MAC | Mineralize Blush – Love Joy


Ik kwam deze práchtige blush van MAC tegen, maar ik twijfelde enorm om hem te gaan kopen .. maandenlang bleef dit pareltje in mijn gedachten rondhangen – en uiteindelijk zei mijn beauty-hartje ; ‘Koop deze géweldige blush alsjeblieft!’ – Ik heb er tot nu toe geen moment spijt van gehad, en ik wil jullie daarom onwijs graag voorstellen aan mijn nieuwe aanwinst en tevens ook mijn allereerste blush van mijn meest fávoriete make-up merk! Kijk je weer gezellig mee naar mijn nieuwe review?


Al langere tijd zat ik erover na te denken om een blush aan te schaffen van mijn favoriete make-up merk; MAC.
Maar met zo’n enorm groot assortiment, heb je niet alleen keuze zat, maar het maakt het daar in tegen ook gelijk een stuk moeilijker om een keuze te maken.
Ik ging daarom wat rond snuffelen op Google en op verschillende blogs, al vrij snel viel mijn beauty-hartje voor de blush; Love Joy – een blush uit de Mineralize Collectie van MAC.
Toch heb ik een hele lange tijd enorm getwijfeld over het aanschaffen van deze blush, want zou de kleur wel mooi genoeg zijn? – Past hij wel bij mijn huid? – Ik hield deze kleur daarom nog maar even in gedachten, maar deze leukerd bleef wel heel erg aanwezig in mijn gedachten haha!

Afgelopen mei was ik jarig, voor mijn verjaardag vroeg ik uiteraard als Beauty-liefhebster – cadeaubonnen van Douglas.
Zo kon ik zelf lekker rondneuzen en een aantal prachtige producten gaan toevoegen aan mijn make-up stash.
Uiteindelijk bleef deze práchtige blush zo in mijn gedachten rondhangen, dat ik besloot om hem te gaan bestellen. Ik kon het echt niet laten, deze schitterende blush hoort gewoon écht bij mij! En.. ik heb er totaal geen spijt van! Vandaag ga ik jullie voorstellen aan één van de meest allermooiste blushes die ik ooit heb gezien .. Love Joy van MAC!








De Mineralize blushes van MAC zitten allereerst verpakt in een mat/glanzend – zwart doosje met daarop het logo van MAC en de benaming van de blush lijn.
Op de bovenkant van het doosje bevind zich een klein stickertje met daarop de naam van de blush, in dit geval dus; Love Joy!
Persoonlijk vind ik het altijd een erg fijn – extra detail dat de producten van MAC verpakt zitten in een doosje, het geeft op de een of andere manier net even dat extra stukje luxe.
De blush zelf zit in een ronde matzwarte plastic doosje, de bovenkant is transparant waardoor je het product gelijk ziet zitten. Groot plus punt! Zo kun je het product namelijk makkelijker terug vinden in je stash.
Op de achterkant van het doosje vind je nogmaals de naam van de blush terug, ook een erg fijn detail aan het product!
Het doosje van de blush gaat open/dicht door middel van een magneet systeem. Ik vind persoonlijk dat de verpakkingen van de producten van MAC er altijd verzorgd, chique en goed uitzien!



MAC heeft verschillende lijnen in haar assortiment wat betreft blushes, elke blush met zijn eigen unieke/aparte finish. – Dit is wat MAC over de ; ‘Mineralize Blush’ lijn zegt:

Gebakken mineralen in een luchtige poederformule die een buitengewone glans biedt en superlicht aanvoelt. De kleur wordt zachtjes opgebouwd, laagje per laagje, zonder zware dekking. Mineralize Blush van MAC accentueert de jukbeenderen met een heldere, parelmoeren glinstering. Nieuwe compact mét spiegeltje.

(De ‘Mineralize Blush’ lijn bestaat uit 11 verschillende kleuren blushes!)



Love Joy van MAC is een vrij donkere | bruin/perzik-achtige blush kleur, en bevat een hele subtiele glans/glittertje.
De blush is echt ónwijs goed gepigmenteerd! Wauw! ♥ Wat ben ik ontzettend blij met deze schitterende blush, hij is zó zó mooi!
Het is precies de juiste kleur die ik zocht, een prachtige blush waarmee je net dat extra beetje warmte kunt toevoegen aan je gezicht. Ik hou echt van zulke kleuren!
De poeder voelt erg zacht aan en is heel intens van kleur, de combinatie wat betreft de glans/glittertjes is ook net mooi! Niet teveel, niet te weinig.
Ik kan uren staren naar de schitterende vorm in de blush, de glansde glittertjesde verschillende kleuren door elkaar heen .. echt prachtig!
Kortom; deze Mineralize Blush van MAC is gewoon écht perfect!




De blush laat zich erg gemakkelijk en fijn aanbrengen, wel moet je heel voorzichtig zijn tijdens het aanbrengen doordat de blush zo ongelofelijk goed gepigmenteerd is! Je hebt maar heel weinig product nodig voor het gewenste resultaat, maar eenmaal aangebracht is hij schitterend en geeft hij zoveel warmte en glans af aan het gezicht!
Het product laat zich niet alleen gemakkelijk en fijn aanbrengen, maar laat zich ook heel eenvoudig uitblenden! De Mineralize blush van MAC bied zoveel mooie plus punten, ik ben echt heel erg tevreden!
De blush blijft over de gehele dag mooi op zijn plek zitten en geeft een heel mooi resultaat! Op de eerste collage foto hierboven zie je ook heel goed hoe de blush in verschillende soorten licht is.
Ik kan wel echt zeggen dat deze blush groot favoriet is geworden en echt mijn hartje gewonnen heeft! Een ábsolute aanrader!



Wat ben ik ongelofelijk blij dat ik deze geweldige blush heb leren kennen! Tot nu toe heb ik er totaal geen spijt van dat ik er toch uiteindelijk voor gekozen heb om deze blush te kopen, hij is zó mooi! Mijn allereerste blush van mijn favoriete make-up merk, ik ben verliefd!
Dus als je aan mij zou vragen, raad jij de blushes van MAC aan? Dan zeg ik volmondig; Ja! ♥ – Je hebt zó veel keuze, zó veel verschillende kleuren – maar ook zó veel verschillende finishes waar je uit kan kiezen! Geweldig toch?! – Zo zit er voor iedereen wel iets moois bij! En ze zijn absoluut het geld waard! Ze zijn zó geweldig, ik ben razend enthousiast! Maar dat zullen jullie wel gemerkt hebben hihi .. bedankt voor het bekijken van mijn nieuwe review! Hopelijk zijn jullie nu net zo verliefd geworden als ik!

MAC Mineralize Blush kost €24,50,- | Te koop bij de MAC Counters (Douglas, Bijenkorf en MAC Store) of online op: http://www.douglas.nlhttp://www.maccosmetics.nl

2 gedachtes over “MAC | Mineralize Blush – Love Joy

  1. Wat een leuke foto’s heb je gemaakt. Een heel speciale, warme kleur van blush. In de verpakking vind ik er niet veel aan, maar die kleur staat je echt goed 🙂 x

    Like

Geef een reactie

