemaal voor gaan op mijn blog!
Als kleine ‘sneakpeak’ kan ik alvast vertellen dat de práchtige blush van MAC die hierboven staat afgebeeld, aankomende week online komt op mijn blog! Ik ben onwijs enthousiast over dit artikel, dus hou mijn blog goed in de gaten!
Tot slot wil ik nog kwijt dat ik het de komende tijd nog wel wat rustiger aan wil doen op mijn blog, dus in plaats van 2 á 3 artikelen in de week – hou ik het voor nu even bij één artikel in de week. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor en hoop ik ook dat ik evengoed mijn grote liefde voor het bloggen op deze manier nog kan delen met jullie en dat jullie evengoed volop genieten van mijn artikeltjes!



Bedankt voor het bekijken van mijn nieuwe persoonlijke artikeltje! Hopelijk heb ik jullie weer even goed bij kunnen kletsen en zijn jullie weer helemaal up-to-date wat betreft mijn blog!
Aankomende week verschijnt er dus weer een gloednieuw artikel op mijn blog over mijn schitterende – nieuwe blush van MAC! En daarnaast heb ik voor de komende tijd ook weer een aantal leuke artikeltjes op de planning staan. Dus er is nog een hoop leuks om naar uit te kijken! Voor nu wil ik in ieder geval zeggen; Heel erg bedankt voor het lezen van mijn artikeltje en tot de volgende keer! ♥

2 gedachtes over “Persoonlijk artikel #3 | Eindelijk een nieuwe baan! – Ga ik stoppen met mijn blog?!

Geef een reactie

